Kozbişov

387 posts

Kozbişov

Kozbişov

@Oliverrr55

Tıp doktoru

Katılım Temmuz 2011
205 Takip Edilen4 Takipçiler
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@mcelall7 Türkiye’nin acı gerçekleri sayın doktorum. Evinin önünde araba park edecek yer yok. Onlarca kişi sırada.
Türkçe
1
0
1
28
M'Celâl Öcal 👁️ 🇹🇷
2 yıl önce damar tıkanıklığına bağlı göz içi iğne önermişim 3 seans. İlkini yaptırmış acıdı diye gitmiş sülük yaptırmış. İyi geldiğini hissetmiş?! Bugün geldi hiç görmüyor. Yani kafayı yiyeceğim ya. Ve bu yanlışın sebebi de o instagramda milyonlarca kez izlenen saçma sapan videolar yok boynunu ittim düzeldi yok çıtlattım düzeldi. Yok kırlangıç otu. Yazık günah ya
Türkçe
70
95
1.5K
298K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@fortunatusluna Eğer usulsuz rapor isteyipte vermediğim hasta beni cimere şikayet ederse haksız yere şikayetten dava açarım
Türkçe
0
0
1
16
İREM AKDENİZ
İREM AKDENİZ@fortunatusluna·
Bu kadar kavga kıyamet yerine ‘Endikasyon dışı rapor vermiyorum.’ gibi aşırı basic bir cümleyle tavrımızı koyup geçebiliriz. Cimer şikayeti bedava, burda ağlayanlara duyrulur. Ha tabi mesleki haklarınızı iyileştirmek için eylemde bulunmak da bir tercih tabi de size zor gelir…
Türkçe
23
1
118
5.1K
Emrah Gül
Emrah Gül@emrahgl52·
Doktorların vizitte odadan kıdem sırasına göre çıkışı askeriyeden hallice olduğumuzun kanıtıdır
Türkçe
29
51
2.5K
106K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@ProffKubo Tamam sen kardeşinin düğününe gidip sınava giremeyen öğrenciyi girmiş gibi göster işte
Türkçe
0
0
0
9
ProfKübo
ProfKübo@ProffKubo·
@Oliverrr55 Kardeşin yok sanırım yada vicdani duygularını yitirmişsin başka açıklama bulamıyorum.
Türkçe
1
0
0
55
Kozbişov retweetledi
Ece Teacher
Ece Teacher@floweceth·
Kimse bana herhangi bir öğrencim hakkında fazla bir not ver diyemez, işime karışamaz, saygı beklerim aynı saygıyı başka meslek gruplarının işine karışmayarak gösteririm. Doktor rapor vermiyorsa vermez rapor ver denmez, saygı duyulmalı.
Türkçe
15
11
209
7.7K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@BurkanYilmaz Ben de de var kanser taramam için aranmıştım gittm sordum zaten e nabz kayıtlarında görünüyormuş ücret kesntisi fln yok doktor yılda 1 sizi aramamız gerekiyor dedi sağolsunlar taramamı yaptrdktan snra ufak skntılı bir şey çıktı erkenden hallettm iyi ki varlar aile hek lermz
Türkçe
0
0
0
104
Burkan Yılmaz
Burkan Yılmaz@BurkanYilmaz·
Aile hekimi benden habersiz randevu oluşturmuş ve kontrole gelmişim gibi göstermiş. Sigortadan vs ödeme mi alıyorlar? Siz de kontrol edin belki benzer bir durum vardır, sakıncalı olabilir.
Burkan Yılmaz tweet media
Türkçe
208
39
1.7K
1M
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@nmercann @BurkanYilmaz Arandığına dair kayıt girmesi zorunlu danışma olarak kayıt girmiştr aradığını nasıl sisteme işlesin lale
Türkçe
0
0
0
8
jesuisTurc.
jesuisTurc.@f2ckelonmusk·
@rezutci @BurkanYilmaz Mersin’de benim adıma diş tedavisi yapılmış sms geldi, SGK’yı arayıp işlemin bana ait olmadığını anlattım, sonra dönüş bile olmadı. Haberimiz bile yok, herifler bizim adımıza protez diş falan yaptırıyor.
Türkçe
1
0
2
216
Temettü Kafası
Temettü Kafası@temettukafasi·
Çünkü öğretmenin İZNİ YOK 📍Çocuğun hasta oldu, evde kalıp ona bakman gerek. İZİN YOK 📍Çocuğunun gösterisi var, veli toplantısı var. İZİN YOK 📍Araç almaya gideceksin İZİN YOK 📍Kaza yaptın. Arabayi servise götürmen gerek. İZİN YOK 📍Annen Baban ameliyat olacak. İZİN YOK Ee napacak bu öğretmenler bi akıl verin de yapalım.
Pilavcı Cengiz@cengizpilav

Öğretmenler kadar rapor isteyen hiçbir meslek yok cidden

Türkçe
659
119
1.7K
858.7K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
MESLEKTAŞLARIMLA GURUR DUYUYORUM. ANLAŞILAN BAYRAM ÖNCESİ HAFTAYI BİRLEŞTİRMEK İSTEYEN ÖĞRETMENLERE USULSÜZ RAPOR VERMEMİŞLER.
Türkçe
0
0
0
29
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@Orhan_mezar_ta ULAN ONLARA KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINI SENİN KAZANDIRMAN GEREKMİYOR MUYDU :d
Türkçe
0
0
1
8
Orhan Çelik
Orhan Çelik@Orhan_mezar_ta·
Hayatı boyunca ders kitabı dışında kitap okumamış şahıslarla tartışmayın öğretmenler...
Türkçe
37
23
549
11.8K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@ErsinSahin @BurakSomkaya ÖĞRETMEN USULSUZ RAPOR İSTEMEYECEK. RAPOR İSTENEN BİR EVRAK DEĞİL SADECE GEREKLİ DURUMLARDA VERİLİR.
Türkçe
1
0
0
33
Ersin ŞAHİN
Ersin ŞAHİN@ErsinSahin·
@BurakSomkaya Yahu kardeşim bir kişi öğretmenler hakkında konuştu tamam. İki kişi konuştu tamam. Sonra hepiniz öğretmenler hakkında konuşmaya başladınız. Susun kardeşim susun susmak bu kadar mı zor? Siz kural koyucu kanun koyucu otorite misiniz? Sürekli öğretmenin maaşı izni raporu...
Türkçe
1
0
4
728
Burak Somkaya
Burak Somkaya@BurakSomkaya·
Öğretmenlerin rapor konusunu bu kadar uzatmaya gerek yok. Rapor alan öğretmenin maaşından kesinti yapılsın. Maaşından kesinti yapılmasını sorun etmeyecek kadar hastaysa zaten gerçekten hastadır. Ha şimdi Öğretmenler gelip niye bizden kesinti yapılıyor vs diyebilir. Doktorlar yılda 12 günden fazla izin kullanınca bile kesintiye uğruyor. Aynı geminin yolcusuyuz
Türkçe
269
21
306
115.8K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@yapmabemuco BU EKSİKLİĞİ YASAL OLMAYAN YOLLARDAN ÇÖZMEMELERİ LAZIM ! ÇOCUĞUMUN KARNESİNE ÜÇ DEĞİLDE 5 YAP HOCAM DEMİYORSAM ÖĞRETMENDE USULSÜZ RAPOR İSTEMEYECEK ! BUNU İSTEYEN VE USULSUZ RAPOR ALAN HARAM YİYORDUR NET
Türkçe
0
0
1
26
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@zzzooopppp @emreyanikl AYLIK OTOMATİKMAN 320 MİLYAR HER AYIN 15NDE MAYIŞ ALIYOR BUNLARI BENİM GÖRÜMCEM AİLE HEKİMİ
Türkçe
0
0
1
31
palazinho
palazinho@zzzooopppp·
@emreyanikl Daha dün kapısından döndüm sadece sabah 10:00 ile 12:00 arası muayene alıyormuş . Geriye kalan saatlerde o şu maaşı alıyor , bu şu maaşı alıyor diye sosyal medyada trollük yapıyorlar sanırım
Türkçe
3
1
5
1.4K
Emre
Emre@emreyanikl·
Bu aile hekimlerinin aldıkları para haram amk ayda yılda bir gidiyoruz yerlerinde yoklar başka doktorlarda o olmadan ilaç yazamam diyor Kafalarına göre çıkıp gidiyorlar kafalarına göre eylem yapıp 1 hafta olmuyorlar Bunlar niye var amk
Türkçe
31
2
156
37.2K
Kozbişov
Kozbişov@Oliverrr55·
@emreyanikl KARDEŞ YATAĞA BAĞIMLI HASTA VAR, MOBİL HASTA VAR KURUM DIŞI MESAİ SAATLERİ VAR. YERİNDE YOKSA ŞİKAYET DİLEKÇESİ YAZARSIN GEREKLİ AÇIKLAMA YAPILIR. BURDA DUYAR KASMA.
Türkçe
0
0
1
27