SAMO jk

1.4K posts

SAMO jk banner
SAMO jk

SAMO jk

@Samet_jk1903

hayattan soğumuş bir futbol yorumcusu @BEŞİKTAŞ

Spain Katılım Ekim 2023
526 Takip Edilen307 Takipçiler
es2
es2@Es2xbue·
Ormanda afet çıkmışken 40 başlı yılanın başları #yks2026 #ayt
Türkçe
30
348
8.3K
147.5K
s-
s-@cepsizcorap·
kirk basli bir kuyruklu yilan ve kirk kuyruklu bi basli yilan sorusu #yks2026 #ayt2026
Türkçe
4
43
1.2K
50.5K
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Bu kadar zor sorulurmu amk hele felsefe falan neydi öyle. #ayt2026
Türkçe
0
1
2
699
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Sınav maşallah boru gibiydi . #ayt2026
Türkçe
0
1
3
583
es2
es2@Es2xbue·
tyt yi lokal uykuda çözdüğümü öğrenmis oldum sağol ösym🥹
y@taepnl

lokal uyku

Türkçe
3
40
2.4K
37.4K
SAMO jk retweetledi
yes context gala
yes context gala@yescontextgala·
Avusturalya 1. dakikası / Paraguay 98. dakikası
Türkçe
10
635
23.2K
286.4K
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Hissedilmiş olan neyse yaşanmış olan odur .#tyt2026
Türkçe
0
1
2
401
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Türkçeyi zor sorup matamatiği kolay yapan ösym . #tyt2026
Türkçe
0
1
13
804
⋆.⚘˚yokapi⋆༄.°⋆
⋆.⚘˚yokapi⋆༄.°⋆@lycaonasscheeks·
Tytde bir soruyu 6,7 buldum ve six seven diye bağırdığım için sınavdan atıldım hakkımı helal etmiyorum.
Türkçe
67
221
6.9K
259.6K
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Türkçe de verilen paragrafların zorluk şakamıydı amk 3 defa okudum. #tyt2026
Türkçe
0
2
4
514
SAMO jk retweetledi
Oğuzhan Alpdoğan
Oğuzhan Alpdoğan@oguzhanalpdoan·
Sınavda çözdüğü hiçbir sorudan emin olmayan paragraf sorularını anlamayıp okuldan ilk çıkan model
Türkçe
118
273
25.1K
1.2M
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Montella: "35 yıldır futbolun içindeyim. Böyle oyunlar 50 maçta bir yaşanır. Biz maalesef 2 maçta bunu yaşadık. 60'ın üzerinde şut attık. Topla oynama oranlarını söylemiyorum bile. Nasip değilmiş." (TRT Spor)
FutbolArena tweet media
Türkçe
359
8
186
110.9K
SAMO jk
SAMO jk@Samet_jk1903·
Haklı olduğunu kanıtlayacağım ya da bunu denerken öleceğim."
Afrika Futbolu@afrikafutbolu1

😢 Yan Diomande'nin kız kardeşi 15 yaşında hayatını kaybediyor ve turnuva başlamadan onun için bir mektup yazıyor. Okurken gözümden yaş geldi, çok kötü oldum. Mekanı cennet olsun, Allah rahmet eylesin! "Birinin bana sahte bir United forması aldığını ve arkasına siyah keçeli kalemle Ronaldo 7 yazdığımı hatırlıyor musun? Oturup Fransa’ya yerleşme hayalleri kurduğumuz zamanları hatırlıyor musun? Alışverişe çıkacağımızı, kendimize ait bir evimiz olacağını, arabaları ve büyük bir evi olan zengin bir futbolcu olacağımı ve senin hiçbir şey için endişelenmek zorunda kalmayacağını... Herkes benimle dalga geçerken, benim bir sonraki Cristiano olacağıma her zaman inanan tek kişi sendin. Beni Bournemouth’ta, Chelsea’de, Rangers’ta, Olympiakos’ta, Crystal Palace’ta denemelere aldılar... MLS’in yedek takımları bile beni istemedi. Nedenini bile bilmiyelim. Vizem bitti. Hayalim son buldu. Beni Afrika’ya geri gönderdiler ve birlikte ağladık. İnanmaktan asla vazgeçmeyen tek kişi sendin. Birkaç hafta sonra Leganés ile sözleşme imzaladım ve bu kez çok farklı gözyaşları döktük. Bugün ise hiçbir şey hissetmiyorum. Sanki artık insan bile değilmişim gibi. Sen öldüğünden beri içim bomboş. Telefonu açtım ve şoku hafifletmeye bile çalışmadılar. Hiçbir duygu yoktu. Sadece: 'Kız kardeşin gitti.' Bir partide bardağına bir şey koymuşlar ve bir daha hiç uyanmamış. Gitti. Henüz 15 yaşındaydın. 15 yaşında. Yarın Dünya Kupası için yola çıkıyoruz. Gerçekten. Erkek kardeşin Fildişi Sahili için oynayacak; Drogba gibi, Yaya gibi, Gervinho gibi. Her gol attığımda, tüm dünyanın senin adını öğrenmesini sağlayacağım. Öngördüğün şeyi gerçekleştireceğim, yemin ederim. Haklı olduğunu kanıtlayacağım ya da bunu denerken öleceğim."

Türkçe
0
3
4
236