Nilo

12.9K posts

Nilo banner
Nilo

Nilo

@NiloBJK

Din yerine vicdanını kullanan, hayvanı doğayı koruyan, sanatçı sepetçi, Beşiktaşlı biri 🏴

Katılım Nisan 2022
878 Takip Edilen782 Takipçiler
Turkish Ultras
Turkish Ultras@UltrasTurkish·
SORUYORUZ| Yarın sabah saat 5'te milli takım maçını izlemek için kalkacak mısınız?
Türkçe
1.2K
4
811
375.1K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@muslimsarichp Ay çen muhalefetçilik mi oynuyorsun bi de 😂😂
Nilo tweet media
Türkçe
0
0
6
34
Müslim Sarı
Müslim Sarı@muslimsarichp·
Gelmiş olduğumuz noktada uygulanagelen ekonomi programının artık işlevsiz kaldığını açık bir şekilde görüyoruz. Enflasyon hedeflerinin tutmadığı, cari açığın büyüdüğü ve ekonomide risklerin arttığı bu tabloda Türkiye’nin yeni bir iktisat politikasına ihtiyacı vardır. Cumhuriyet Halk Partisi iktidarında uygulayacağımız ekonomik program bütün bu sorunların üstesinden gelecektir.
Türkçe
453
29
190
12.6K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@Reuters It is worth noting that all the journalists and media organizations denied accreditation are those who criticize the government and its policies.
English
0
0
1
38
Sultan Uçar
Sultan Uçar@Sultanucar_ist·
Bizim millet çok yaratıcı 😂
Türkçe
136
266
3.5K
101K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
Bakın bu Epsteinci, akıl sağlığını yitirmiş yaratık NATO için gelecek diye bizim vergilerimizden bir ton para harcadılar, alakalı alakasız yüzlerce kişiye gözaltı veya tutuklama, onlarca muhalif gazeteciye, haber kanallarına yasak. Evet bu soytarı için!
Türkçe
0
0
0
31
Nilo
Nilo@NiloBJK·
Akepe sirkinde olağan bir gün, kuşları seyretmeye giden Tema vakfı gönüllüsü 60/80 yaş arası insanları örgüt üyesidir bunlar deyip gözaltına almak! -Kod adın ne? ağaçkakan -kimden emir aldın? baykuştan Tüm bunlar o kıçı boklu, turuncu şişko kuş gelecek diye! abv!
Koray Doğan Urbarlı@Urbarli

NATO toplantısı yüzünden gözaltına alınan @temavakfi 'nın 42 gönüllüsünü duydunuz mu? TEMA Ankara, Nallıhan Kuş Cenneti'ne geziye gidiyor. Bir otobüs insan. Çoğunluğunun yaşı 60 ile 80 arasında. Geziden dönerken bir benzin istasyonunda duruyorlar.

Türkçe
1
0
1
194
Nilo retweetledi
Fatoş Erdoğan
Fatoş Erdoğan@puleragema·
Aykut Erdoğdu: O zaman soruyu soruyorum. Şu an bu iddianame, sizin ve benim hakkımda yazılan iddianame ile Anayasa'da belirtilen 309. maddesindeki anayasayı ilga suçunun işlendiğinin farkında mısınız? Hakim: Soru gereksiz, geçtik soruyu. Bir sıradaki soruya geçelim. Aykut Erdoğdu: Tamam, siz gereksiz deyin ben sorumu sorayım. Bunun ağırlaştırılmış müebbet hapis gerektirdiğini, Türk milletinin iradesinin çalınmak üzere bunun yapıldığını biliyor musunuz? Evet. Sonuçta bu soruları sormamın sebebi şu. Hakim: Bunları bunları ne, ne amaçla sordunuz? Aykut Erdoğdu: Bunları gelecekteki yargılamalara delil bırakmak, hiç kimse dürüstlük bu mahkemede değil gelecekte biz şikayetçi olacağız. Hakim: Gelecekteki yargılamalar, inanın şu an şu an bizim konumuz değil. İstinatlar ile alakalı sorular varsa Aykut Bey onları sorun yoksa. Aykut Erdoğdu: Sayın Başkanım tam da bak tam da bunu söylemeye çalışıyorum. Gelecekte ben bir milletvekiliyim. Ben bu davaların peşine düştüğümde bu dava dosyası, bunların hepsi delil. Ben bu davaların hukuki takibini yapacağım hayatımın anlamı bu artık. Hapiste yatmışım, üçe beşe kalmışım şu kadar önemi yok. Artık şu kadar önemi yok, tek bitiriyorum son sorumu bitiriyorum. Yolsuzlukla mücadele etmekte büyük bir yolsuzluk yaparak Türk milletinin iradesinin çalınmasını istenen bu davada sanık olduğunuzu biliyor musunuz? Hakim: Aykut Bey'in sesini alalım.
Türkçe
11
85
279
15.6K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@hsncyln5858 Niye sürekli kabak gibi sırıtıyor 🤮
Türkçe
1
1
25
560
HASAN CEYLAN
HASAN CEYLAN@hsncyln5858·
Utanmaz butlan İşte böyle arkana bakmadan kaçarsın CHP genel merkezinden parti yönetilmez sokak sana gereken cevabı veriyor ...
Türkçe
136
137
1K
68.7K
Pater Familias
Pater Familias@paterfamilias06·
Gösteriye 7.5/10 vermiştim. Cemile’nin bu yorumunu görünce 9.5/10’a yükseldi puanı.
Pater Familias tweet media
Türkçe
26
33
1.8K
51.9K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
Tiksinti, acıma, intikam her duygu tek bir karede.
Nilo tweet media
Türkçe
0
0
1
13
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@TKRgazete O zaman niye sürekli muhalif hesapları kapattırıyorsunuz? Niye insanları sosyal medya paylaşımları yüzünden sabah evlerine yapılan polis baskınlarıyla hapse atıyorsunuz? Her büyük olayda bant daraltması yapıp interneti kısıtlıyorsunuz? Niye?
Türkçe
0
0
2
174
TKR
TKR@TKRgazete·
Erdoğan: "Eğer sosyal medya rüzgarıyla seçim kazanılsaydı bugün iktidarda da Cumhurbaşkanlığı'nda da başkaları olurdu."
Türkçe
21
1
12
5.1K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@buzzspor Hala 62 şut diyor ya kafayı yiyeceğiz! O şutlar senin bi tarafına monte olsaydı da kurtulsaydık senin gibi bir beceriksizden 🤦🏻‍♀️
Türkçe
0
0
1
16
Buzz Spor
Buzz Spor@buzzspor·
Vincenzo Montella: *2 maçta 62 şut attık. Ceza sahası içinde 590 kez aksiyonda bulunduk. 341 kez rakip ceza sahası çevresinde başarılı aksiyonlarda bulunduk. *Rakip yarı sahaya girişlerde 171 kereyle 1. sıradayız. *Hücum çeyreğine son girişlerde de 143 kezle 1. sıradayız. *Ortalama topa sahip olmada 2. sıradayız. *Dikine oyun paslarında İspanya'nın ardından ikinci sıradayız. *Yarattığımız gol şanslarında 3. sıradayız. *Toplam korner sayısında 3. sıradayız. Futbol gol atmaktır, bunu ben de biliyorum. Takımımız bunu başaramadı ama gol atmaya çok yaklaştı." #işbirliği @hangikredicom
Türkçe
51
2
5
38.4K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@politikpoetik Ali Mahir vekilimizi, herkesin bu haine karşı duyduğu hissiyatı yüzüyle ifade ettiği için tebrik ederim hatta teşekkür ederim 🙏🏼 😁
Türkçe
0
3
53
1.2K
Selin Zeyrek
Selin Zeyrek@politikpoetik·
-Ne kadar kincisin? Biz:
Selin Zeyrek tweet media
Türkçe
51
131
4.9K
64K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
“Amerika maçına iş insanları, siyasiler ile büyük bir çıkartma yapmak üzere tüm hazırlıklar yapılmış.Hatta belki tribünde Trump ile yan yana maç izlemek için de bazı çabalar varmış” Yenilince ellerinde patlamış propagandaları, yaptıkları filmden belliydi zaten, iyi ki yenildik
Etkili Haber@etkilihaberyeni

Fatih Altaylı: "Adını verip, başını belaya sokmak istemediğim bir dostumun görüşlerini paylaşmak istiyorum bugün. Türk futbolunun tam göbeğindedir. Onun desteği olmadan futbolda bir federasyon kurulmaz, kurulamaz. Ama federasyon başkanı kim olursa olsun ondan desteğini ve yardımını da esirgemez. Kendisini ise federasyon yönetimlerinde pek görmeyiz. İşine gücüne bakan, doğru düzgün bir adamdır. Mevcut federasyon başkanı ile de arasının pek iyi olduğu söylenemez fakat açık açık bir muhalefet de yapmadığını bilirim. Milli takımın Dünya Kupası finallerinden en erken elenen takım olmasına çok üzüldüğünü tahmin ediyordum. Fikrini sorunca derdini döktü. “Türkiye’nin Dünya Kupası’nda başarılı olamamasının elbette birçok nedeni var ama yine de iki konuda önlem alınsa idi her şeye rağmen bir üst tura çıkardık. 1. Kamp yeri doğru seçilseydi: Haziran ayında Arizona’da sıcaklık 50 derece. Gölgede. Milli takım idmanı 50 derecede, güneşin altında yani herhalde 60-70 derece hissedilen bir sıcaklıkta yaptı. Sonra 20 dereceye soğutulmuş otelde konakladı. Oradan kalktı, 50 derecelik kuru sıcak bir iklimden maç yapmak için 29 derece ama nemli Los Angeles’a, okyanus kıyısına gitti. Buna bir de jet-lag’i ekle. Hangi spor hekimine, fizyolojiste sorsan bunun intihar olduğunu söyler. Kardeşim, İbrahim Bey sen FIFA Başkanı’nın yakın arkadaşı olduğunu söylüyordun. Söylesene Infantino’ya, kankana sana başka bir yerde kamp versin. Vermiyor mu, git kirala. Paran mı yok! Para var ama bunu düşünecek bilgi, donanım var mı! 2. Hazırlık maçları: Rakiplerinin oyun sistemine uygun takımlarla hazırlık maçı yapsana. Belli ki Paraguay ve Avustralya senin gücünde olmadığı için savunma yapacak. İkisi de fizik futbol oynayacak. Sen de ona uygun takımlarla maç ayarlasana. Hazırlık maçı kazanmak için değil, hazır olup olmadığını anlamak için yapılır. Sen Amerika ile her türlü baş edersin. Açık oynayan takım. Sen de açık oynuyorsun. Ama diğer ikisi öyle değil. Bunlarla berabere kalsan 2 puan, Amerika’yı yen 5 puan. Çıkarsın üst tura. Ki doğru hazırlansan onları da yenersin. En azından iddianı son maça taşırsın. Sana bir de bilgi vereyim. Cumhurbaşkanımız bu rezalete çok ama çok sinirlenmiş. Amerika maçına iş insanları, siyasiler ile büyük bir çıkartma yapmak üzere tüm hazırlıklar yapılmış. Tam bir gövde gösterisi yapılacakmış. Hatta belki tribünde Trump ile yan yana maç izlemek için de bazı çabalar varmış. Peş peşe iki yenilgi tüm bu hazırlıkları boşa çıkarmış.” 24 yıl sonra gittiğimiz bir Dünya Kupası’nı böylesine boşa harcamış olmanın bir bedeli olur mu bilmem. Ama bana gelen bilgiler böyle. Çok iyi olduğu söylenen bu jenerasyon elbette ilerde de başarılar elde edecektir. Kesin olan, bunun bu federasyon ve bu başkan ile olamayacağı. Belli ki, irmik var, yağ var, tencere var. Olmayanın ne olduğu da belli."

Türkçe
0
0
0
32
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@sportskafa Akepe ağzıyla söyleyelim o zaman “Görevden affını iste” kısacası defol!
Türkçe
0
0
0
52
KAFA Sports
KAFA Sports@sportskafa·
Vincenzo Montella: "İstifa etmeyeceğim. Daha da güçlendim."
Türkçe
97
3
73
965K
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@etkilihaberyeni Özgür Başkanın yüz ifadesi iğrenmek ve senin var ya canına okuyacağım arası resmen 😁 Başkanım elini de yıkar sonra bence 😂
Nilo tweet media
Türkçe
0
1
13
465
Nilo
Nilo@NiloBJK·
@kilicdarogluk Aşureye leblebi konmaz zaten korkak butlan 😂
Türkçe
0
0
0
8
Kemal Kılıçdaroğlu
Kemal Kılıçdaroğlu@kilicdarogluk·
Hiçbir inancı, hayatımın hiçbir döneminde siyasetin ve propagandanın malzemesi yapmayı doğru görmedim. İslam inancının en müstesna zamanlarından olan Muharrem ayının ve Aşura gününün de siyasi polemiklere, gerilimlere, kavgalara, propaganda hesaplarına ve istismara konu edilmesine müsaade etmeyecek; en azından bu utancın ve bu vebalin bir parçası olmayacağız. Bizim nazarımızda toplumsal ve manevi değerler; siyasi ikbal hesaplarından ve günlük siyasi kazanımlardan çok daha kıymetlidir. Bu değerlere karşı gösterilmesi gereken özen, her türlü siyasi hesap ve beklentinin üzerindedir. Bu anlayışla, programımızda yer almasına rağmen, içinde oluşan atmosfer nedeniyle Aşura etkinliğine fiziken katılmamanın daha doğru, daha anlamlı ve daha isabetli olacağı kanaatine vardık. Çünkü bazı zamanlarda en doğru duruş, kalabalıkların içinde görünmek değil; inancın siyasete malzeme edilmesine ortak olmamaktır. Aşura etkinliğine yönelik mesajımı, gönül birlikteliğimizin ve muhabbetimizin bir nişanesi olarak sizlerle paylaşıyor; bizi en doğru anlayacağına inandığım bütün canlarımızı en kalbi duygularımla selamlıyor, Muharrem ayının ve Aşura’nın birlik, kardeşlik ve hakikat ikliminin hepimize hayırlar getirmesini diliyorum.
Kemal Kılıçdaroğlu tweet mediaKemal Kılıçdaroğlu tweet media
Türkçe
6K
616
2.5K
724.4K