Syd

250 posts

Syd banner
Syd

Syd

@Seydallam

˚⋆𐙚。 𖦹.ᡣ𐭩˚⋆。𖦹°⭒˚。⋆

Raccoon City Katılım Kasım 2015
136 Takip Edilen137 Takipçiler
Syd retweetledi
Konsolum X 🎮
Konsolum X 🎮@KonsolumX·
🎮🥲💜
Konsolum X 🎮 tweet media
QME
46
5.5K
56.2K
464.6K
Syd
Syd@Seydallam·
@gamerengineers Bende Series S + Pc var sırf gta’yı ilk günden oynayabilmek için ikisini satıp Series X almak gibi bir düşüncem var ama bilemiyorum 🤔
Türkçe
1
0
0
1.5K
Gamer Engineer
Gamer Engineer@gamerengineers·
GTA VI çıktığında "En kaliteli şekilde" oynamanın maliyeti: PS5 Pro - 77.999TL GTA VI - 5.599TL Total = 83.598TL GTA VI çıktığında "En uygun fiyata" oynamanın maliyeti: Xbox Series S - 28.989TL GTA VI - 5.599TL Total = 34.588TL
Gamer Engineer tweet media
Türkçe
61
3
149
62.3K
Geeklik ve Ötesine
Geeklik ve Ötesine@GeeklikOtesine·
The Boys'un finali yayınlandı. Final sezonu sizce nasıldı?
Geeklik ve Ötesine tweet media
Türkçe
272
3
436
1.3M
Syd
Syd@Seydallam·
@Imymscobain Bu yaz dünya turnesi bitmeden The Weeknd gelse ne iyi olur 👌🏻
Türkçe
0
0
2
941
Cyle
Cyle@Imymscobain·
spotify’da 15’den fazla 1 milyarlık şarkısı olan kadının konserinin açıklanmasına son 3 gün kala ertelendiğini gördü bu gözler, bu yüzden etkileşim için her şey kesinleşene kadar isim vermek benim yapacağım bir iş değil, daha fazlası var diyorsam vardır sabredin görün
Cyle@Imymscobain

travis scott 31 mayıs’ta sadece 2.500 kişinin katılacağı bir dj night performansı için türkiye’ye geliyor, çok daha fazlası bu yaz ❤️

Türkçe
45
1
810
91.1K
Syd retweetledi
Formula 1
Formula 1@F1·
🇹🇷
ART
2.1K
17.1K
146.5K
11.3M
Syd
Syd@Seydallam·
Homelander ve Butcher ikiside kalpsizin teki biri Ryan’ın aklına giriyor diğeri kendi oğlunu öldüresiye dövüyor. Finalde ikiside ölürse anca tatmin olurum.
Türkçe
0
0
0
59
Syd
Syd@Seydallam·
The Boys final sezonunun ilk iki bölümü çok iyi başladı hele ki 1.bölümün son 10 dakikasını yerimden kalkıp izledim. Gelecek bölümlerde’de bu hype’ı korumayı başarırlarsa harika bir final izleyeceğiz gibi.
Syd tweet media
Türkçe
0
0
0
18
Syd
Syd@Seydallam·
Bu arada Requiem’in müzikleri de gerçekten çok güzeldi. Özellikle RPD’ye girdiğimiz anda çalan o melodik müzik ve bu credits şarkısı çok hoşuma gitti. youtu.be/6u3v7M3JTz0?si…
YouTube video
YouTube
Türkçe
0
0
4
785
Syd
Syd@Seydallam·
Sonunda Requiem’i bitirdim. Tek kelimeyle mükemmeldi. Benim için RE4’den sonra en iyi Resident Evil oyunu oldu. Her yeri keşfederek oynamama rağmen bana kısa geldi. Keşke oynanış biraz daha uzun sürseydi ve RPD kısmı daha fazla keşfedilebilir olsaydı çünkü gerçekten doyamadım.
Türkçe
0
0
3
354
Syd retweetledi
Elia
Elia@luscielia·
ZXX
96
4.4K
39.6K
1.2M
Syd
Syd@Seydallam·
Sonunda indirmeye başladım. Yarın gece görüşürüz Raccoon City 🧟‍♂️🎮
Syd tweet media
Türkçe
0
0
2
264
Syd
Syd@Seydallam·
@hakanhacioglu_ @MortisWes Hem konumu hem saati avusturalya yaptım ama nafile. Bekleyeceğiz bakalım 😒
Türkçe
0
0
0
9
MortisWes
MortisWes@MortisWes·
▫️Resident Evil Requiem'in çıkış saatleri açıklandı! 🔸Konsol | 27 Şubat 00:00 🔸PC | 27 Şubat 08:00
MortisWes tweet media
Türkçe
14
0
119
8.9K
Syd
Syd@Seydallam·
@hakanhacioglu_ Xbox’da halen ön yükleme açılmadı.
Türkçe
0
0
1
73
Hakan Hacıoğlu
Hakan Hacıoğlu@hakanhacioglu_·
📢Resident Evil Requiem çıkış saatleri açıklandı. Konsolda 27/2 yerel saat 00:00'da oyun çıkıyor. PC: 27/2 saat: 08:00 26 Şubat 14:00'da oyun Avusturalya'da çıkacak. Spoiler yemek istemeyen yarın sosyal medyadan uzak dursun. (Xbox zaman yolculuğu mümkün)
Hakan Hacıoğlu tweet media
Türkçe
2
1
10
1.2K