Kozbişov
387 posts


dalyarrağın birisi sevgilimi/karımı şu şekilde eğlence için sıraya dizip sopayla dürterse çok ciddi bir diz rahatsızlığı olur
23 DERECE@yirmiucderece
Kliniğinde çalışan ekibin ayakkabı tercihlerine dikkat çekmek isteyen bir ortopedi doktoru, elinde sopa ile doğru ve yanlış ayakkabı seçimlerini anlattı. Görüntüler sosyal medyada dikkat çekti.
Türkçe

2 yıl önce damar tıkanıklığına bağlı göz içi iğne önermişim 3 seans. İlkini yaptırmış acıdı diye gitmiş sülük yaptırmış. İyi geldiğini hissetmiş?! Bugün geldi hiç görmüyor. Yani kafayı yiyeceğim ya. Ve bu yanlışın sebebi de o instagramda milyonlarca kez izlenen saçma sapan videolar yok boynunu ittim düzeldi yok çıtlattım düzeldi. Yok kırlangıç otu. Yazık günah ya
Türkçe

Inanmayacaksiniz ama 8-17 çalışıyoruz meslek lisesinde.
Cengiz Mazooğlu@CengizMazooglu
Öğretmenlerin İZNİ ÇOK. Tanıdıklarımdan hafta da 3 gün işe giden var. Ek dersinin az olmasından şikayetçi olanlar var. Ek dersleri full olsa da 8-5 mesai yapan yok. Gözümüzün içine baka baka bizi kandırmaya çalışıyor.
Türkçe

@fortunatusluna Eğer usulsuz rapor isteyipte vermediğim hasta beni cimere şikayet ederse haksız yere şikayetten dava açarım
Türkçe

@ProffKubo Tamam sen kardeşinin düğününe gidip sınava giremeyen öğrenciyi girmiş gibi göster işte
Türkçe

@Oliverrr55 Kardeşin yok sanırım yada vicdani duygularını yitirmişsin başka açıklama bulamıyorum.
Türkçe
Kozbişov retweetledi

@BurkanYilmaz Ben de de var kanser taramam için aranmıştım gittm sordum zaten e nabz kayıtlarında görünüyormuş ücret kesntisi fln yok doktor yılda 1 sizi aramamız gerekiyor dedi sağolsunlar taramamı yaptrdktan snra ufak skntılı bir şey çıktı erkenden hallettm iyi ki varlar aile hek lermz
Türkçe

@nmercann @BurkanYilmaz Arandığına dair kayıt girmesi zorunlu danışma olarak kayıt girmiştr aradığını nasıl sisteme işlesin lale
Türkçe

@rezutci @BurkanYilmaz Mersin’de benim adıma diş tedavisi yapılmış sms geldi, SGK’yı arayıp işlemin bana ait olmadığını anlattım, sonra dönüş bile olmadı. Haberimiz bile yok, herifler bizim adımıza protez diş falan yaptırıyor.
Türkçe

Çünkü öğretmenin İZNİ YOK
📍Çocuğun hasta oldu, evde kalıp ona bakman gerek. İZİN YOK
📍Çocuğunun gösterisi var, veli toplantısı var. İZİN YOK
📍Araç almaya gideceksin İZİN YOK
📍Kaza yaptın. Arabayi servise götürmen gerek. İZİN YOK
📍Annen Baban ameliyat olacak. İZİN YOK
Ee napacak bu öğretmenler bi akıl verin de yapalım.
Pilavcı Cengiz@cengizpilav
Öğretmenler kadar rapor isteyen hiçbir meslek yok cidden
Türkçe

@Orhan_mezar_ta ULAN ONLARA KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINI SENİN KAZANDIRMAN GEREKMİYOR MUYDU :d
Türkçe

@ErsinSahin @BurakSomkaya ÖĞRETMEN USULSUZ RAPOR İSTEMEYECEK. RAPOR İSTENEN BİR EVRAK DEĞİL SADECE GEREKLİ DURUMLARDA VERİLİR.
Türkçe

@BurakSomkaya Yahu kardeşim bir kişi öğretmenler hakkında konuştu tamam. İki kişi konuştu tamam. Sonra hepiniz öğretmenler hakkında konuşmaya başladınız. Susun kardeşim susun susmak bu kadar mı zor? Siz kural koyucu kanun koyucu otorite misiniz? Sürekli öğretmenin maaşı izni raporu...
Türkçe

Öğretmenlerin rapor konusunu bu kadar uzatmaya gerek yok. Rapor alan öğretmenin maaşından kesinti yapılsın. Maaşından kesinti yapılmasını sorun etmeyecek kadar hastaysa zaten gerçekten hastadır. Ha şimdi Öğretmenler gelip niye bizden kesinti yapılıyor vs diyebilir. Doktorlar yılda 12 günden fazla izin kullanınca bile kesintiye uğruyor. Aynı geminin yolcusuyuz
Türkçe

@yapmabemuco BU EKSİKLİĞİ YASAL OLMAYAN YOLLARDAN ÇÖZMEMELERİ LAZIM ! ÇOCUĞUMUN KARNESİNE ÜÇ DEĞİLDE 5 YAP HOCAM DEMİYORSAM ÖĞRETMENDE USULSÜZ RAPOR İSTEMEYECEK ! BUNU İSTEYEN VE USULSUZ RAPOR ALAN HARAM YİYORDUR NET
Türkçe

Öğretmenin 'iki dakika işim çıktı, yerime bakıver' deme lüksü yok. Sınıfı boş bıraktığın an sorumlusun. Sistem başka hiçbir insani izin hakkı tanımıyorsa, suç raporda değil, öğretmeni buna mecbur bırakanlardadır. Öğretmenleri eleştirmeyi bırakın.
Pilavcı Cengiz@cengizpilav
Öğretmenler kadar rapor isteyen hiçbir meslek yok cidden
Türkçe

@zzzooopppp @emreyanikl AYLIK OTOMATİKMAN 320 MİLYAR HER AYIN 15NDE MAYIŞ ALIYOR BUNLARI BENİM GÖRÜMCEM AİLE HEKİMİ
Türkçe

@emreyanikl Daha dün kapısından döndüm sadece sabah 10:00 ile 12:00 arası muayene alıyormuş . Geriye kalan saatlerde o şu maaşı alıyor , bu şu maaşı alıyor diye sosyal medyada trollük yapıyorlar sanırım
Türkçe

@emreyanikl KARDEŞ YATAĞA BAĞIMLI HASTA VAR, MOBİL HASTA VAR KURUM DIŞI MESAİ SAATLERİ VAR. YERİNDE YOKSA ŞİKAYET DİLEKÇESİ YAZARSIN GEREKLİ AÇIKLAMA YAPILIR. BURDA DUYAR KASMA.
Türkçe






