Stiglitz

57 posts

Stiglitz

Stiglitz

@StiglitzLovesMe

Katılım Nisan 2026
87 Takip Edilen11 Takipçiler
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@srkninci Gemi muhendisligi yapsana 😆
Türkçe
0
0
0
131
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Burada geçirdiğim zamana mesai harcamıyorum. Burası düşüncelerimi gün içerisinde boşalttığım yer. Mesela şuan araba auction’da 6-7 araç aldım 😁
dr. serkan j. inci tweet media
serkan@HaybeciSY

@srkninci O yuzden x tesin saatlerce :)

Türkçe
7
0
55
23K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@samet_ks33 @varyo91143 @metroistanbul Video izledim samet bey. Ucagi kacirdigina uzuldugunu anlamamis olman icin videoyu hic izlememis olman gerekir. Veya sesini kapatip izlemis olman gerekir. Empati sartta videoyu izlemek de gerekli gibi yorum yapmak icin.
Türkçe
0
0
0
13
Samet Köse
Samet Köse@samet_ks33·
@StiglitzLovesMe @varyo91143 @metroistanbul Peki senin bu insanın yaşadığı olaya üzülmeyip te uçağını kaçırdığına üzüldüğünü düşündürten nedir? İçini bilir misin, tanır mısın? Yok! Kimsenin neler yaşadığını bilemezsin. Biraz empati şart
Türkçe
1
0
1
51
mel
mel@varyo91143·
kadıköy-sabiha gökçen m4 metrosu raydan çıkınca maalesef uçağımı kaçırdım, bunu ancak sonraki gün paylaşabildim yaşananlardan dolayı ve normalde böyle salya sümük video atmam ama bence bu sürecin nasıl halledilemediğinin görülmesi lazim 🙌 #m4metro #ibb #ajet @metroistanbul
Türkçe
42
19
952
249.7K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@Psycho_Basgan @varyo91143 @metroistanbul Belkide dunya duzdur. Belki de cektigi videoyu kurgudur. Belki de magduriyeti coktan giderilmistir. Belki de mantikli cevap verebilen birisi cikar sabaha kadar ?
Türkçe
0
0
0
137
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@samet_ks33 @varyo91143 @metroistanbul Disari cikabilmis mi ? Cikmis. Videoya cekecek kadar saglikli mi ? Saglikli. 2000 lira masraf mi ? Sukretmesini gerektirecek bir durum goremiyorsan sen yollasana 2000 lirasina bu kadar uzulduysen, klavyeden uzulmek yerine yolla eft’ni ne duruyosun.
Türkçe
4
0
2
719
Samet Köse
Samet Köse@samet_ks33·
@StiglitzLovesMe @varyo91143 @metroistanbul Haksızlık yaptığın kişi, tren raydan çıktığında zor bela dışarı çıkıyor, yetişmeye çalıştığı uçağına 2000 lira vererek ekstra masraf yapıyor, üzerine yetişemeyip mağduriyetini de kimse gidermiyor. Tüm bunları yaşayana sen klavyeden şükret yazamazsın!
Türkçe
1
0
34
832
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Dünya kupası için Amerika formamı hazırladım. Giymek için ABD - Türkiye maçını bekliyorum. Bu sene, son bir defa Türk milli takımını destekleyip, Büyük vatan Amerika türbinlerinde yerlerimizi alacağız inş 🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Türkçe
46
3
152
31.2K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@denizakb33 Reis cok konusuyon sen git avukatligini yap iskeler polis karakolu bak konumda belli
Türkçe
0
0
1
826
Av. Deniz Akbıyık
Av. Deniz Akbıyık@denizakb33·
Ters kelepçe işkencedir. Tersi düzü de vardır. "Gel avukatlığını yap" diye üstten üstten bağıran memur bey hukuka aykırı iş yapıyor. Söz söyleyen kişinin yaptığının da avukatlıkla dahi alakası yok, vatandaşlık görevidir. Şüphelinin ne ile suçlandığının da önemi yok, belki suçlu bile çıkmayacak, belki sadece kendi uyuşturucu kullanıyor ne olduğu dahi belli değil zaten mukavemet yok, zorluk çıkarmıyor, yakalanmış ve gidiyor memurlarla. Hanımefendinin tek hatası sinmesi; aşağı inip avukatıyım diyip devam edecekti. "Her şeye de karışmayıncılar" kadını bastırmış tabi hemen, asıl biraz siz her şeye karışın, yanlış gördüğünüzde biraz ses çıkarın ki yarın size de yanlış yapıldığında ses çıkaracak birileri olsun.
THS Haber@thshaber

Kadıköy’de üzerinde uyuşturucu bulunduğu öne sürülen bir gence polis ters kelepçe takmak istedi. — Yan apartmandan avukat olduğunu söyleyen bir kadın ise olaya müdahale etmeye çalıştı. — Polis: "Avukatsanız gelin avukatlığını yapın, yoksa uzatmayın"

Türkçe
955
29
461
718.8K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@HCakmakx Ne anlatiyosun huseyin cakmak sen ya
Türkçe
0
0
0
18
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@avaligul Tirisa kalkamayacak sagliksizliktaki insanlar ne futbol yorumlasin ne siyaset
Türkçe
0
0
0
173
Ali Gül
Ali Gül@avaligul·
Dünya kupası yorumum: Başımızda Tayyip Erdoğan varken bu milletin yüzü gülmez.
Türkçe
1.1K
839
16.1K
260.7K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
SON DAKİKA | Kadıköy ile Sabiha Gökçen Havalimanı arasında sefer yapan metro, Bostancı'da raydan çıktı. • Yolcular tahliye ediliyor.
Türkçe
113
72
1.5K
829.2K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@KayraUenal @bosunatiklama Kayra hanim m4 metrosunu yapanda akp senelerdir sorunsuz isletende akp. Imamoglu kim ? Kaldi mi oyle biri
Türkçe
0
0
0
60
Kayra Ünal
Kayra Ünal@KayraUenal·
@bosunatiklama İstanbul'un kaynaklarına ve belediyeye çökmek için içeri attığınız güya suç örgütü lideri İmamoğlu'nun yokluğundan dolayı olabilir belki de. İstanbul dahil raydan çıkan her şeyden bizzat hükümet sorumludur. Devletin paralarıyla zenginleşenlerin nedense hiç haberi yapılmıyor.
Türkçe
1
2
12
2.5K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@isveckrali_ 30 milyon dolara 30 trilyon isvecli bulursun pasaportunu verecek
Türkçe
0
0
3
3.5K
Mehmet Can Seyhan
Mehmet Can Seyhan@isveckrali_·
İsveç pasaportuna sahip olmak, 30 milyon dolar paraya sahip olmakla aynı güce sahip. Açmadığı kapı yok.
Türkçe
116
32
1.1K
185.1K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@Kuzgun70733907 @htcbicer @spkgovtr Bist 2 ayda -5 duserken tera +40 versin sesiniz cikmaz. Tam tersi olur tbmm dersiniz. Almayacan o zaman altindan kalkmayacagin riski.
Türkçe
0
0
0
49
hakan Demirkan 🇹🇷
hakan Demirkan 🇹🇷@Kuzgun70733907·
@htcbicer #Tera hissesi 2 aydır neden sürekli düşüyor son 2 günde Bist totalde %4 üzerindeyken Tera da % -20 kayıp nasıl olur millet mağdur oldu @spkgovtr açığa satış cezamı zaten açığa satış Bist te uzatılmıştı Tera ya son işlemlerinde aracı kurumlar dahil vb neden incelenmiyor?
Türkçe
1
1
8
1.1K
Ömer Ekinci
Ömer Ekinci@omerekinci·
Avrasya Tüneli girişinde gece 01.00 de bir saat kuyruk. Sebebi de bu: Dört gişeden üçü kapalı. Çok önemli bir hizmet nasıl işkenceye dönüşür adlı çalışma. @avrasyatuneli @UABakanligi @a_uraloglu
Ömer Ekinci tweet media
Türkçe
36
44
711
76.3K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@pgalatasaraylii Nereye dribbling yok issiz gucsuz insanlarin twitleri gundem oluyor inanilir gibi degil
Türkçe
0
0
1
1.5K
Atii
Atii@pgalatasaraylii·
Hız yok, fizik yok, dripling yok, hava topu yok, ikili mücadele yok, savunmaya yardım yok. Neyin var senin awq? Bir de bunu Arda Turan ile kıyaslayanlar var.
Atii tweet media
Türkçe
655
219
4.3K
268.3K
Salih Gergerlioğlu
Salih Gergerlioğlu@msalihgrrrhwuc·
Bu işler kurtla, bıyıkla, gazla, AKP reklamıyla olmuyormuş demek ki...
Türkçe
915
150
4.3K
348.8K
Stiglitz
Stiglitz@StiglitzLovesMe·
@emresirinyeni Demek ki senin olumsuz yorumlarinin tek karsiligi buradan sagladigin primde
Türkçe
0
0
1
2.7K
EMRE ŞİRİN
EMRE ŞİRİN@emresirinyeni·
Bence dikkat edin! • Ülkede 13 beyaz et şirketine kayyım atanmış, • Ülkenin birinci partisine kayyım atanmış, • Yabancı 857 milyon dolar hisse satmış, • Avrupa Merkez Bankası faiz artırmış! Bankacılık endeksi %4,5 pozitif... #bist100 #borsa #trump
EMRE ŞİRİN tweet media
Türkçe
66
199
1.3K
192.5K