Sabitlenmiş Tweet𝐑𝐞𝐞𝐦𝐚𝐡@Q81K7·2d“ولا لي بالبشر غاية ولا لي بالثرى أوتاد خفوقي حر .. واتبع ما يعز النفس وارضيها”🫰🏻Çevir العربية0119346
Mohammad Al Qahtani@M7md_Al_Qahtani·3hخذها قاعدة .. مهما فقدت ومهما خسرت تقدر تعيش..Çevir العربية006140
Abdulrhman. Albloushi@Abdulrhman4445·5hمن اعتاد تبرير فشله بالظروف والناس لن يرى أخطاءه ومن لا يرى أخطاءه سيكررهاÇevir العربية00683
𝔸 •@UrfavMido89·4hمتخليش حد يقولك مش هتقدر.! انت فعلا مش هتقدر بس متخليش حد يقولهالك..Çevir العربية001399
ibrahim.a@ibrahim_s91x·50mحاول ان تعودَ نفسَك على العَيش بمفَردك، لأنك في زمن المزاجيه والاستغناء بسهولة ..Çevir العربية10334