Stenz

329 posts

Stenz banner
Stenz

Stenz

@Stenz1914

Aalesunds FK | Aalesund Support | AntiVAR

Ålesund Katılım Ekim 2012
378 Takip Edilen131 Takipçiler
Stenz
Stenz@Stenz1914·
Hvorfor jubler bergen for Norge scoring ?!?! Trodde ikke de hadde noe med Norge å gjøre..
Norsk
0
0
3
226
Magne Kydland
Magne Kydland@Magnekydland·
Ålesund er ein fin by.
Norsk
2
0
20
2.4K
Stenz
Stenz@Stenz1914·
@C14Dick Umulig å ikke twittre uten å nevne berømte Aalesunds !
Norsk
1
0
0
393
Anonym pøbel
Anonym pøbel@C14Dick·
Østfold derbyet er på nivå med kbk-Aalesund Klarer ikke selge ut eget felt engang i sarp
Norsk
2
0
21
4.8K
Stenz
Stenz@Stenz1914·
@Seanrosk AaFK redder dere til slutt
Norsk
0
0
0
192
Sean {ʀ}øskeland
Sean {ʀ}øskeland@Seanrosk·
Bekmørkt. Forsvaret henger ikke sammen, og vi trenger dødballer (eller selvmål, ref. AafK) for å score. Klarer man ikke å slå det andre elendige bunnlaget fortjener man å være et elendig bunnlag selv. Da fortjener man å rykke ned. Vi er faktisk ikke bedre enn dette.
Norsk
9
0
33
6.7K
Haakon Vargas
Haakon Vargas@haakon_vargas·
Stor creds til Ålesund supporterne idag! De møtte opp, de støttet laget alle 90 minuttene, de sang og man kunne fint høre de på Frydenbø! Godt tur hjem og takk for kampen!👊🏽
Norsk
2
2
107
9.8K
Kristian⚽️
Kristian⚽️@Kristianoball·
@haakon_vargas De fleste hadde vel ikke så lang vei hjem. Bor vel en del sunnmøringer i området 😁
Norsk
1
0
2
1.1K
Mads Hansen
Mads Hansen@Mads_Hansen·
@Sandraaa1913 @DavyWathne Jeg er uenig. Jeg mener det er helt innafor. Erik har spilt i Vålerenga, noe alle vet, og rivaliseringen mellom de klubbene er godt kjent. Dette er etter min mening en helt uskyldig og lettbeint spøk som fremstilles feil pga supporter(e) tilstede totalt uten gangsyn.
Norsk
3
0
168
10.8K
Stenz
Stenz@Stenz1914·
👀👀
Stenz tweet media
QME
0
0
0
226
Stenz
Stenz@Stenz1914·
@hoylandsfe Hvem vant juletreet ? Noen fra Aafk ?
Norsk
1
0
1
399
Høylandsfe
Høylandsfe@hoylandsfe·
AaFK (H) Potetåker
Høylandsfe tweet media
Norsk
1
0
14
23.4K
🇳🇴Ole
🇳🇴Ole@oleaasheim·
Skal vi få Bryne-Egersund i kvalikk?
Norsk
2
0
2
570
Nils Olav
Nils Olav@1914Borgund·
Snart kvalik på stadion. Vær der, ellers er du død for meg
Norsk
3
0
12
4.7K
Stenz
Stenz@Stenz1914·
Si ka du vil om Paul Ogongo, sterk fysisk, lederstjerne, binder opp andre, mn han e spiss scorer ikke mål knapt uten om straffe. Mål genererer poeng, poeng ikke godt nokk. Ferdig !!!!
Norsk
0
0
0
246