Omid

3.1K posts

Omid banner
Omid

Omid

@Omid__6

Katılım Eylül 2024
442 Takip Edilen309 Takipçiler
Omid retweetledi
حقوق خصوصی
حقوق خصوصی@hoghoughkhososi·
🔹من برای «اَجنبی شناسی» مهاجرت کردم؛ وگرنه می‌توانستم ایران هم زندگی خوبی داشته باشم. آمدم تا دل و‌ روده‌ی فرنگی جماعت را بیرون بکشم و حالا بعد از 10‌سال زندگی شبانه روزی با این قوم و نگاه جامعه شناسانه به گوشه گوشه‌ی جهان به جرأت می‌گویم که ایرانی‌ها شاید باهوش ترین، پولدارترین، شادترین، و موفق‌ترین مردم جهان نباشند ولی پُر تخم و جرأت ترین انسان‌های جهان در‌ زمینه سیاسی هستند تا حدی که «میانگین جامعه ایرانی» در پس ذهن‌اش حتی «جان» را برای عقیده‌ی سیاسی می‌دهد. 🔸همین هم باعث بدبختی قالیباف و‌ ترامپ شده که نه او می‌تواند لباس پوتین را بپوشد و نه ترامپ می‌تواند لباس ونزوئلا را بر تن ایران کند… 🔹چون ایرانی‌های داخل نشین نه مثل روس‌ها هستند که از پوتین‌ها بترسند و ایرانی‌های خارج نشین نه مثل ونزوئلایی‌ها هستند که بعد از ترک کشورشان همه چیز را فراموش کرده باشند… اگر هم سکوت کرده‌اند چون حس می‌کنند شاید برنامه‌ای هست. پس‌ فعلأ اعتماد کردند. وگرنه اگر اعتمادشان بشکند، دیر یا زود نه خشتک سالمی برای میراث ترامپ می‌گذارند و نه شلواری بر پای امثال پوتین.
فارسی
10
53
554
9.9K
Omid
Omid@Omid__6·
@ZSharifloo مرد تو خونه باشه خاله زنک میشه
فارسی
0
0
0
120
زیزیگولو
زیزیگولو@ZSharifloo·
موندن مردا تو خونه تحت هر عنوانی که باشه پدر،برادر،شوهر برای زن زوال عقل میاره آقایون ترخدا زود تر از ساعت ۹ نیایید خونه😭
فارسی
20
0
194
4.1K
Omid
Omid@Omid__6·
@levthrdmidnight یک کلام می نوشتی مادر جنده ام کفایت می کرد
فارسی
0
0
1
37
Mahatmamahuds 🎒🇵🇸🇱🇧
۱. مخالف مطلق امپریالیسم، صهیونیسم و کاپیتالیسم هستم؛ پایبند به سوسیالیسم و حق عمومی ابزار هستم. ۲. از انقلابیون خوشم میاد و ازشون حمایت می‌کنم. ۳. بیزارم از هرچی سلطنت‌طلب و پهلویست و مجاهده. ۴. درصورتی که در دوران حکومت پهلوی پسر بودم؛ به جریان آزادیخواهی خمینی می‌پیوستم.
فارسی
175
4
118
95.9K
Omid
Omid@Omid__6·
@prsianhonest8 کسانی که خواهان محاکمه رضا پهلوی هستند میتونن کیر منو بخورن
فارسی
0
0
8
133
زیبای مینابی🎒
زیبای مینابی🎒@prsianhonest8·
کسانی که خواهان محاکمه رضا پهلوی هستند میتونن با جناب اژه ای درمیون بزارن.
فارسی
5
2
110
1.7K
کوهنورد
کوهنورد@kohnaavard·
چرا فقط مرگ حقه؟!؟؟ چرا عشق نه؟! چرا زندگی نه؟! چرا آرزو نه؟! چرا آرامش نه؟!
فارسی
14
6
161
1.7K
ابراهیم
ابراهیم@ebrahim1officia·
@sogol6553 من خودم وقتی یک خانم یا آقایی رو که مویی سفید کرده (مسن هست) همیشه مادر ،پدرجان خطاب میکردم بیشتر به خاطر احترام گذاشتن هیچوقت فکر نمی‌کردم اینقدر ناراحتی داره واسشون و به نظرت جایگزین این کلمه چی بگیم که احترام طرف مقابل هم حفظ بشه؟!
فارسی
4
0
1
503
تمشک
تمشک@sogol6553·
یه عمه ۵۳ساله مجرد دارم باهم زیاد بیرون میریم بنظر من سنش زیاد نمیخوره کمترم میخوره مثلا ۴۶-۴۷ ولی نمیدونم چرا گاهی یه مردایی با سن بالا با موی سفید بهش میگن مادر این بنده خدا هم انقدر غصه میخوره میگه من جای مادر این پیرمردم؟ میگم ولشون کن کرم دارن عمدی میگن باز غصه میخوره
فارسی
61
1
597
25.7K
Omid
Omid@Omid__6·
@2saman8 مثلا به یک زن 70 ساله ی گوزو مذهبی چه می توان گفت یا همینطور یک پیر مرد خرفت
فارسی
0
0
0
36
سـامـان
سـامـان@2saman8·
مگه چقدر عمر میکنی که نمیرینی به ادمی که بهت احساس ناکافی بودن میده
فارسی
17
44
836
13K
Omid
Omid@Omid__6·
@leaderfr72 دقیقا نمیشه و فلان نداریم باید موفق بشیم
فارسی
1
0
3
71
فرشید
فرشید@leaderfr72·
باید موفق بشین. واسه کسایی که دوستون دارن ..‌ 🌱
فارسی
23
40
780
9.8K
Omid retweetledi
*شين*
*شين*@Shin_reee·
زن‌ها چربی و غذای مضر می‌خورن، سیگار می‌کشن، اورژانسی می‌خورن، چمیدونم عمل بینی عمل لیپو و هزاران کار کسشر پرریسک دیگه اونوقت زایمان و حاملگی خیلی وحشتناکهههه وای
فارسی
80
4
128
38.5K
Omid
Omid@Omid__6·
@Smdan1997 شما یک آدم امن و عمیقی هستی
فارسی
1
0
2
85
Omid retweetledi
M
M@Smdan1997·
متنفرم از کسانی که می‌پرسن ، چرا اینقدر ساکتی؟ من ساکتم چون مدلِ کارکردِ مغز و شخصیتم این‌طوریه. چطور من هیچ‌وقت از بقیه نمی‌پرسم چرا اینقدر فک می‌زنی و زیاد حرف میزنی؟ چون بی‌ادبیه. سکوت یک انتخابه، نه یک نقص که نیاز به توضیح داشته باشه.
فارسی
13
34
261
3.5K
Omid
Omid@Omid__6·
@Shahinzlmk همین که خودتو آگهی میکنی مشخصه مرد بی کیفیتی هستی
فارسی
1
0
1
166
Shahin
Shahin@Shahinzlmk·
بذاريد برعكس اين رو بريم: خصوصيات من: من٣٦سالمه تهرانم خونه اجاره اى دارم ماشين دارم از پس زندگيم برميام ٢ شغل دارم ورزش ميكنم احساس ناكافى بودن ندارم سلامت روان دارم خيانت نمى كنم براى خواسته هام و زندگيم بسيار تلاش مى كنم جسور هستم اهل گفتگو ام شهامت عذرخواهى دارم برون گرا هستم
Shahin@Shahinzlmk

خب امروز هم گذشت و باز من سينگل بودم. يعني واقعا توي اين فضاي مجازي، يه دختر توي رنج سنى ٢٩/٣٠ تا ٣٢ ساله، امن، محترم، زيبارو و تو پُر، با فرهنگ، صبور، معشوق، وفادار با ديد مشترک، حرف مشترک، هدف مشترک وحتی نفرت مشترک، با لول پيدا نميشه؟ من دوست داشتن بلدم، خوب بلدم، حامي ام و...

فارسی
29
0
93
6.8K
Omid
Omid@Omid__6·
@hoda2728 این فقط فکر شما نیست منم دقیقا خیلی شب ها به همین فکر می کردم. و موضوع دیگه این بود شخصی که تصمیم داره بره تو خیابون باید قبلش خودش رو به سلاح گرم مسلح کنه
فارسی
1
0
3
97
Hoda👑
Hoda👑@hoda2728·
نمی‌دونم ممکنه هزار تا دلیل یا توجیه بیارید یا سرزنشم کنید اما من تقریبا هر روز به اینکه چرا فکر نکردیم ممکنه ج.ا تو ۱۸ دی قتل عام کنه ، چرا فکر نکردیم که سازماندهی نداریم ، چرا فکر نکردیم که بعد از فتح خیابون می‌خوایم چیکار کنیم... تقریباً من هر شب دارم به این موضوع فکر می کنم.
فارسی
12
1
61
847
Omid retweetledi
میمون مست
میمون مست@MaymoonMast·
نام اثر: قتل‌عام مردم ایران خالق اثر: نوادگان حسین
فارسی
74
2K
9.8K
73.4K
Omid retweetledi
Yaar - يار ‌‌قدیمی 🇮🇷🇮🇱
کربلا یه بیابون بود که یه مشت راهزن تازی حرومزاده توش بخاطر قدرت بگا رفتن و الان هم شده جنده‌خونه‌ی شیعه. لطفا هرگز خاک ایرانی که خون بهترین فرزندانش برای آزادی روش ریخته شده رو با اون کثافتخونه یکی نکنید. هرجا دیدید کسی دی ماه رو به کربلا و عاشورا ربط داده بلاک کنید! #جاویدشاه
فارسی
44
378
2.5K
19.2K
Omid
Omid@Omid__6·
@goddammit43 در کوتاه مدت بله. ولی طلا دوباره به سمت بالا رشد میکنه
فارسی
1
0
1
50
Omid
Omid@Omid__6·
@minamdige حرف خیلی درستی زده،مخصوصا برای مردانی که اعتماد به نفس پایینی دارند
فارسی
1
0
2
43
مینا
مینا@minamdige·
هیچ چیز برای یک مرد جوان ضروری تر از هم صحبتی با دختری باهوش نیست. نقل قول از #لئو_تولستوی
فارسی
1
6
80
659
Omid
Omid@Omid__6·
@PashaNasr همین که احساس خوشبخت بودن بکنی کافی ست
فارسی
1
0
4
351
پاشا
پاشا@PashaNasr·
من 46سالمه‌ نه زبانم قویه نه ماشین خریدم نه خونه دارم نه ازدواج کردم نه دوست دختر دارم نه پول دارم نه کار ثابتی دارم نه دستپختم خوبه نه مهارتی دارم نه باشگاه میرم نه دور دور میرم نه رفیق دارم و با همه این ایرادای که دارم خیلی حال میکنم
فارسی
73
0
179
17.9K
Omid
Omid@Omid__6·
@DaVoodzzzzzzzz بگو بچه دوس ندارم واسه همین نمی خوام ازدواج کنم
فارسی
0
0
0
21
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
چجوری محترمانه جواب فامیلیو بدیم که گیر میدن چرا دوماد نمیشی پاشو دوماد شو!؟؟
فارسی
111
1
106
29.8K