شیخ طهماسبیوس
183 posts

شیخ طهماسبیوس
@SheiTahpius
شیخ الدوله صفوی لیسانس افتخاری مهندسی فلسفه از دارالعلوم تبریز دکترای افتخاری عرفان کوانتوم از دارالعلوم قزوین
پایتخت وقت صفویه Katılım Eylül 2025
53 Takip Edilen16 Takipçiler

@amir_bagheri69 @sadralameli حالا این قیافه تخمی رو یه شب رندوم تو محرم میدیدن همه جا شایعه پراکنی میکردن که:
واااای بچه شیعه عزاداری رو کرده جنده خونه
فارسی

@sadralameli پرچم اسرائیل تو کون جفتشون ،مهم نبستن
این مادرقهوه ای که مثل کیرخر تو چشای ادم داره نگاه میکنه چه سگ پاچه گیریه
فارسی

@bita_hadi13 @pwnh231957 کرم ابریشم تبدیل به پروانه میشه نه کرم خاکی
فارسی

@pwnh231957 عسلم کرمای خاکی هم به پروانه میگن لیاقت کرم موندن نداشتی 💖🧚🏻♀️ امیدوارم زودتر ذهنت از اون بند ازاد بشه
فارسی
شیخ طهماسبیوس retweetledi

@irani_irani_ @IsraelPersian خب خداروشکر منظور شما یهودیان به عنوان یه موجودیت قومی-مذهبی بود
وگرنه اگه منظورتون از یهودیان یه موجودیت سیاسی مدرن مثل تفکر صهیونیسم بود واکنش دیگه ای میدادم
در ضمن یهودیان با حمایت ساسانیان علیه بیزانس شورش نکردند، در ۶۱۴ که اورشلیم فتح شد از سپاه ساسانی استقبال کردند
فارسی

یهودیان در سال ۶۰۲ میلادی با حمایت ساسانی ها علیه روم شرقی شورش کردند و متحد ایران در جنگ با روم شدند. ایرانی ها هم بعد از فتح منطقه، بعد از قرنها کنترل اورشلیم رو برای مدتی به یهودیها برگردوندند. بعد از اینکه منطقه مجدد به دست رومی های مسیحی افتاد، یهودی ها از شهر مقدس اخراج شدند و تعدا زیادی از آنها هم کشتار شدند
#KingRezaPahlaviForIran
فارسی

نخست وزیر نتانیاهو:
«اکنون ما با رژیم ایران و نیابتیهایش روبرو هستیم. ما به آنها ضربه زدیم. کار هنوز تمام نشده است، اما به قدرت ما بستگی دارد. اینکه در 30 سال آینده کجا خواهیم بود - به قدرت ما بستگی دارد. بنابراین، کاری که اکنون انجام میدهیم، ایجاد قدرت بیشتر است.
من استقلال تسلیحاتی میخواهم. من از حمایتی که دریافت کردهایم و در طول این سالها از دوستان آمریکایی خود نیز به دست آوردهام، بسیار قدردانی میکنم. امروز میگویم: ما به سیستم تسلیحاتی مستقل خود نیاز داریم. ما سلاحهای خود را تولید میکنیم.
برای رهایی از وابستگی، برای ایجاد قدرت بیشتر و بیشتر، برای معرفی فناوری بیشتر و بیشتر، برای آموزش نسلهای بیشتر و بیشتری از فرماندهانی مانند شما - زیرا این چیزی است که در نهایت تعیین میکند ما کجا خواهیم بود. با کمک خدا و کمک شما، ما در جای خوبی خواهیم بود.»

فارسی
شیخ طهماسبیوس retweetledi


@Samz2026i @ye_dahe_shastii جاکش خان
پس چرا مثلث قدرت بین نتانیاهو و ترامپ و رضا سسونه درست میکردید؟
فارسی

@ye_dahe_shastii خیلی موافقم. اعتمادی ک یه سری به این زوال عقلی دارن رو نسل پدرامون به خمینی داشتن. سالها طول کشید بفهمن در بهترین حالت کصش خل بوده
فارسی

ترامپ "هیچ" استراتژیای نداشت!
این آدم یه کسمغز به تمام معناست.
#JavidShah
فارسی

@ye_dahe_shastii خب دیوث خان، پس چرا تا قبل از این جنگ اینهمه اینو گنده میکردید؟
فارسی

@iranianlion007 @mihaneaziz دیوث خان، شمردی چند شب قبل خواب میگفتی صبح پاشی خامنهای مرده باشه؟
یه حساب سرانگشتی
فارسی

@mihaneaziz ای دختر آریامهر
ای پدر معلوم مادر مجهول
تا کی؟
این پایان کجاست؟
فارسی

قسم به خون یاران، ایستاده ایم تا پایان
#جاويدشاه
سخنگوی ساواک 🇮🇷@SAVAK071
این کاربر برای شکوه ایران و بازگشت پهلوی حاضر است از جانش هم بگذرد #پاينده_ایران_جاویدشاه
فارسی

@ye_dahe_shastii مردک کچل کونی خارکصه
گنده تر از دهنت گوه نخور کصکش کله کیری
این حرفا به دهن شما مادرجنده ها نیومده
فارسی

@irani_irani_ @IsraelPersian میشه یه مثال از دفاع های ساسانیان در قبال یهودیان بگی؟
فارسی

@IsraelPersian متحد واقعی شما نه ترامپ که ملت ایران است. ایران همیشه در اوج قدرت از بهودیان دفاع کرده، چه در زمان کوروش بزرگ و چه ساسانیان. امروز تا پایان راه کنار ما باشید و یک دشمن شرور را با متحدی راستین عوض کنید. ما با هم پیروز خواهیم شد
#KingRezaPahlaviForIran
فارسی

@perugina201 @flamingo_irani2 کصشر نگو جاکش
شاهنشاه آریامهرو چه به اشتباه؟
شاهنشاه هیچ اشتباهی مرتکب نشد، حرف دهنتو بفهم و حدتو بدون
فارسی

@Realneo101 جاکش کصخل مصخلی؟
اگه مسیر درسته پس «بدجوری» چی میگه؟
اگه بدجوره پس «مسیر درست» چی میگه؟
فارسی

@Midnightlotus00 ببین مادرجنده
به عنوان کسایی که دیدن همای سعادت رو نشونه ای از بازگشت لوزر پرینس میبینید خیلی کصنمکید
البته لقب لوزر پرینس هم خود عمو ترامپ جاکشتون به سس خرسی دیوثتون داد
فارسی

@skhrzn شیخنا رونزو مادرجنده!
به خودت رحم نمیکنی به درک
آخه جاکش جلال الدین محمد بلخی حرمت داره نه لذت
فارسی

بچها این بیشرف صهیونیست رو بلاک و رپیورت کنید
سرباز سایبری اسرائیله
فکر میکرد خیلی زرنگه تا عکسش دراومد

Mahatmamahuds 🎒🇵🇸🇱🇧@levthrdmidnight
۱. مخالف مطلق امپریالیسم، صهیونیسم و کاپیتالیسم هستم؛ پایبند به سوسیالیسم و حق عمومی ابزار هستم. ۲. از انقلابیون خوشم میاد و ازشون حمایت میکنم. ۳. بیزارم از هرچی سلطنتطلب و پهلویست و مجاهده. ۴. درصورتی که در دوران حکومت پهلوی پسر بودم؛ به جریان آزادیخواهی خمینی میپیوستم.
فارسی

@Mountimous انقدر موز کردی تو خودت و انقدر کیر ندیدی فکر میکنی مال همه هسته خرماس
فارسی

@SheiTahpius هسته خرماتو بزار دهن مامیت کوچولویی برای این کارا ابنه ای
فارسی

@Mountimous تو دیگه چقدر کصمغزی
گوساله دارم میگم کجای فیلم حرفی از سیصد دلار شد
ولی جدا صد بدم میخوری برام؟
فارسی
















