گلابتون
17 posts


@MrazTkl24 پس بیمار شما یک مورد اورژانسی بوده و باید سریع رسیدگی میشده در این مورد قصور از کادر اورژانس بوده
فارسی

@ShabiTm1372 بیمارمون هیدروسفالیه و چندوقت قبلتر شنت کار گذاشته بودند.تو همون لحظه در حال تشنج بود.
فارسی

میگن اورژانس مال بیمار اورژانسیه ولی ما مریضی که تشنج کرده بود رو بردیم بیمارستانی که پرونده داشت.
بعد از تریاژ کلی طول کشید تا کسی بیاد بالا سرش(بیمار تصادفی داشتند).سرآخر یکی از رزیدنتها که داشت رد میشد ما رو شناخت و رسیدگی کرد.اونجا فهمیدم که تشنج هم اورژانسی محسوب نمیشه.
NARSIS@whoyouwant__
به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.
فارسی
گلابتون retweetledi

@The____Gadfly این حجم از توهین واقعا درست نیست خیلی بی انصافید
بله سردی صورت و خیلی از علائم دیگه تشخیص اینکه اورژانسه یا نه کار سختی هست این همکارمون هم اشتباه کرده ولی همه رو به یک چوب روندن کاری اشتباهیه اصل مطلب اینه که برای مواردی مثل سرماخوردگی و چکاپ روتین و این جور مسائل اورژانس نرید
فارسی

یعنی دگوری تر پلشت تر دوزاری تر کسکش تر کون گشاد تر و حر م زاده تر از دکترای مادرجنده ایرانی ندیدم
مخصوصا این کس موتورایی که تو اورژانسن
آخه تخم حیض مردم نمیدونن اون علائمی که دارن خطرناکه یا نه و وظیفه توی کسکشه که معاینه شون کنی اگر نمیتونی کارت رو انجام بدی سیکتو بزن
NARSIS@whoyouwant__
به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.
فارسی

یه خانم دکتر داروساز همراه مادرشون اومده بودن کلنیک و اصرار زیاد که «جرمگیری » حتما اقای دکتر انجام بدن.همین ک اقای دکتر وارد شد مادر شروع کرد که دخترم همکارتون هستن و فلان جا درس خوندن و فلان و بیثار😂 حالاما بهمون بر خورده بود که یه جرمگیری چیه ک مرد انجام بده .علت رو یافتیم !
siavash@godfather_sb
یکی از عجیب ترین مریضام خانم دکتری بودن(پزشک) که دندون های پوسیده زیادی داشتن و معاینه اولیشون با یکی از همکاران خانم کلینیک بود، درخواست کرده بودن درمانگرشون حتما اقا باشه.
فارسی

@viiiitttta من gp هستم خدا شاهده اصلا و ابدا سرخود به مریض فشار خون کپتو یا tng نمیدم با خودش ببره
شاید با توجه به علائم بیمار داخل اورژانس براش stat استفاده بشه ولی اصلا نمیگم بره خونه خودش بخوره اصلا مگه همچین چیزی میشه ؟؟؟؟ فشار خون بالا در حد اورژانس باید از همه نظر بررسی بشه
فارسی

@MahSaghi232323 @MahdiHaidari110 آره به اونایی که مدرک شناسایی داشتن و قانونی داخل ایران زندگی میکردن میدادن ولی به غیر قانونی ها نه
فارسی














