ستآیش

80 posts

ستآیش banner
ستآیش

ستآیش

@Setayeshfrhni

شاید یروز…

Tehran Katılım Kasım 2025
114 Takip Edilen56 Takipçiler
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
@omidsprado هیچی نداره جدیی چه برادری هستی )):حق با خانمی هستش هرچی خواست بخرید براش🙏
فارسی
0
0
0
81
اسطوره ی کبیر
این میز ارایش خواهر منه . و شاید فکر کنید چه پدر خوبی داره ماشالا ولی باید عرض کنم خدمتتون که پول همرو از سوراخای منه بدبخت کشیده بیرون 😂 و کشو هاشم همه پره و مهم تر از همه خانم معتقده هنوز‌هیچی نداره!!!! هنوز هیچی ندارههههههه::::::::::::)
اسطوره ی کبیر tweet media
فارسی
142
0
1.1K
45.7K
ستآیش retweetledi
Sun
Sun@calledmesunn·
از جهان شما کتاب، شعر، موسیقی و قهوه رو دوست دارم.
فارسی
3
8
117
2.1K
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
از چت جی پی تی پرسیدم شبیه کدوم شخصیت کارتونیم ولی جوابمو نداد بی ادب )):🚶‍♀️‍➡️
فارسی
0
0
2
26
اُلی
اُلی@amirrower·
لطفا ۲۱۵ میلیون به اینا ندید رایگان هم دادن نگیرید
اُلی tweet mediaاُلی tweet mediaاُلی tweet mediaاُلی tweet media
فارسی
21
0
74
3.9K
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
پیدا کردن شغل مرتبط با رشته تحصیلی تو ایران فقط در صورتی ممکنه که تجربی خونده باشی!(در خوشبینانه ترین حالت)((:
فارسی
0
0
4
49
Ngr
Ngr@call_me_negar·
طرحای خط خطی
Ngr tweet media
فارسی
2
0
20
206
sohrab
sohrab@sohshafkad·
دو نفری که غیر ممکنه بهت خیانت کنن.
sohrab tweet media
فارسی
16
0
230
4.1K
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
درموردش گریه نکردم ولی ساعت ها خوابیدم.
فارسی
0
0
2
38
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
بیاید حوصله نداشتن برای آشنایی با آدما تو بیست سالگیو جا بندازیم🤝
فارسی
0
0
0
32
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
بله من خستم،خیلی زیاد ولی بازم وقتی میپرسن خوبی فقط تایید میکنم.اینم جزوی از بزرگسالیه قطعا ((:
فارسی
1
0
1
70
ستآیش retweetledi
saman
saman@whoissaman·
من ادم «صد بار یه کافه رفتن، صد بار یه چیزیو سفارش دادن، صد بار یه اهنگو گوش دادن، صد بار از یه مسیر رد شدن» ای هستم.
فارسی
12
151
1.5K
20.5K
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
چایی کرک خیلی خوشمزس چرا زودتر کشف نکرده بودم ((:
فارسی
0
0
1
18
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
بازم شکر کنکوری نیستم🙏
فارسی
0
0
0
18
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
امروز داشتم فکر میکردم اگه همین امروز بمیرم بزرگترین حسرتم چیه و خب اون تجربه نکردن عشق بود ((:
فارسی
0
0
0
16
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
دقیقا همون لحظه که آدما بهت میگن عه چه خوشگل شدی واقا خوشگل میشی ((:
فارسی
0
0
2
18
ستآیش
ستآیش@Setayeshfrhni·
@I_da1992 اینایی که دایرکت میدن به اینا تو یه لول دیگه از حماقتن ((:
فارسی
0
0
0
11
I_Da
I_Da@I_da1992·
تو خفه شو فقط
I_Da tweet media
العربية
110
57
6.8K
152.7K
ستآیش retweetledi
tantan
tantan@tantanhere·
نه بابا، من خوبم. بغض نکردم که :
alan1945@a_london_pigeon

فارسی
7
58
2.2K
28.2K