Syd retweetledi
Syd
250 posts

Syd retweetledi

@gamerengineers Bende Series S + Pc var sırf gta’yı ilk günden oynayabilmek için ikisini satıp Series X almak gibi bir düşüncem var ama bilemiyorum 🤔
Türkçe

@Imymscobain Bu yaz dünya turnesi bitmeden The Weeknd gelse ne iyi olur 👌🏻
Türkçe

spotify’da 15’den fazla 1 milyarlık şarkısı olan kadının konserinin açıklanmasına son 3 gün kala ertelendiğini gördü bu gözler, bu yüzden etkileşim için her şey kesinleşene kadar isim vermek benim yapacağım bir iş değil, daha fazlası var diyorsam vardır sabredin görün
Cyle@Imymscobain
travis scott 31 mayıs’ta sadece 2.500 kişinin katılacağı bir dj night performansı için türkiye’ye geliyor, çok daha fazlası bu yaz ❤️
Türkçe
Syd retweetledi
Syd retweetledi
Syd retweetledi

Bu arada Requiem’in müzikleri de gerçekten çok güzeldi. Özellikle RPD’ye girdiğimiz anda çalan o melodik müzik ve bu credits şarkısı çok hoşuma gitti.
youtu.be/6u3v7M3JTz0?si…

YouTube
Türkçe
Syd retweetledi
Syd retweetledi

@hakanhacioglu_ @MortisWes Hem konumu hem saati avusturalya yaptım ama nafile. Bekleyeceğiz bakalım 😒
Türkçe

@Seydallam @MortisWes 😥xbox iyice salmış o zaman. Orada kalsın en azından çıkınca erkenden oynanır.
Türkçe

@Seydallam @MortisWes Konsol bölgesini avusturalya yap. Keyfine bak 😅
Türkçe



















