ResatBozkurt

3K posts

ResatBozkurt banner
ResatBozkurt

ResatBozkurt

@ResatBzkrt

Antalya📍biyomedikal mühendisi- BDH 🏥 - mühendis tek sen SAGLIK 🇦🇷 https://t.co/NTc2FBE1qC

Katılım Temmuz 2021
366 Takip Edilen217 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
Mühendislerin belkide en çok sorun yaşadığı kollardan birisi olan sağlık kolunda sorunlarımızı çözmek için hep beraber çalışacağız. Önceliğimiz maaş ve özlük haklarımız ondan sonraki sürecimiz sağlık alanında yaşadığımız sorunlardır.
ResatBozkurt tweet media
Türkçe
4
14
38
10K
bozkurt
bozkurt@AkifCenik·
@ResatBzkrt @rasiexx @Ardaw_z Bilmiyor olamam mı. İhtimal veremiyordum ama harbiden varmış öyle birşey. Ayrıca kendi iq na bak sen hadi
Türkçe
1
0
0
26
Emirhan🇹🇷
Emirhan🇹🇷@rasiexx·
OLUM LİSE OBP PUANI SADECE ERTESİ SENE YARI YARIYA DÜŞÜYORMUŞ 2 SENE SONRASINI DÜŞÜRMÜYORMUŞ ÜNİ YERLEŞSEK BİLE BEN 2025 YKSYE GİRDİM ÜNİ YERLEŞTİM 2026 DA YARI YARIYA DÜŞÜYORMUŞ SADECE , 2027 DE DÜŞMÜYORMUŞ AŞIRI KAFAM KARIŞTI
Türkçe
32
1
1.2K
143.7K
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@rasiexx @AkifCenik @Ardaw_z Herkes işinden memnun olmayabilir ama genel olarak potansiyel olarak %30 %40 gibi insanları kendi işini yapıyor güzel bir şeyler başarmışlarsa bu sana bir done sunar
Türkçe
0
0
1
9
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@rasiexx @AkifCenik @Ardaw_z Ama sen yine de muhtemelen böyle okulların sayfaları falan olur oralara bak oradaki mezun insanlara birkaç soru sor memnunlar mı şu an ne yapıyorlar öğren
Türkçe
2
0
1
12
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@rasiexx @AkifCenik @Ardaw_z Kardeşim. Yani bence matematik ya da kimya fizik gibi bölüm oku özel dersten iyi para kazanırsın. Tabiki kendini geliştirirsen
Türkçe
1
0
0
23
Emirhan🇹🇷
Emirhan🇹🇷@rasiexx·
@ResatBzkrt @AkifCenik @Ardaw_z Ben hiç hakim değilim ya biyo miyo sağlık görünce sorayım dedim de Ne mesajı kastettiğini anlamadım mühendissin tıp okumak için sınava girmişsinde o nasıl oluyor yks ye mi girdin yani
Türkçe
2
0
0
139
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@rasiexx @AkifCenik @Ardaw_z Kardeşim 😁😁😁😁 biyomedikal ile biyoloji çok farklı şeyler ama tıbbi cihazlarla ilgileniyorum ben. Bak ben devlette mühendisim sınava girdim tıp okumak için. Mesajımı almışsındır umarım
Türkçe
1
0
0
116
Emirhan🇹🇷
Emirhan🇹🇷@rasiexx·
@ResatBzkrt @AkifCenik @Ardaw_z Biyomedikal mühendisiymişsin selam Biyoloji okunur mu sence yani odtü iü marmara ankara hacetepe gibi yerlerde yani Baya bi ilgim var işte vücudun işleyişi hormon falan filan Biyolog olabilir miyim yoksa işsiz mi kalırım diye sormak istedim tam senin alanın değil ama hakimsindir
Türkçe
1
0
0
158
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@asena161 @misophonicism @didem5654 Ya kusura bakma da üsttki birkaç tweeti okdm ilk başlarda evet erkek ödemeli bence de ama uzun süren bir ilişkide bence belli bir yerlerde de kızların ödemesi gerekli olduğunu düşünüyorm hayat müşterek olduğu için ama sen tam bir vampirsin sanırm karşındakine Allah sabır versn
Türkçe
0
0
1
53
A. Sena
A. Sena@asena161·
Bir erkekteki en tehlikeli şey gizli aşağılık kompleksiymiş, dün yaşayarak öğrendim. Flörtümle yemeğe çıktık, hesabı ortak ödemeyi teklif ettim diye masada resmen kriz çıkardı, "Erkek adam yanındaki kadına hesap ödetmez" diye şov yaptı. Buraya kadar her şey okeydi ama mekandan çıktık, arabaya bindik, benzinlikte durduk. Beyefendi "Cüzdanım arkada kalmış, kartı uzatsana, ben sana IBAN atarım" dedi. Restoranda 2 bin liralık hesapla erkeklik taslayıp, 5 dakika sonra benzini bana ödetmesi o kadar acınası bir durum ki. Hesabı ben ödeyince erkekliği zedeleniyor ama benzini bana kitleyince gururuna hiçbir şey olmuyor. Şaka gibisiniz gerçekten.
Türkçe
187
71
2.7K
184.1K
Didem Didi
Didem Didi@didem5654·
@asena161 Tamam bu cevabında net anladım. Sırf paragöz olduğunu saklamak için ortak ödemeyi teklif etmişsin. Net ikiyüzlülük denir buna
Türkçe
3
0
38
1.1K
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@asena161 Ben olsam kendim öderdim de bu kadar kendine dert edindiysen de ortak öderdim herhalde 😁
Türkçe
0
0
0
21
ResatBozkurt
ResatBozkurt@ResatBzkrt·
@aykiri Bence hikaye. Kardeşim madem böyle birisi hayırdır sen cellat mısın Ara polisi gelip müdahale etsinler.
Türkçe
0
0
1
1.3K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Aileden Aykırı’ya açıklama: “Olay ev sahibi-kiracı meselesi değil” Hayatını kaybeden 61 yaşındaki Niyazi Tanyeli’nin ailesi, Aykırı’ya ulaşarak olayla ilgili açıklamada bulundu. Niyazi Tanyeli’nin oğlu olduğunu belirten kişi, olayın ev sahibi-kiracı anlaşmazlığından kaynaklanmadığını öne sürdü. Aile, olayın yaşandığı evin Niyazi Tanyeli’ne ait olmadığını, şüphelinin de burada ikamet etmediğini, evde akrabalarının yaşadığını söyledi. Açıklamada, şüphelinin daha önce çocuklara şiddet uyguladığı, kayınbabasını bıçakladığı gerekçesiyle cezaevinde kaldığı, çevresiyle sürekli kavga ettiği ve uyuşturucu kullandığı da iddia edildi. Aile, Niyazi Tanyeli’nin mahallede çocuklara şiddet uygulandığını görmesi üzerine şüpheliye “Zaten burada oturmuyorsun, neden buraya geliyorsun?” diyerek tepki gösterdiğini, tartışmanın bu nedenle çıktığını öne sürdü.
Aykırı tweet media
Aykırı@aykiri

HASSAS | 61 yaşındaki vatandaş, tartıştığı kiracısı tarafından bıçaklanarak öldürüldü! İstanbul’un Kartal ilçesinde kiracısı tarafından bıçaklanarak hayatını kaybeden 61 yaşındaki ev sahibi Niyazi Tanyeli’nin, kiracısıyla yaşadığı kavga ve bıçaklandığı anlara ait görüntüler ortaya çıktı. - Olay, dün saat 18.00 sıralarında Kartal ilçesi Hürriyet Mahallesi Çamsakızı Sokak’ta meydana geldi. İddiaya göre, Niyazi Tanyeli (61) ile kiracısı olduğu öğrenilen C.D. (25) arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. - Tartışmanın büyümesi üzerine C.D., Tanyeli’yi bıçaklayarak olay yerinden kaçtı. Ağır yaralanan Tanyeli, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından kaldırıldığı Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde hayatını kaybetti. - Olayın ardından çalışma başlatan polis ekipleri, şüpheli C.D.’yi olayda kullandığı bıçakla birlikte yakalayarak gözaltına aldı. - Kavga ve bıçaklanma anları kamerada Ortaya çıkan görüntülerde, ev sahibi Niyazi Tanyeli’nin elindeki sopayla kiracısının bulunduğu daireye geldiği, yaşanan tartışmanın kısa sürede kavgaya dönüştüğü görüldü. - Görüntülerin devamında Tanyeli’nin boğazından bıçaklandığı ve aldığı darbeyle yere yığıldığı kameralara yansıdı. - Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Türkçe
28
25
419
414.3K
Efsunn
Efsunn@Efsunn1c·
@Ali50755990 @heryolbaghdat Valla bu benim düşüncem 20 yıldır Türkçe öğretmeniyim. Çocuk bişeyler yapabilirse veriyorum yüksek puan. İşte diyorum ya hiçbir yerde adalet yok ki. Ben de kendimce diğer okullardakilerle kıyaslıyorum
Türkçe
3
0
2
245
Dr. Osman Bağdat
Dr. Osman Bağdat@heryolbaghdat·
Kızımın not ortalaması 99,85... Takdir belgesini su gibi dağıtıyorlarmış... Siz sormadan söyleyeyim, özel okul. Bir yerlerde notlar bedava dağıtılıyorsa, devlet okullarındaki öğretmenler de kendi adaletlerini sağlar mı, bence sağlar. Peki, nereye gidecek bu not enflasyonu...
Türkçe
190
45
665
117.3K