Bederamp

108 posts

Bederamp banner
Bederamp

Bederamp

@Stukere160612

📍Sarpsborg - 1738

Sarpsborg, Norge Katılım Ocak 2024
44 Takip Edilen101 Takipçiler
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@DDriveklepp @Hansen1882 @Kruuzzer Nå er det vell en forskjell på og kalle det Hockeytown og ønske oss tilbake til storhetstiden hvor Sarpsborg var kjent som hockeytown😁 For å begrave denne diskusjonen, så er det nok bare de i den andre byen som melder dette ordet ano 26! Vi sarpinger ønsker oss bare storhetstid
Norsk
1
0
0
108
Kruse
Kruse@Kruuzzer·
«Stjernen Hockey fins ikke lenger» synges det av samme fansen som kaller seg «Hockeytown». Er jo bare å ønske god bedring!
Norsk
3
0
3
1.9K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@Freddyfrasarp Gode fine minner🥰 Glemmer aldri den interne krangelen som møtte oss🤭
Norsk
0
0
1
190
Christian Brevik
Christian Brevik@radiobrevik·
Hele 27 billetter er solgt på bortefeltet til @SpartaSarpsborg så langt. Norges største derby i ishockey begynner å død ut. ..Og «Hockeytown» blir bare flaut å bruke. #2hockey
Norsk
8
0
24
8.4K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@hoylandsfe Gutta har hvertfall lagt ned MANGE timer på tifo i år! Dessverre får man veldig lite tilbake😅
Norsk
1
0
9
818
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@tellmewhy1974 Thanks for invitasjon💪🏼 Men null hensikt for å sloss uten hensikt altså😉 Eneste jeg har lært fra dette derby er at løpeskoene må pakkes til neste derby. BEDERAMP Over and Out!🤝🏼
Norsk
1
0
1
1K
Stoic
Stoic@tellmewhy1974·
@Stukere160612 Dere får bli med over på Millwall kamp gutta, så kan dere vise frem hvor tøffe dere er😅
Norsk
2
0
2
1.2K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
Fittene (H) Løpe gutta skal få deng🤭
Bederamp tweet media
Norsk
10
0
62
24.2K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@MatsVestberg Null plan for matchen. Spark ballen og se om den kommer seg til mål logikk. Foyston klapper i 4 min ved oss er helt nytteløst etter ett sånt tap.. INGEN SOM BLØR!!
Norsk
0
0
2
368
Mats Vestberg
Mats Vestberg@MatsVestberg·
Tenk at noen hadde troa på Foyston og det laget her. 0-4 mot Tromsø også en tafatt kamp nå. Vanskelig å finne ord på hvor skuffende andre omgang er. Banens beste er alle som har jobbet med tifo, helt rått.
Norsk
7
0
31
7K
parkeringsvakt
parkeringsvakt@parkeringsvaktt·
Lag et helvette på vegne av de utestengte.
Norsk
1
0
13
4K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@parkeringsvaktt La meg få igjen pusten… ble så mye løping etter dere i går🥵
Norsk
0
0
4
1.8K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@sleikenn Har du pussa løpe skoa? De ble godt brukt i går dessverre🙈😂
Norsk
1
0
4
352
tingen
tingen@stigg1312·
Komme daaa👟👟🤣
Deutsch
1
0
8
1.8K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
@stianfrasarp Vi bederamper holder oss litt skjult, men du merker at vi kommer når vi først kommer🤝🏼
Norsk
0
0
3
228
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
Dagen er endelig her!🤩💪🏼 Derby faen!💪🏼
Dansk
1
0
10
1.7K
Lars Tellefsen
Lars Tellefsen@LK_Tellefsen·
Tidligkamp = frokostpils
Norsk
2
0
20
7.4K
Bederamp retweetledi
tommy montana
tommy montana@beverfaen·
🏃🏃
ART
2
10
40
28.9K
Bederamp
Bederamp@Stukere160612·
Rottene (A)
Bederamp tweet media
English
0
0
29
2.2K