
@DDriveklepp @Hansen1882 @Kruuzzer Nå er det vell en forskjell på og kalle det Hockeytown og ønske oss tilbake til storhetstiden hvor Sarpsborg var kjent som hockeytown😁
For å begrave denne diskusjonen, så er det nok bare de i den andre byen som melder dette ordet ano 26! Vi sarpinger ønsker oss bare storhetstid
Norsk
















