کریستوفر مولتیسانتی

14.8K posts

کریستوفر مولتیسانتی banner
کریستوفر مولتیسانتی

کریستوفر مولتیسانتی

@Shahradfal

مکانی جهت مخالفت کردن با صاحب اکانت #پزشک_آتیپیکال

Mashhad Katılım Aralık 2010
1.1K Takip Edilen1.9K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
کریستوفر مولتیسانتی
۲۵تا جلو کولر خوابیده ی از حموم خیس دراومده ویزیت کردم🙂 اونی ام که کرونا داره منم…
فارسی
240
381
18.3K
0
انیگما
انیگما@enigmaa1982·
@Shahradfal کاریه دکتر . پس فردا برمیگردم . تعطیلیا برنامه فان نداری برامون ؟
فارسی
1
0
1
10
انیگما
انیگما@enigmaa1982·
۸ پروازمون بوده . ۵ مسج زدن که ۹:۳۰ میپره . تو فرودگاه گفت سوخت نداشتن بدن بهمون . الان ۱۰:۱۵ هنوز رو باندیم‌. ۴ ساعت پرواز . تا برسم استانبول شده ۳ ظهر …
فارسی
1
0
9
237
انیگما
انیگما@enigmaa1982·
@Shahradfal حالا جای عشقی و باحال و خیلی گرون گیر کردن . یه نوشابه ۶ یورو !
فارسی
1
0
1
27
777
777@lshirinl·
خرداد ۴۰۵/
777 tweet media777 tweet media
فارسی
8
1
129
3.3K
صبا دریا
صبا دریا@DryaSba39496·
@Shahradfal اسپارتینا زدم و خوب جواب گرفتم تا اومدم روی دوز تثبیت و داروخانه بهم زیکورپا داد گفتم اسپارتینا میزنم زنگ زد به دکترم گفت نه فرقی نداره دوماه یعنی دوهفته یکبار که زیکورپا زدم هیچی کم نکردم عملا انگار آب خالی بود و بعد دکترم بهم گفت خیلی مریضها اینو گفتن زیکورپا جواب نداده بهشون
فارسی
1
0
1
148
کریستوفر مولتیسانتی
بچه های داروساز از تیرزاپاتاید های ایرانی تو بازار کدوم بهتره به نظرتون؟ اسپارتینا؟ زیکورپا؟ یا مال اکتوور؟
فارسی
3
0
11
29.4K
کریستوفر مولتیسانتی
@Namericanus ببین پیک بود و ۷۰٪ مریضا با علائم کووید بودن عملا اگه جز این میخواستم مریض ببینم تموم نمیشدن😕
فارسی
1
0
1
9
Here Lies a Dream
Here Lies a Dream@Namericanus·
@Shahradfal یکی از دوستان ما در طرح، یه سری از مریضا رو همین که در راستای چارچوب در قرار می‌گرفتن، نسخه‌شون رو می‌زد. به این صورت اون زمانی که صرف نشستن و بلند‌شدن رو صندلی می‌شد هم صرفه‌جویی میشد.😐
فارسی
1
0
1
23
ولبان
ولبان@mahjoubi_md·
@Shahradfal فکر خیلی خوبیه ها ولی خوب کی دو سال بیگاری بکشه و خانه بهداشت هاش رو پرکنه از نیروی کار مفت اینطوری
فارسی
1
0
5
243
🎼
🎼@chanteuse_·
@Shahradfal ما که رزیدنت نداشتیم خودمون رزیدنت بودیم بای دیفالت
فارسی
1
0
1
437
نوید النُوَدا
نوید النُوَدا@navidolnovada·
@Shahradfal سیستم ایران آمریکاییه و تو امریکا چیزی به نام پزشک عمومی وجود نداره.
فارسی
1
0
1
417
کریستوفر مولتیسانتی
@propermoodi براساس نمره و آزمون پره اینترنی باید حق انتخاب بدن به بچه ها از استرس بیجا هم جلوگیری میکنه شانس تقلب و دستکاری آزمونم که مشکل همیشگی بوده از بین میره. درامدا رو نمیشه خیلی یکسان کرد ولی خب اینجوری میشد انگیزه ایجاد کرد حداقل.
فارسی
0
0
3
496
Ali
Ali@propermoodi·
@Shahradfal تو بعضی رشته ها همینطوری شده مشکل تفاوت درآمدی فاحش رشته‌ها باهم و لایف استایل متفاوتشون به خاطر شرایط رزیدنتی که اون هم ناشی از نبود قانون کار درست برای رزیدنتهاست که باعث شده آزمون دستیاری هنوز باقی بمونه
فارسی
1
0
1
503
Shaghayegh
Shaghayegh@Shaghayeghgyn·
وقتی همچین چیزایی میگن همش یه سوال میاد تو ذهنم خب الان صبح بیاد پیشم،من براش استعلاجی برای همین امروز بنویسم؛ بعد ازینکه از پیش من رفت نمیتونه بره ادم بکشه؟ باز منم میشم همدست که. و اینجوری کلن نباید استعلاجی نوشت:/
EvilSpawn@Ev1l_Spawn

یارو میره پیش پزشک واسم استعلاجی بنویس به تاریخ دیروز نتونستم سرکار برم. پزشک مینویسه و بعد چندوقت معلوم میشه آقا دقیقا تو همون روز یه شهر دیگه قتل انجام داده و پزشک به جرم همدستی دادگاه میخوان! خیلی حواستون باشه تو استعلاجی نوشتن و کلا اینجور چیزا بیخود واسه هیچکی دلسوزی نکنید:)

فارسی
12
1
91
11.4K
انیگما
انیگما@enigmaa1982·
@Shahradfal @HessamMousavi اون برایم زیادی تیره است . من “آرزوهای بالا” را ترجیح میدهم .
فارسی
1
0
2
38
انیگما
انیگما@enigmaa1982·
@HessamMousavi من ترانه “بی حسی راحت” رو ترجیح میدم …
فارسی
2
0
3
359
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
حالا درسته این مرد رو اذیت میکنم و به هرجا رسیدم حاصل تلاش بی دریغ خودم بوده اما اگه این مرد نبود قطعا سخت تر ازین میگذشت روزا بهم. ❤️
فارسی
1
0
8
454