یک قلاده مهاجر مسلمان خیلی شیک در حال قدم تو خیابونهای اروپا تصمیم میگیره به صورت تصادفی باسن یک خانمی رو لمس کنه، بعد تظاهر کنه که این عمدی نبوده و عذرخواهی بکنه و راهشو بکشه بره! دوست پسر این خانم اما کاری میکنه که طرف دیگه از این گوهها نخوره🤣🤣🤣
این ویدیو رو ببینید اطلاعات خیلی مفیدی داره
در رابطه با نحوه ی ارتباط اپستین و موساد !
توصیه میکنم حتما ببینید
نکته ی خیلی جالبی داره ، حتی یک مسلمان تو لیست اپستین نیست
با تشکر از استقبال شما عزیزان،
به مناسبت ولادت با سعید امام زمان (عج)
به "دوازده" نفر از بزرگوارانی که زیر این پست یکی از القاب حضرت رو منشن کنن و صفحه ما رو فالو داشته باشن؛ یک سنگ عقیق نفیس تقدیم میشه
ملت نجیب ایران.
حساب شما از حساب رژیم تروریستی حاکم بر ایران جداست.
ما با شما ملت با فرهنگ هیچگونه خصومت و دشمنی نداریم.
و ما به خوبی آگاهیم که این رژیم منفور هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارد.
آینده ای درخشان از آن شماست.
یکی میشه یه بیوطنی مثل #داریوش_هروئینی که وقتی رژیم موشکپرانی میکنه سمت اسرائیل یا هواپیمای اوکراینی رو میزنه، خفهخون مرگ میگیره!
یکیم میشه مثل جناب #چارلی_وایمرز که ۲ ساله با جون و دل کنار مردم ایران و اعلیحضرت #رضاشاه_دوم ایستاده!
ای بختت بسوزه ایرانی
چقدر خائن داره مملکتت!
روسها خود بخشی از طرحی هستند که دو دهه با وعده بمب اتمی و نابودی اسرائیل سر ج ا را کلاه گذاشتند و تا فیهاخالدون دوشیده اند. البته که خطر اتمی شدن ج ا جدی است و ج ا قطعا دانش ساخت بمب را دارد. حتی من معتقدم ج ا موفق به ساخت نمونههای آزمایشی ساده و اولیه آن شده است.
اما خامنهای
خامنهای طعم ترور در حال سخنرانی را میشناسد.
او جمعه، دلهرهآورترین ساعتها را باید پشت تریبون نماز جمعه تجربه کند.
خامنهای میداند اسرائیل از عزرائیل به او نزدیکتر است.
اوووووووووج اقتدار جمهوری اسلامی:
رهبرش میتونه توی پایتخت، وسط یه گردان محافظ و با هزارجور تدابیر امنیتی، وسط گلهای از طرفدارانش،
نماز بخونه[نقطه]
اینو حداقل ۳ بار بخونید.
#سقوط_نزدیکه
#انتقام_تخمی
جمهوری اسلامی موشک های بالستیک را بدون تفکیک به سمت غیرنظامیان بی گناه شلیک کرد,
نیروهای دفاعی اسرائیل اکثر آنها را در خارج از جو رهگیری کردند و انفجارها نیز در نتیجه آن اتفاق افتاد.
هر کنشی #واکنشی دارد!
#تل_آویو اکنون:
در تاریخ مینویسند:
جمهوری اسلامی صدها موشک بالیستیک به خاک اسرائیل شلیک کرد، هیچکس حتی مجروح هم نشد.
پاسخ اسرائیل، رژیم ج.ا را به وضعیت صدام ۱۹۹۱ میرساند.