Pari

3.2K posts

Pari banner
Pari

Pari

@Pari718674

بیوندون سابق،

Katılım Nisan 2024
299 Takip Edilen67 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Pari
Pari@Pari718674·
۱۳ ساله خرید اینترنتی میکنم شاید هم بیشتر از صاحب این پیج سلیطه تر و فاکر تر و پفیوز تر ندیدم حتی اگه یک نفر این و میبینه بازهم خوبه…. اشغال و عوضییییی
Pari tweet media
فارسی
0
1
1
175
Pari
Pari@Pari718674·
@naghmeh_banou این فلان فلان شده ها چرا همه چیشون درحد بازتعریف کلمه rape
فارسی
1
0
0
81
naghmeh ag🕊️
naghmeh ag🕊️@naghmeh_banou·
بِتون گوارشی! حلّالش هم فقط اسیده! اون blender هم از ادب والاشه که در شروع کار بدون درب تمام محیط رو‌ نقاشی کوبیسم برجسته نمیکنه!
فارسی
55
2
159
66.2K
Pari
Pari@Pari718674·
@curllyygirl @mamaddooo قشنگن جفتشون ولی کاش نقره نبودن من حساسیتم در حد بیهوشیه کل اون قسمت قرمز و دونه ریز خارش …. تا حد مزگ باید بخارونمش
فارسی
0
0
0
23
Pari retweetledi
مینا خانِم
مینا خانِم@curllyygirl·
لیلیوم یا ارکیده؟
مینا خانِم tweet mediaمینا خانِم tweet media
فارسی
17
6
201
5K
Pari
Pari@Pari718674·
@drAllma___ همکار من حاملست ۳۰ ساله فشار خون بالا انریم کبدیش چندتا میزون نیست کلیه ش پر‌تین دفع میکنه هی هم میگه لکد میزنع بچه؟ اینا خطرناکه ماه ۶ قکر کنم دارو هم میخوره متیل دوپا نگرانشم حس میکنم دکترا کشکی دارن میبرنش جلو
فارسی
0
0
0
6
Allma
Allma@drAllma___·
فردا صبحش نوار قلب هم آمبولی ریه رو تایید میکرد برخلاف میلم دی دایمر هم درخواست دادم که ۱۳۰۰ بود و بالا اگر قرار بود هپارین فول دوز باعث خونریزی بشه اونکه ازش میترسید من باید می‌بودم نه قلب و داخلی!خدارو صدهزار بار شکر کردم که این مادر زنده موند و سایه ش بالاسر بچه هاش .
فارسی
20
0
315
8.9K
Allma
Allma@drAllma___·
خاطرم هست خانم باردار ۳۲ هفته که سه بار سزارین شده بود با شکایت ضربه به شکم اعزامش کردن پیشم، همونجا مطمئن شدم که جنین زنده نمی‌مونه فقط نگران کنده شدن جفت و عوارض اون ینی DIC که خطر مرگ مادر داره بودم توی مسافت دو ساعته تا بیمارستان که برسه به دستم تا مادر سونداژ کردیم خون بود
فارسی
63
0
731
67.7K
Pari
Pari@Pari718674·
وقتی با برادرزادهم میرم بیرون تو دور دور میشنوم متلک بهم میندازن که ای سن بالا و آی مامانته و…. چندبار گفتم من عقب میشینم دروغ چرا خیلی حس بدیه حالا شاید بگی خوب نرو خوب تفریح دیگه ای نیست نمیدونم خلاصه دلم میکگیره
فارسی
0
0
0
7
Pari
Pari@Pari718674·
@Saaraa131313 میشورم نمک میزنم میزارم یه روز جلو افتاب خیلی خسک نسه میریزم تو زیپ کیپ فریزر اخخخ نعمت افرینش
فارسی
0
0
0
2
سارا
سارا@Saaraa131313·
ببخشید شما اگه دو سه کیلو آلبالوی ریز و بغایت ترش، دقت کنید "بغایت ترش" داشته باشین، باهاشون چیکار می‌کنین؟
سارا tweet media
فارسی
822
2
743
63.5K
Pari
Pari@Pari718674·
@kohansal63 وسط نوار کاست بیلبیلکش
فارسی
0
0
0
4
Pari
Pari@Pari718674·
@velaaamkonbaba ادامه داره لروچه به این حرفها غلطها … خوریا؟!!
فارسی
1
0
0
31
هارت لِس
هارت لِس@velaaamkonbaba·
خدایا منو گاو کن! لروچه؟؟؟
فارسی
75
0
237
51.5K
دکتر روح الله صدیق
چندین سال بود که ازدواج کرده بودند. ولی هنوز هیچ رابطه‌ی جنسی نداشتند. Unconsummated marriage (UCM)) آنها هیچ وقت در اتاق خوابشان تنها نبودند تا بتوانند سکس کنند. همیشه نفر سومی بود حتی وقتی در سفر بودند. 🔴به نظرتان نفر سوم کی بود؟
فارسی
62
0
133
32.6K
Pari
Pari@Pari718674·
@hanieh35 عوارض لورازپام خوندم من زن دایی هایی رامی‌شناسم…
فارسی
0
0
1
221
دیکتاتور حانیه
«من زن‌هایی را می‌شناسم که از دور خشک و مغرور، از نزدیک سرخوش و مست، و از خیلی نزدیک بسیار غمگین‌اند.» کیمیا رجبی
فارسی
12
97
1.2K
14.1K
Pari
Pari@Pari718674·
۶ صبح بیدار شدم برقها رفته بود!! گفتم اشکال نداره با کوشی میبینم ا‌نم 3g بود هیچی دیگه فوتبال و ندیدم!! خسته نمیشید اینقد گنده اوضاع؟!
فارسی
0
0
0
12
Pari
Pari@Pari718674·
تنها ارتباط خانوادگیم برادرم بود اونم بلاک کردم تموم شد بابا عجب شاهکاری خلق کردی به اسم خونواده حالم بد میشه حتی اینجا اسمت و میارم
فارسی
0
0
0
15
Pari
Pari@Pari718674·
@mrlamfr کاش صاحبش هیچوقت تخریبش نکنه 😓🥲🩷
فارسی
0
0
1
20
-م
@mrlamfr·
@Pari718674 آره حیاطش اون سمت خونه‌س. یه حیاط خیلی بزرگه.
فارسی
1
0
1
32
شاهزاده توپیا🧚‍♀️
حالا که حرفشه بگم که بهترین مارک مام، میچام و سکرت هست یکبار مام سکرت بزنی دیگه هیچی نمیزنی حیف دیگه پول این برندهارو ندارم واقعا.
فارسی
2
0
11
452
Pari
Pari@Pari718674·
@sepblog69 کودکی خانواده ای که نداشتم ازار و اذیت و اضطرابی که نزدیکانم بهم دادن
فارسی
0
0
0
68
سپهر خدابنده
فکر میکنی مهم‌ترین دلیل اضطراب در زندگی امروزت چیه؟
فارسی
198
1
179
19.6K
Pari
Pari@Pari718674·
@yakovchernikov گاو جلوی استاد ایشون سازنده فضاپیما بوده الدنگ
فارسی
0
0
1
100
Pari retweetledi
hyuna⁷
hyuna⁷@pjmmymelody·
مردا تو خیابون با دست تو شلوارشون راه میرن ولی از معلوم شدن سینه‌ی زن که صرفاً یه بخش از بدنشه تریگر می‌شن ببخشید پدرجنده ها از این به بعد سینه‌هامو خونه جا می‌ذارم
فارسی
35
127
4.8K
53K
Pari
Pari@Pari718674·
۳۰ تومن زیرمیزی دادم واسه عمل لاپاراسکوپی نزدیک ۵۰ ۶۰ بیمه داد ۱۱ تومن هم موقع تسویه الکیییی تو پاچم کردن همینقد مملکت تخمی و جفنگه!!!
فارسی
0
0
1
45