Yas

17.8K posts

Yas banner
Yas

Yas

@Rya_sia

Katılım Şubat 2020
126 Takip Edilen95 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Yas
Yas@Rya_sia·
تو از هر جهنمی خودتو نجات میدی.
فارسی
0
0
11
1.2K
Yas
Yas@Rya_sia·
دلم برای خونه‌ی سبزم تنگ شده. وقتی برگردم ذره ذره‌شو میبوسم.
فارسی
0
0
1
27
Yas
Yas@Rya_sia·
چقد راجع به این خانم زر زر کردین از نوع پوشش گذشته‌ش هرچیزیو بهش نسبت میدین؟ عقب‌مونده‌های تاسف‌برانگیز
بر باد رفته@barbaaaadrafte

ده سال :)))

فارسی
1
0
15
488
Yas
Yas@Rya_sia·
@ashislynx خب خیلی داستانه که
فارسی
0
0
0
20
alex 🇮🇷🏳️‍🌈
alex 🇮🇷🏳️‍🌈@sonadowglazer·
@Rya_sia خیلی طول میکشه اگر دریایی بیاد، بسری وسایل من یه ساله هنوز نرسیده، ولی باربریش کمتره هوایی هم هست که باربریش بیشتری
فارسی
2
0
0
1.1K
Yas
Yas@Rya_sia·
@Naz_chemist آره یه سری چیزاش خیلی گرونه ولی خب فقط هم اونجا اصلشو پیدا میکنم
فارسی
1
0
0
16
I’m Chuck Bass🥃
I’m Chuck Bass🥃@Naz_chemist·
@Rya_sia @arex___x خانوم سفورای ترکیه قیمتاش دو برابر سفورای انگلیسه. اصلا یه تعرفه های مزخرفی دارن که نگو
فارسی
1
0
1
55
Yas
Yas@Rya_sia·
@arex___x اره احتمالا🥲 پس بهتره از همینجا بخرم ببرم اگه اوکیه و حضوری خرید کردی بهم لطفا میگی از کجا؟
فارسی
0
0
0
568
غمگرل
غمگرل@arex___x·
@Rya_sia اره اصلن معمولا از دبی یا مستقیم از چین وارد میشه من خودمم از سفورا خرید کردم توی ترکیه برام گرون تر افتاد فکر میکنم تکس باشه
فارسی
1
0
5
622
Yas
Yas@Rya_sia·
@ashislynx چجوری ارسال میشه؟
فارسی
1
0
1
1.9K
Yas
Yas@Rya_sia·
@arex___x مدیکیوب و بیوتی آو جوسان رو از سفورا میگیرم کوزارکس و سنتلا رو از مغازه‌های دیگه ولی با لیر الان تقریبا نزدیک ۱۴تومن میشه. اومدم ایران و دیدم همه چی خیلی ارزونتره و با محصولات خودم که مقایسه میکنم دقیقا همونان و بنظر فیک نمیان. نمیدونم باید باورشون کنم یا نه؟ بنظرت اصلن؟
فارسی
2
0
2
1.9K
غمگرل
غمگرل@arex___x·
@Rya_sia از کجا میخری میشه ۲۰ میلیون خدایی ۲۰ تومن زیادیهههه
فارسی
1
0
6
2.6K
Yas
Yas@Rya_sia·
حتی اگه‌ زنی در مریخ حجاب از سر برداشته باشه و آزادی رو چشیده باشه من توییتشو پیدا میکنم و با عشق لایک میکنم.
فارسی
0
0
2
319
Yas
Yas@Rya_sia·
چهارتا مذهبی صورتی با یه ماشین اومدن جلو بهمون نذری (شیرکاکاعو) بدن ما هم کسلبخند زدیم و نگرفتیم. چقد شما نانا و مهربانید جاکشا.
فارسی
0
0
1
38
Yas
Yas@Rya_sia·
@JaZMn65Q انقد مردم اذیتش کردن و سعی کردن نازش کنن و نذاشت که بعدش از تو اون گلدون فراریش دادن و الان نمیدونم کجای پارکه و اون بچه هیچ چیزی نمیخوره
فارسی
0
0
0
37
یاسمین
یاسمین@JaZMn65Q·
@Rya_sia حتما باید دفع داشته باشه میتونید ببرید دامپزشکی به صورت حمایتی انجام میدن دامپزشکی دانشگاه تهران
فارسی
1
0
0
44
Yas
Yas@Rya_sia·
پنج روزه به گربه‌ی دو سه ساله رو آوردن ول کردن پارک لاله. بچه پنج روزه نه غذا میخوره نه دسشویی میکنه نه با کسی ارتباط میگیره نه تکون میخوره. نشسته تو ارتفاع داخل یه گلدون و حتی نمیشه نازش کرد و داره دق میکنه از غصه. امیدوارم صاحبش با درد بمیره.
فارسی
39
21
1.2K
32.9K
Yas
Yas@Rya_sia·
برا اولین بار در این شیش سال فیواستار شدم اونم با توییتی که دلم براش پاره پاره شده..هعب
فارسی
0
0
1
43
Yas
Yas@Rya_sia·
@purplem00on دور میدونی که گربه‌ها جمع میشن
فارسی
1
0
0
49
moon
moon@purplem00on·
@Rya_sia کجای پارک لالس؟😭😭
فارسی
1
0
0
89
Yas
Yas@Rya_sia·
@mmdr995489 اتفاقا یه پرشین اسکاتیش هست که اول بین بقیه بوده الان یه اقایی برده پیش خودش
فارسی
1
0
0
68
محمدرضا
محمدرضا@mmdr995489·
@Rya_sia زمانی می‌رفتیم به گربه‌های پارک لاله گوشت مرغ پخته می‌دادیم یروز یه گربه اسکاتیش بود که همراه گربه‌ها جلو آمد ولی گوشتها را نمی‌خورد معلوم بود مزه اش را دوست نداشت دو هفته بعد که رفتیم همین اسکاتیشه گنده لات جمع شده بود گوشت مرغ‌ها را می‌خورد و به بقیه اجازه نمی‌داد بخورن 😂
فارسی
1
0
3
111
Yas
Yas@Rya_sia·
@SimchiSare34533 دور میدونی که گربه‌ها جمع میشن تو گلدونی که به دیوار وصله
فارسی
0
0
1
19
Sareh Simchi
Sareh Simchi@SimchiSare34533·
@Rya_sia میشه بگین دقیقا کجای پارکه
فارسی
1
0
0
22
Yas
Yas@Rya_sia·
@alyosha137 بدترین محیطه همه مریضن امشب یه بچه رو روباه گاز گرفته بود بردن یوتانایزش کردن یکی حالش بد بود داشت جون میداد اون یکی کوره اون یکی پاشو بریدن
فارسی
0
0
1
20
Alyosha
Alyosha@alyosha137·
بمیرم واسه بچه‌های پارک لاله..بچه‌های خودمون رو از اونجا اوردیم. اونایی که مشخص بود خونگی بودن اصلا ارتباط نمیگیرن و با نفرت ادما رو نگاه میکنن..
Yas@Rya_sia

پنج روزه به گربه‌ی دو سه ساله رو آوردن ول کردن پارک لاله. بچه پنج روزه نه غذا میخوره نه دسشویی میکنه نه با کسی ارتباط میگیره نه تکون میخوره. نشسته تو ارتفاع داخل یه گلدون و حتی نمیشه نازش کرد و داره دق میکنه از غصه. امیدوارم صاحبش با درد بمیره.

فارسی
1
0
3
86
Yas
Yas@Rya_sia·
@Mit3Ro احمقن فکر میکنن تو لاله باشه پیش بقیه گربه‌ها اوکیه دیگه درحالیکه این بچه‌ها زجر میکشن فقط
فارسی
1
0
1
62
‌‌ ‌M̶a̶s̶t̶e̶r̶.
@Rya_sia یه بار هم یک گربه خونگی ول کرده بودن پارک لاله رفته بود 2 روز بالای درخت، با بدبختی اوردیمش پایین دوباره صاحبش برد خونه بیشعورا حداقل واگذار نمیکنن، ول میکنن تو پارک
فارسی
1
0
1
100