Sabitlenmiş Tweet
RiderLogbook
128 posts


@Feneristcom Aykut hoca. Emre için erken, kupa kazansın kendini ıspatlasın. Ha derse Kuntz montella kupa mı kazandı benden istiyorsunuz onda da haklı. Karar vericilerin kumanda antrenör arzusuydu. Apo daha önce geldi olmadı zaten
Türkçe

Türkiye A Milli Futbol Takımımızın Teknik Direktörü kim olmalı?
Aykut Kocaman
Abdullah Avcı
Emre Belözoğlu
#Fenerbahce #sports #futbol

Türkçe

@YldrmAzizz @pivotdokuz Polemikmiş! Serkan akkoyun aykut gelecek diye başladı kuyt volkan selçuk webo yetersiz ve başarısız bir heyet diye. Aynı srkan önceki dönemlerde hiçbir hocada yardımcılarla yıpratmaya çalışmadı. Sonra ömeroviç beğenilmeyip emre kartal gelmesi! Sabır taşı olsa sinirden çatlar!🤬
Türkçe

@pivotdokuz Yok şimdi de İsmail hocanın ekibinde oğlu ne arıyor diye bir polemik yaratıyorlar
Türkçe

Merak ediyorum;
Emre Kartal’ın teknik bilgi, antrenörlük kariyeri ve bugüne kadar ortaya koyduğu hangi somut başarı, onu Fenerbahçe Spor Kulübü’nün teknik kadrosuna girmeye yeterli bir isim hâline getiriyor?
Aynı şekilde Zeki Murat Göle… Fenerbahçeliliği, kulübe olan bağlılığı ve aidiyeti elbette tartışılmaz. Ancak yıllardır farklı teknik direktörlerle çalışmasına rağmen takıma ne gibi somut katkılar sundu? Hangi alanda fark yarattı? Hangi başarıda belirleyici rol oynadı?
Fenerbahçe gibi hedefi mutlak şampiyonluk olan bir kulüpte teknik kadroların da liyakat, başarı ve sürekli gelişim esasına göre oluşturulması gerekmez mi?
Aidiyet önemlidir ama tek başına yeterli değildir. Bu kulüpte görev almanın temel kriteri; bilgi, donanım, performans ve başarı olmalıdır. Aynı isimlerin yıllarca, sonuçlardan bağımsız şekilde görevlerine devam etmesi, doğal olarak taraftarın aklına soru işaretleri getiriyor.
Bu soruları sormak ne saygısızlıktır ne de art niyet. Aksine, Fenerbahçe’nin daha iyi yönetilmesini ve sportif başarıya ulaşmasını isteyen her taraftarın en doğal hakkıdır.
#Fenerbahçe
Türkçe

@MuasR06 @BersanTaskaya Ekşinin yardımcısıydı. M A aydınların damadı. Aziz buna mı tmm demiş. Sallama kardeşim. Azize sormazlar zaten, mani de olamaz
Türkçe

@BersanTaskaya Değişim olursa
Mustafa Eröğüt olacak
Aziz başkanın da görüşü alındı
Türkçe

Fatih Terim’in TFF Başkanı olması için baskı yapıyorlarmış! Medyada algılar yapılmak adına haberler ve tweetler atılıyormuş!
Fenerbahçe’liler içiniz rahat olsun. Sizin başkanınız Aziz Yıldırım!
FETÖ’nün Türkiye’de ilk tosladığı duvar olan Aziz Yıldırım, sizce Fatih Terim’in TFF başkanı olmasına izin mi verir?


Türkçe

@kocamangurrur Gönderi yorumlarını sınırlamış. Tam da içimi öfkemi dökmüştüm yarım kaldı. Koca sezon kaçamayacak bir yere
Türkçe

@KanaryAleaks A.koçun oy istemek için arayabileceği,a yıldırım oy için arayabileceği bir isim demek ki?Ayrıca ümitle de muhabbeti olacak oturup kalkacak ki tanık olsun konuşmaya.Valla inanadırıcı gelmedi.ismail aykut oğuz rıdvan müjdat vb azizle aliyle aynı anda görüşse bile ümitle ne işi olur
Türkçe

Ümit Özat: 🗣️
“Mesela Aziz Başkan diyor ki ‘Kim yaptı İsmail Hoca?’ Ben olmasam kim yapar? Doğru söylüyor. 99 puanla ilgili benim tezimi aynen söylüyor. Ama sonunda ne oldu? Yine İsmail Kartal’a döndüler.
Oynatamaz demiyorum, şampiyon olamaz da demiyorum. Ama şampiyon olması onun harika bir antrenör olduğu anlamına gelmiyor. İsmail Kartal hangi Anadolu takımını bir yere taşımış ya? Fenerbahçe’de 4. sene çalışmak için ne kriteri var abi? Bir defa İsmail Kartal korkak bir adam; cesur olmayan bir antrenör.”
Türkçe

@ilhanefe1907 0 çekecek montallayı gönderip 0 çekmiş şenolu, 0 çekmiş terimi getirmek istiyorlar.2 kişi arasında koltuk kapmaca.ara yemek kuntz montella. Terim şimdi düz td olmaz ayrıca bir ünvan da ister son gelişinde öyle yapmıştı. Bu ikisine tek şartım 1923tlye gelen varsa gelsin tazminat 0
Türkçe

@fenerokocha İzlediğinde merakını gideremez diye 6 atmışlar. Daha da merak etmemiştir
Türkçe
RiderLogbook retweetledi
RiderLogbook retweetledi

@MrSzymansk53 @Feneristcom Cahil cahil konuşma! Aykut santraforsuz mu oynadı? Niang emenike soldado janssen webo kuyt fernandao semih rvp sow bajiç felan orta sahaydı değil mi? Az susun da futbol konuşulsun anca bir iki cahil fenonun sıçtığını alıp etrafa sıvıyorsunuz sonra da dünyayı bombok görüyorsunuz
Türkçe

@Feneristcom Fatih tekke yada arda turan olmalı ama arda nın önü çok açık , Aykut’u isteyenler momtellaya doymamış demekki
Türkçe

@SportsCubuklu Anadolu takımlarından dememişsin! Kötü insanlarsınız benim için. Serkandan da senden de bu ah çıkar
Türkçe

@Lefter_12 Lale 3 yılda 2 kere gs 1 ts şampiyonluğu gören kim! 99 puan aldı şampiyonluğu çalındı diyoruz 2018de Aykutun şampiyonluğu çalındı mı, ses yok! Oraya gelince çalındı, buraya gelince ses yok! Gs maçındaki hakem hataları normal miydi? Bak 3 temmuz ceza kesen hakemlerine de geçmedim
Türkçe

Aykut Kocaman görev aldığı dönemde 3 kere gs şampiyon oldu mk İsmail hocaya bok atıyorsunuz Aykut sanki çok başarılı hoca
Onurhan@fenerokocha
12 yıldır şampiyon olamayan Fenerbahçe’de 3 kere şampiyon yapamayan İsmail Kartal bu sene 13te4 olacak 3 kere yapamayan adam yine yapamaz.İstatistik yalan söylemez…
Türkçe

@memduhspace Zafer konuşmasında mum gibi yanında duran ve siz de söyleyin denilince bülbül gibi marş söyleyen yönetim mi aziz yıldırama tercihini değiştirtmiş! Komik olmayın
Türkçe

Aykut Hoca neden teknik direktör olmadı meselesinde konular hep futbolcu, teknik heyet, sistem ihtilafı üzerinden yürüyor ama günden güne kesilen iletişimin bence en önemli sebebi yönetimde para koyacak insanların ilk tercihinin Aykut Hoca olmaması. Buna saygı duymakla beraber hocayı son güne kadar bekletmek (bu kadar hazırlık yapmışken) acayip yanlış bir hareket oldu diye düşünüyorum. Muhtemelen Oğuz Çetin ve Aziz Başkan bunu hocaya izah etmeye çekindiler. “Yönetimden geçiremedim” izahatını hep bir kart olarak saklıyorlardı zaten.
Sonuçta bu Aziz Yıldırım’ın 1 yılı. Hikayenin merkezinde Aziz Başkan var. Yönetim, teknik ekip arasındaki uyumu göz önüne alıp çoğunluğun tercihine göre hareket etmişlerdir. Yönetimde Aziz Başkan, Mahmut Uslu, Nihat Özbağı dışındakilerin sosyal medyadan etkilendiğini biliyorum. Başarısız oluşumlar, süreçlerde tökezlememek için meşruiyet ararlar. Fenerbahçelilerin çoğu İsmail Kartal’ın şampiyonluğunun çalındığını düşünüyor. Bu çoğunluğun desteği yönetime kredi açıyor. Ancak yıllardır Fenerbahçe bu döngüde gidip geliyor. Bir sürü teknik direktör/ futbolcu Fenerbahçe’ye sosyal medya desteğiyle getirildi sonuç hep hüsran oldu.
Fenerbahçe, nostaljiyle yaşayan bir camia. Rıdvan’ın 3-4 kişiyi çalımlayıp gol/asist yaptığı, her takıma 5-10 tane gol atılan yılların geri geleceğine dair inancı sürdürüyoruz. Bundan dolayı “göze hoş gelen futbol” gibi soyut ifadeler bu camiayı yönlendirmeye devam ediyor. Oysa bugün -maç, takım fark etmeksizin- hangi maçı kaç kişi reels kaydırmadan izliyor?
Son tahlilde yeni sezona hocayı son gün belirleyerek bir krizle girdik. İsmail Hoca bu hikayede en suçsuz olandır. Sonuçta o da hocalık bekliyor. Herkes gibi onun da şahsi hırsları, beklentileri vardır. Anlaşılır. Arandığında Fenerbahçe’ye “hayır” demek kolay değildir. Bana göre Aykut Hoca, İsmail Hoca’dan daha iyi bir hocadır. Ancak camianın hafızasında hâlâ 1 adamın 4-5 kişiyi çalımlayıp gol attığı dönemler olduğu için Aykut Hoca salt çoğunluk tarafından beğenilmiyor.
Sonuçta biz taraftarız. Çocuklarımız yıllar sonra vikipediye girip bu yıla baktığında tartışmalara değil, şampiyonun kim olduğuna bakacak. Hesaplaşma sene sonunda yapılır. Ben, sen, o olmamalı. Baki olan sadece Fenerbahçe.
Türkçe




















