Sana

40 posts

Sana banner
Sana

Sana

@Sanamhmo

ثنآبی سابق.

Katılım Mart 2026
48 Takip Edilen36 Takipçiler
Sana
Sana@Sanamhmo·
@Reynaaaa01 من دیشب طبقه‌مو عوض کردم چون اون طبقه بچه زیاد بود. :)))
فارسی
1
0
2
38
Reyna
Reyna@Reynaaaa01·
تا پارسال بچه‌های تو روضه رو 🥹 نگاه می‌کردم، امسال اینطوریم که یه دقیقه آروم بگیرید پدر صلواتیا.
فارسی
4
0
81
1.1K
Sana
Sana@Sanamhmo·
@Reynaaaa01 اون دستمال برا زمان دبیرستانه نه؟🥹
فارسی
1
0
1
73
Sana
Sana@Sanamhmo·
@mahdioux_ هیچ‌وقت نفهمیدم چجوری انقدر مرتب درس می‌خونن. من شبیه پشمینه‌پوش تند خو می‌رم اونجا.
فارسی
1
0
1
143
Mahdi
Mahdi@mahdioux_·
تو کتابخونه ملی که راه میری، حس می‌کنی در راهپیمایی جوانان پر شور [مثلا] کتابخوان ادایی شرکت کردی.
فارسی
1
0
50
948
Sana
Sana@Sanamhmo·
چه مبارک است این غم…..
فارسی
0
0
10
51
Sana
Sana@Sanamhmo·
خسته‌ام انقدر که پامو چپ گذاشتم راست گذاشتم گیر دادم به خودم.
فارسی
0
0
5
57
🎒بی‌رَه
🎒بی‌رَه@_callmenarrjess·
@rez4k بعد از دیدن استوریا خون گریه کردم
فارسی
2
0
1
279
عمورضا
عمورضا@rez4k·
رفیقام رفتن سفر و من دارم سقف اتاقم رو تماشا میکنم، هر لحظه ممکنه همشونو بلاک کنم.
فارسی
9
0
78
1.8K
Sana
Sana@Sanamhmo·
لمس و نوازش آب، صدای پرنده‌ها و آب دریاچه، بوی خاک نم‌دار. که:«یادت نره زندگی؛ یه‌وقت یادت نره زنده‌ای.»
Sana tweet media
فارسی
3
0
29
322
Sana retweetledi
ز.
ز.@__zahra_kh_·
دلم برای تستای قرابت معنایی تنگ شده.
فارسی
34
176
2.3K
47K
Sana
Sana@Sanamhmo·
خسته‌ام از ترس، خسته‌ام از بی‌حسیِ بعدش، خسته‌ام از خستگی.
فارسی
0
0
7
81
Sana
Sana@Sanamhmo·
تنها دهه هشتادی بودن در شرکت دارم روانم رو سابیده می‌کنه! هر کار می‌کنم براشون عجیبه لعنتیا. :/
فارسی
1
0
19
392
Sana
Sana@Sanamhmo·
وقتایی که خسته‌ام میرم مغازه‌ی لواشک فروشیِ این خانواده‌ی گوگولی. یه دور من قربون دختره و مامانش میرم، یه دور اونا. دو طرف هم‌دیگه رو نازنازی می‌کنن و من لواشک‌دار میشم و دارای یه عشق‌دونِ پُر.
فارسی
0
0
9
169
Sana
Sana@Sanamhmo·
خیلی حس کثافتیه که اسم طرف به گوش‌ات نخورده باشه ولی اون اسم خودت و جدّ و آبادت رو بدونه!
فارسی
0
0
8
152
Sana
Sana@Sanamhmo·
«احساس می‌کنم مُرده‌ام و برای اینکه بدانم زنده‌ام، خودم را آزار می‌دهم.» -برشی از کتاب-
فارسی
0
0
6
91
Sana
Sana@Sanamhmo·
تویی که اسب سرکش وجودم را رام می‌کنی و زهر ناخلف بودنم را می‌گیری و منِ چونْ بادبادک رها، با نخی محکم و سفت تو را چسبیده‌ام مباد رهایم کنی مباد …..
فارسی
0
0
4
79
Sana
Sana@Sanamhmo·
دلم می‌خواد یه متن بلند درباره‌ی پذیرش نسل‌ها بنویسم.
فارسی
0
0
2
198
mohammadamin
mohammadamin@aminjafarzad·
با نفری ۲ تومن صبونه ناهار شام کمپ کردیم 😌 هفته بعدش رفتیم کردستان کمپ کردیم این هفته هم دو شب میریم آذربایجان غربی کمپ کنیم هفته بعدیم کمپ داریم که ظرفیتش محدوده 🫠🤣
mohammadamin@aminjafarzad

کمپ آخر هفته مون

فارسی
13
0
182
9.2K
Sana
Sana@Sanamhmo·
این کاترین زیتاجونز چرا هر چی سن‌اش بالاتر میره جوان‌تر میشه؟
فارسی
1
0
2
117