rey

8.6K posts

rey banner
rey

rey

@SkywalkerZade

رِی،خسته ی خسته کننده/از مذبذبین و قاعدین صدر اسلام/متعهد به مادیات و بی توجه به مقدسات و در کف الهیات و عاشق ادبیات و غایت گشادیات

میدگارد Katılım Haziran 2021
4K Takip Edilen4.2K Takipçiler
rey
rey@SkywalkerZade·
@pedaretamaziz تازه هیچ خوراکی رو هم باقی نمیذارن
فارسی
0
0
2
593
SOL
SOL@pedaretamaziz·
هیچی اندازه یه پسر تازه به بلوغ رسیده تو خونه منزجز کننده نیست گنده گوز بی مصرف با صدای نکره.
فارسی
64
52
4.7K
72.3K
🇮🇷خیابان ۲۵۸۴
سورنال ترین و دارک ترین روایتی که منتسب به شهبانو فرح پهلوی شنیدم همینجا بود. میگفتن جایی که با اعلیحضرت در تبعید بودن، در امارتی زندگی میکردن که اکواریوم بزرگی داشت شاه هم علاقه داشت به ماهی ها غذا بدهد. یک روز که مهمانان عزیزی داشتن وقت نهار شد همه منتظر حضور اعلیحضرت بودن رفتم دنبالشان که دیدم داره به ماهی ها غذا میده، گفتم ماهی ها سیر شدن بیا به داد مهمونا برسیم که چنین گفت: اگر ماهی ها سیر شده بودن الان شعار مرگ بر شاه میدادن… خاک بر سرت کنن پنجاه و هفتی بی صفت تف به ذات نداشته تون #پاينده_ایران_جاویدشاه
فارسی
16
83
1.9K
52.4K
rey retweetledi
Sun
Sun@calledmesunn·
آدم به همه‌چیز عادت می‌کنه جز درس خوندن و امتحان دادن.
فارسی
5
31
709
6.5K
rey
rey@SkywalkerZade·
@bitoolti عروس اینقدر بلاهای بدتری سر آدم می‌تونه بیاره که دعوت نکردنشون محبت جلوه می‌کنه اصلا
فارسی
0
0
0
85
B
B@bitoolti·
به من نگین خارشوور بازی درمیاری و فلان من عقد محضری برادرم دعوت نشدم چون جا کم بود! برای خواهر عروس جا بود ولی.
فارسی
376
10
4.9K
121K
rey retweetledi
senjed
senjed@_senjed_·
من الان برای نوه‌ام چی تعریف کنم ؟ مادربزرگت همش امتحان داشت ؟!
فارسی
23
255
5.1K
49.7K
rey
rey@SkywalkerZade·
@motevasettt قطعا تو کافه نه، که هی بزنید رو میز و بغلی ها عاصی شن
فارسی
0
0
0
61
ساکن طبقه‌ی وسط
تا حالا دیت عروض قافیه داشتین؟ پیشنهاد می‌کنم.
فارسی
20
1
118
7.1K
rey
rey@SkywalkerZade·
@r0f0ell ماژیک الکهلیک
فارسی
0
0
0
52
رااافائل
رااافائل@r0f0ell·
شما کلکسیون چیزی دارین؟ چی؟
فارسی
604
1
388
79.9K
rey
rey@SkywalkerZade·
«ما پول نداریم وگرنه قیمتی نداره»
فارسی
0
0
2
40
rey
rey@SkywalkerZade·
@TheycallmeM_H من الان چرا باید فضولیم بگیره که یه نفر که نمیشناسم درمورد نفراتی که نمیشناسم چه فکری می‌کنه... خب بگید خودتون...
فارسی
0
0
15
2.7K
rey retweetledi
مز
مز@arebashetokhobi·
cigarettes after “قسمت نبود”
Català
9
700
5.9K
94.7K
rey
rey@SkywalkerZade·
@Gerduo @ReihaniHamed نه فقط دمیج میشدن بعد میرفتن ریوایوشون میکردن
فارسی
1
0
7
245
Vahid
Vahid@Gerduo·
- خوب دیدی تیر میاد چرا بچه رو نیاوردی پایین؟ تیر و کمونه، گلوله که نیست. یه ربع طول می‌کشه برسه. [عزرائیل، در حال قبض روح علی‌اصغر و غر زدن زیر لب]
فارسی
10
25
1.9K
40.5K
rey
rey@SkywalkerZade·
@withniki2 عجب مهمون های توقعی‌ای تشریف دارید
فارسی
1
0
1
542
rey
rey@SkywalkerZade·
@Lady_the_Tramp یاد اون تیکه ی دزدان دریایی کاراییب افتادم که جک اسپارو به اون کارکتر پنه‌لوپه کروز می‌گفت: داشتی با حقیقت بهم دروغ میگفتی
فارسی
1
0
2
234
محبوبهٔ شب
محبوبهٔ شب@Lady_the_Tramp·
شوهرخاله‌م به خاله‌م می‌گفت فلان پیرهنو اتو کن، امشب قرار مهم دارم. خاله‌م می‌پرسید با کی؟ می‌گفت با اون یکی زنم😁 خاله‌م هم می‌خندید برو بابا، جدی با کی؟😅 بعدها فهمیدیم مردک اصلاً شوخی نمی‌کرد. خنده‌خنده، داشت اعتراف می‌کرد کسی جدیش نمیگرفت🤣
گم گشته در غبار@reyhaneh_dh

چقدر ترسناکن بعضی خانم ها. به عنوان یک زن اعلام برائت میکنم از این همه تفحص و تجسس. تو ماشینم چند بار موی بلند پیدا کردم عصبانی شدم که موی کدوم کثافتیه و اصلا فکر نکردم مو تو ماشین من چه غلطی میکنه. چند ماه بعد تواینستا تولد همکاری رو تبریک گفت که موهای بلند داشت! باز نفهمیدم!

فارسی
29
3
2.9K
116.7K
میمون مست
میمون مست@MaymoonMast·
یا صحنه طوری چیده شده که رژیم باور کنه همه جیز تمام شده و نجات پیدا کرده یا اینکه ما بگا رفتیم! شب خوش ✋🏼
فارسی
186
169
5.5K
76.9K
rey
rey@SkywalkerZade·
اعتراضات این ارزشی‌های ضد توافق بالا بگیره نت بین‌الملل رو قطع میکنن یا داخلی؟
فارسی
0
0
2
48
rey retweetledi
داشتون
داشتون@dashetonm·
اصلا بحث چص‌ناله نیس، من خیلی منطقی و از روی اصول ناراحتم.
فارسی
30
1.1K
9.2K
107.8K
rey retweetledi
آنه‌لیزا
آنه‌لیزا@winterssyelaa·
خاورمیانه‌ای رو‌ تصور کنید که در اون یک زن پادشاهه
آنه‌لیزا tweet media
فارسی
16
29
577
14.2K