Sabitlenmiş Tweet
Yas
17.8K posts


چقد راجع به این خانم زر زر کردین
از نوع پوشش گذشتهش هرچیزیو بهش نسبت میدین؟
عقبموندههای تاسفبرانگیز
بر باد رفته@barbaaaadrafte
ده سال :)))
فارسی

@Rya_sia خیلی طول میکشه اگر دریایی بیاد، بسری وسایل من یه ساله هنوز نرسیده، ولی باربریش کمتره
هوایی هم هست که باربریش بیشتری
فارسی

پضمام ریخته بود و داشتم مینوشتم، همینارو من از ترکیه اصلشو میگیرم ماکسیمم بیست تومنم نمیشه.
که دیدم خانم نوشته ۱۰۰ میلیون ریال.
غمگرل@arex___x
۱۰۰ میلیون ریال پول رایج مملکت🤡
فارسی

@Naz_chemist آره یه سری چیزاش خیلی گرونه ولی خب فقط هم اونجا اصلشو پیدا میکنم
فارسی

@Rya_sia این که هرچیو میبینید باور میکنید جالبه:) این عمرا ۱۰۰ میلیون شده باشه:)
فارسی

@arex___x مدیکیوب و بیوتی آو جوسان رو از سفورا میگیرم
کوزارکس و سنتلا رو از مغازههای دیگه ولی با لیر الان تقریبا نزدیک ۱۴تومن میشه. اومدم ایران و دیدم همه چی خیلی ارزونتره و با محصولات خودم که مقایسه میکنم دقیقا همونان و بنظر فیک نمیان. نمیدونم باید باورشون کنم یا نه؟ بنظرت اصلن؟
فارسی
Yas retweetledi

عاشق اینم که زن ایرانی دیگه متوقف نمیشه. بینظیر هستیم.
سرکه نمکی@SaltyyVinegarr
همین پوشش اجباریه. دیگه حالم داره از تیشرت و شلوار بگی به هم میخوره.
فارسی

@mmdr995489 اتفاقا یه پرشین اسکاتیش هست که اول بین بقیه بوده الان یه اقایی برده پیش خودش
فارسی

@Rya_sia زمانی میرفتیم به گربههای پارک لاله گوشت مرغ پخته میدادیم
یروز یه گربه اسکاتیش بود که همراه گربهها جلو آمد ولی گوشتها را نمیخورد
معلوم بود مزه اش را دوست نداشت
دو هفته بعد که رفتیم همین اسکاتیشه گنده لات جمع شده بود گوشت مرغها را میخورد و به بقیه اجازه نمیداد بخورن 😂
فارسی

@alyosha137 بدترین محیطه
همه مریضن
امشب یه بچه رو روباه گاز گرفته بود بردن یوتانایزش کردن
یکی حالش بد بود داشت جون میداد
اون یکی کوره
اون یکی پاشو بریدن
فارسی

بمیرم واسه بچههای پارک لاله..بچههای خودمون رو از اونجا اوردیم. اونایی که مشخص بود خونگی بودن اصلا ارتباط نمیگیرن و با نفرت ادما رو نگاه میکنن..
Yas@Rya_sia
پنج روزه به گربهی دو سه ساله رو آوردن ول کردن پارک لاله. بچه پنج روزه نه غذا میخوره نه دسشویی میکنه نه با کسی ارتباط میگیره نه تکون میخوره. نشسته تو ارتفاع داخل یه گلدون و حتی نمیشه نازش کرد و داره دق میکنه از غصه. امیدوارم صاحبش با درد بمیره.
فارسی

@Rya_sia یه بار هم یک گربه خونگی ول کرده بودن پارک لاله رفته بود 2 روز بالای درخت، با بدبختی اوردیمش پایین دوباره صاحبش برد خونه
بیشعورا حداقل واگذار نمیکنن، ول میکنن تو پارک
فارسی





