Negin🪽 retweetledi
Negin🪽
153 posts


تروخدا سرتون خلوت شدم یکم رو دست خطتتون هم کار کنین
الان این چیه؟ من کی بخورم اینو

رپیوا 75 (همون خاله ریزه)@8abandokht
امروز تعداد دفعاتی که زیکورپا موجوده؟؟؟ شنیدم... از سلام بیشتر بود 🙂😎
فارسی
Negin🪽 retweetledi

@_Miseria__ اهان اخه نوشتی با یار رفتم دیت 😅بگو رفتیم سفر ،بمونید برای هم عزیزم🩷🩷
فارسی

@_Miseria__ اره قبول دارم ولی خیلی برام جالبه که حوصلتون سر میره میرین ساحل ،خیلی قشنگه😍
فارسی

@NeginKsg هعیییی🥲
البته آدم اگر خونه زندگیش اونجا باشه، اذیتهای خودش رو هم داره.. مثل هوای شرجی...🤧
فارسی

























