گلابتون

17 posts

گلابتون banner
گلابتون

گلابتون

@ShabiTm1372

Katılım Haziran 2024
2 Takip Edilen0 Takipçiler
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@smn242424 ونس اوزگل ما خودمون بهترش رو داریم
فارسی
0
0
0
520
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@MrazTkl24 پس بیمار شما یک‌ مورد اورژانسی بوده و باید سریع رسیدگی میشده در این مورد قصور از کادر اورژانس بوده
فارسی
1
0
4
241
MerAZ
MerAZ@MrazTkl24·
@ShabiTm1372 بیمارمون هیدروسفالیه و چندوقت قبل‌تر شنت کار گذاشته بودند.تو همون لحظه در حال تشنج بود.
فارسی
1
0
1
391
MerAZ
MerAZ@MrazTkl24·
میگن اورژانس مال بیمار اورژانسیه ولی ما مریضی که تشنج کرده بود رو بردیم بیمارستانی که پرونده داشت. بعد از تریاژ کلی طول کشید تا کسی بیاد بالا سرش(بیمار تصادفی داشتند).سرآخر یکی از رزیدنتها که داشت رد میشد ما رو شناخت و رسیدگی کرد.اونجا فهمیدم که تشنج هم اورژانسی محسوب نمیشه.
NARSIS@whoyouwant__

به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.

فارسی
5
0
29
5.8K
گلابتون retweetledi
🇮🇷بدخط
🇮🇷بدخط@sickmindzone·
این توییت برای افراد غیر کادر درمانه. دوستان تو اورژانس نوبتتون رو ساعت ورودتون مشخص نمیکنه، احتمال مردنتونه که نوبتتون رو تعیین میکنه. تعیین این احتمال رو تریاژ میگن که پرستار انجام میده. اگه بیمار کمر درد شدیدی داشته باشه و به اورژانس مراجعه کنه و داد و بیداد کنه../۱
فارسی
7
12
479
33.9K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@The____Gadfly این حجم از توهین واقعا درست نیست خیلی بی انصافید بله سردی صورت و خیلی از علائم دیگه تشخیص اینکه اورژانسه یا نه کار سختی هست این همکارمون هم اشتباه کرده ولی همه رو به یک چوب روندن کاری اشتباهیه اصل مطلب اینه که برای مواردی مثل سرماخوردگی و چکاپ روتین و این جور مسائل اورژانس نرید
فارسی
1
0
1
59
.
.@The____Gadfly·
یعنی دگوری تر پلشت تر دوزاری تر کسکش تر کون گشاد تر و حر م زاده تر از دکترای مادرجنده ایرانی ندیدم مخصوصا این کس موتورایی که تو اورژانسن آخه تخم حیض مردم نمیدونن اون علائمی که دارن خطرناکه یا نه و وظیفه توی کسکشه که معاینه شون کنی اگر نمیتونی کارت رو انجام بدی سیکتو بزن
NARSIS@whoyouwant__

به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.

فارسی
9
1
41
1.3K
Sadra 
Sadra @sadra_dev·
ما حامی لبنانیم از مذاکره بیزاریم طنین انداز در یکی از میدان‌های تهران #مردم_مبعوث_شده
فارسی
107
55
492
7.4K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@liliuth_ دندان پزشک فقط خانوم انقدر خوب رفتار میکنن و حواسشون هست که خدا میدونه 🥰
فارسی
0
0
0
315
grushenka
grushenka@liliuth_·
یه خانم دکتر داروساز همراه مادرشون اومده بودن کلنیک و اصرار زیاد که «جرمگیری » حتما اقای دکتر انجام بدن.همین ک اقای دکتر وارد شد مادر شروع کرد که دخترم همکارتون هستن و فلان جا درس خوندن و فلان و بیثار😂 حالاما بهمون بر خورده بود که یه جرمگیری چیه ک مرد انجام بده .علت رو یافتیم !
siavash@godfather_sb

یکی از عجیب ترین مریضام خانم دکتری بودن(پزشک) که دندون های پوسیده زیادی داشتن و معاینه اولیشون با یکی از همکاران خانم کلینیک بود، درخواست کرده بودن درمانگرشون حتما اقا باشه.

فارسی
9
0
317
31.4K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@viiiitttta من gp هستم خدا شاهده اصلا و ابدا سرخود به مریض فشار خون کپتو یا tng نمیدم با خودش ببره شاید با توجه به علائم بیمار داخل اورژانس براش stat استفاده بشه ولی اصلا نمیگم بره خونه خودش بخوره اصلا مگه همچین چیزی میشه ؟؟؟؟ فشار خون بالا در حد اورژانس باید از همه نظر بررسی بشه
فارسی
0
0
5
379
ویتا
ویتا@viiiitttta·
من فکر می‌کردم فقط مشکل از GP هاست، بعد الان مریضی داشتم که کاردیولوژیستی که مدیرگروه قلب یه دانشگاه هم هست به بیمار HTN کاپتو و نیترو داده و دستور داده که هروقت فشارت بالا بود اول کاپتو زیرزبونی بذار اگر پایین نیومد نیترو بذار :)
فارسی
3
0
47
17.3K
💎Nami❄️
💎Nami❄️@_minimi_min·
اگر راست مغز باشید، یک گربه خواهید دید. اگر چپ مغز باشید، یک اختاپوس خواهید دید. چه می‌بینید؟
💎Nami❄️ tweet media
فارسی
1K
5
597
538K
روژ
روژ@rojinhastam1·
گلدن گوس شده 100 میلیون🤣
روژ tweet media
فارسی
33
1
248
22K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@MahyaEsh عزیز دلم چرا معذرت خواهی ؟ چک و بدهی و شکم گرسنه این حرفا حالیش نیست الان میام تو پیجت هر چرند جزئی در حد توانم سفارش میدم ❤️
فارسی
0
0
1
539
newborn maya
newborn maya@MahyaEsh·
حرف زدن از رژ، عطر و ریمل تو این شرایط حس خیانت بهم می‌ده خیانت به اینهمه پارهٔ تن که رفتن به روح بابام که تازه رفته اما من بدون کار زنده نمی‌مونم منو ببخشین😭😭😭 اگر کادویی می‌خواین تهیه کنین یا از پیج من چیزی لازمتونه این آدرسمه و بدونین همه اورجیناله🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️ Mayagirls_gallery
newborn maya tweet medianewborn maya tweet medianewborn maya tweet medianewborn maya tweet media
فارسی
154
397
3.1K
238.7K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@MahSaghi232323 @MahdiHaidari110 آره به اونایی که مدرک شناسایی داشتن و قانونی داخل ایران زندگی میکردن میدادن ولی به غیر قانونی ها نه
فارسی
0
0
1
62
Mahdi Haidari
Mahdi Haidari@MahdiHaidari110·
در ایران به طفل مهاجر حتی شیر خشک هم نمی‌فروشند! انگار یزید هنوز زنده است و حکومت می‌کند که هر بی‌پناهی باید تشنه بماند…
فارسی
283
48
419
51.7K
رضا رشیدپور
رضا رشیدپور@RashidpourReza·
رفقا کمک؛ In the map of Iran, what is the name of the blue area in the southern part of the country? جواباتون به انگلیسی باید رکورد بزنه♥️.
3.2K
360
4.1K
398.4K