ستآیش@Setayeshfrhni·4h@omidsprado هیچی نداره جدیی چه برادری هستی )):حق با خانمی هستش هرچی خواست بخرید براش🙏Çevir فارسی00081
اسطوره ی کبیر@omidsprado·7hاین میز ارایش خواهر منه . و شاید فکر کنید چه پدر خوبی داره ماشالا ولی باید عرض کنم خدمتتون که پول همرو از سوراخای منه بدبخت کشیده بیرون 😂 و کشو هاشم همه پره و مهم تر از همه خانم معتقده هنوزهیچی نداره!!!! هنوز هیچی ندارههههههه::::::::::::)Çevir فارسی14201.1K45.7K107
رومی@theanidnh·2dبا تطبیق شخصیت ۱۰/۱۰Çevirشهاب الماسی@0013irشبیه کدوم شخصیت کارتونی هستی؟ خودم: فارسی804635.8K9
ستآیش retweetlediSun@calledmesunn·17hاز جهان شما کتاب، شعر، موسیقی و قهوه رو دوست دارم.Çevir فارسی381172.1K7
ستآیش@Setayeshfrhni·8hاز کاپری بدم میاد ولی به این خانمی خیلی اومدههه😭((:ÇevirSahar@Saharslvvکاپری فن شدم 🗿🙂 فارسی1011586
ستآیش@Setayeshfrhni·8hاز چت جی پی تی پرسیدم شبیه کدوم شخصیت کارتونیم ولی جوابمو نداد بی ادب )):🚶♀️➡️Çevir فارسی00226
ستآیش@Setayeshfrhni·8hپیدا کردن شغل مرتبط با رشته تحصیلی تو ایران فقط در صورتی ممکنه که تجربی خونده باشی!(در خوشبینانه ترین حالت)((:Çevir فارسی00449
ستآیش@Setayeshfrhni·1dبیاید حوصله نداشتن برای آشنایی با آدما تو بیست سالگیو جا بندازیم🤝Çevir فارسی00032
ستآیش@Setayeshfrhni·5dبله من خستم،خیلی زیاد ولی بازم وقتی میپرسن خوبی فقط تایید میکنم.اینم جزوی از بزرگسالیه قطعا ((:Çevir فارسی10170
ستآیش retweetledisaman@whoissaman·17 Hazمن ادم «صد بار یه کافه رفتن، صد بار یه چیزیو سفارش دادن، صد بار یه اهنگو گوش دادن، صد بار از یه مسیر رد شدن» ای هستم.Çevir فارسی121511.5K20.5K55
ستآیش retweetlediupbeat Mehdi@upbeatMehdi·17 Haz+ شده تا حالا با کسی برخورد کنید که به دلتون بشینه؟ - آره، ولی من به دلشون ننشستم. + یعنی چی؟ - یعنی قبلا یه نفر به دلشون نشسته بود.Çevirشهروند ساده@hiva_affمعروف ترین دیالوگی که از یه فیلم یادته چیه؟؟ فارسی20761.2K28.7K87
ستآیش@Setayeshfrhni·16 Hazامروز داشتم فکر میکردم اگه همین امروز بمیرم بزرگترین حسرتم چیه و خب اون تجربه نکردن عشق بود ((:Çevir فارسی00016
ستآیش@Setayeshfrhni·11 Hazدقیقا همون لحظه که آدما بهت میگن عه چه خوشگل شدی واقا خوشگل میشی ((:Çevir فارسی00218
ستآیش@Setayeshfrhni·8 Haz@I_da1992 اینایی که دایرکت میدن به اینا تو یه لول دیگه از حماقتن ((:Çevir فارسی00011
ستآیش retweetleditantan@tantanhere·7 Hazنه بابا، من خوبم. بغض نکردم که :Çeviralan1945@a_london_pigeon فارسی7582.2K28.2K75