Eli

2.1K posts

Eli banner
Eli

Eli

@TTTQQQW

‏رویاهای آینده رو بیشتر از خاطرات گذشته دوست دارم.

Katılım Kasım 2018
3K Takip Edilen365 Takipçiler
Eli
Eli@TTTQQQW·
@shabar000 کاش به حسابمون هم پول میزدن🥲
فارسی
0
0
0
3
🏴 شَبَرْ
🏴 شَبَرْ@shabar000·
گروه هکری حنظله این همه قپی اومد، هیچ غلطی نکرد گنجشگ درنده دو هفته‌ است چهارتا بانک رو فلج کرده
فارسی
37
7
588
32.7K
خفاش بنفش
خفاش بنفش@midnightbatxx·
یکبار برای همیشه؛ چیپس یا پفک؟!😍
خفاش بنفش tweet mediaخفاش بنفش tweet media
فارسی
316
5
323
20.2K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@Saaraa131313 ترشی ملس البالو،نبات میریزم توش
فارسی
0
0
0
7
سارا
سارا@Saaraa131313·
ببخشید شما اگه دو سه کیلو آلبالوی ریز و بغایت ترش، دقت کنید "بغایت ترش" داشته باشین، باهاشون چیکار می‌کنین؟
سارا tweet media
فارسی
837
2
751
66.8K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@Daniel354727775 @bob_batu_han_92 همه حزفها در ظاهر خیلی قشنگ و درسته،ولی خدا نکنه در دنیای واقعی مشکلی برات پیش بیاد،اون موقع سیلی واقعیت میخوره صورتت
فارسی
0
0
2
49
Habibam
Habibam@Daniel354727775·
@TTTQQQW @bob_batu_han_92 اگر اون پولی که صرف مراقبت و بزرگ شدن فرزند میشه رو پس‌انداز کنی، در پیری خیلی بهتر از صد تا بچه ازت مراقبت میکنه. برای مزیت بچه داشتن، میشه مثالهای خوبی زد ولی مراقبت از والدین در پیری نه وظیفه بچه ست،نه همه بچه ها حاضرن اینکارو انجام بدن(تضمینی نیست)،نه از پول خودشون بیشتر کمکه
فارسی
2
0
0
65
Batuhan
Batuhan@bob_batu_han_92·
یکی از حماقت‌هاتون اینه حس می‌کنید اگر همسر و بچه داشته باشید قرار نیست «تنها بمیرید». همه تنهایی میمیرند کسخل‌ها؛ هیچکس با «اکیپ» و خانواده‌ش و باقی کامیونیتی‌ها نمیمیره. میمونه موضوع بچه؛ کیر نکنید تو زندگی بچه‌هاتون. بچه پرستار و حمال نیست. بیتکوین و نقره بخرید سر پیری پرستار بگیرید.
دخترِ هنرستان!@mridabrave

من ی سوال دارم از اونایی ک‌میگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!

فارسی
15
4
258
15K
⚔️
⚔️@hardseltzerr·
توریستای شهرستانی لطفاً این گه خوریا رو نکنن دیگه تهران تهرانی اصیل نداره فقط ملایر و سمنان مردم اصیل دارن؟ کسخلی؟ اینکه همتون ریختید تهران اونایی که ۷ جدشون تهران بوده‌ رو از بین نمیبره شمارو هم تهرانی نمیکنه این گه خوریا هم به شما نیونده برو از کدخداتون شجره‌نامه بگیر گه همون منظقه رو بخور
فارسی
3
3
45
840
🍂🌿🍁
🍂🌿🍁@paeezaan·
ایشون یه چرتی گفته سالهاست تهران دیگه تهرانی اصیل نداره و شهری به شدت مهاجرپذیره فقط بخاطر بزرگ بودنش شرایط شخمیتری داره پول رو می بلعه، زمان دوان دوان میره و فرهنگهای عجیب غریب توش میکس شدن شترگاو پلنگ شده. وگرنه رشد توی تهران با هیچ شهری قابل مقایسه نیست، بیاید
دختر وسطی پوتین!@Holyladiosa

اگر انسان بزرگسالی هستید((بالا ۲۵ سال))فکر مهاجرت به تهران رو از سرتون بیرون کنید برای زندگی در تهران و بین تهرانی ها شما یا باید در تهران متولد شده باشین یا از نوجوانی و زمان شکل گیری شخصیت در تهرانرشد کرده و در فرهنگ تهرانی حل بشید که بتونین در این شهر سروایو کنید.

فارسی
20
0
106
40K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@mahshidjhn فکر کنم باید مرغ رو بذاری تو محلول سرکه ونمک،بعد دربیاری بسته بندی کنی
فارسی
0
0
0
144
Eli
Eli@TTTQQQW·
@bob_batu_han_92 فکر کنم،خاله من ۶ماه درگیر بیماری سخت بود،برای پرستاری چندتا خانواده درگیر بودیم،هیچ پرستار غریبه ای نمیتونه ازپس اینکار بربیاد
فارسی
2
0
0
135
Batuhan
Batuhan@bob_batu_han_92·
@TTTQQQW یعنی بنده دارم در دنیای کوانتوم نظر میدم؟ :)
فارسی
2
0
3
615
Eli
Eli@TTTQQQW·
@sma_rs81 صد درصد برگر
فارسی
0
0
0
13
ماریـــا🍋
الان کدومو ترجیح میدی ابدوغ خیار یا برگر؟
ماریـــا🍋 tweet mediaماریـــا🍋 tweet media
فارسی
173
0
279
19.4K
فرزند ایران
فرزند ایران@alonewriteer·
دوستان شما توی کدوم بانک حساب دارید که لنگ پول توی کارتتون نیستید؟ نه میشه پول انتقال داد نه میشه خرید کرد نه میشه موجودی گرفت😕
فارسی
205
1
275
43.5K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@mokakhanem اطلاعات غلط ندید،اون سیاه شدن استخوان عوارض قرصهای لاغری تو عطاریهاست،من خودم زدم
فارسی
0
0
1
185
niki
niki@behighartist·
بچه ها کی تجربه استفاده ازین امپولهای لاغری رو داره؟ میشه بیاید راجبش حرف بزنیم؟ نمیدونم چقدر تصمیم درستیه زدنش
فارسی
6
0
11
1.5K
پیشان باز
پیشان باز@goingtobelawyer·
من اگه بمیرم از دست غرغرای مامانم مردم. غذا میپزم میاد میگه چرا پختی کالباس خریده بودم ساندویچ کنیم. از بیرون میاد میبینه منم تازه رسیدم غرغر می‌کنه که با ۲۸ سال سن چرا غذا نپختی سن تو بودم دوتا بچه داشتم. لوستر روشن باشه دعوا می‌کنه خاموش باشه میگه مگه جغدی؟ ۱/
فارسی
117
4
1.4K
71.5K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@April_oneil7 من اصلا یه مدل دوست ندارم
فارسی
0
0
0
78
April O'Neil
April O'Neil@April_oneil7·
اوایل ازدواج یکی دوبار همچین مهمونی برگزار کردم. چند نمونه غذا با انواع سالادها، دو مدل سوپ، دسر و سس‌های خاص و تزئینات. بعدش فهمیدم من نباید خسته باشم. مهمان‌نوازی هم فقط به غذا نیست بلکه به کیفیت حضور ما است. پس الان برای مهمانی یک مدل غذا تهیه می‌کنم.
🌳 Hadi@hadinik

۱۶ نفر مهمون داشتیم و شامی که همسر به تنهایی براشون تدارک دیده بود

فارسی
13
2
277
15.5K
Sama🇮🇷
Sama🇮🇷@_Beegrey_·
الان چ اتفاقی تو زندگیت بیوفته خوشحال میشی؟ خودم :مرگ
فارسی
113
6
210
13.4K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@Morghe_atash به نظرم بهتره صبور باشی و چیزی رو پیش بینی نکنی
فارسی
1
0
1
73
مرغ درخت آتش
مرغ درخت آتش@Morghe_atash·
شورای عالی امنیت ملی مخصوصا قالیباف و پزشکیان خیلی سعی کردن خلا قدرت رو پر کنن و کنترل کشور رو به دست بگیرن ولی موفقیت چندانی نداشتن تندروها به حرف اینها گوش نمیدن این خلا قدرت پر نخواهد شد مگر با سقوط جمهوری اسلامی
فارسی
1
0
26
1.2K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@shahriar137 وقتی وسعشون میرسه چرا انجام ندن
فارسی
1
0
2
99
shahriyar_137
shahriyar_137@shahriar137·
بهترین پذیرایی ک میشه از مهمون کرد اینشکلی هست دست اون خانومم درد نکنه اما یچیز هس آیا لازمه تو مهمونیامون انقدر بریز بپاش کنیم؟ تنوع غذایی دسر و... آیا همه ما هر روز اینارو میخوریم بیاین سادگی رو مد کنیم جوری ک اون یه نفر ک داره زحمتم میکشه از مهمونی لذت ببره دایم پای گاز نباشه
🌳 Hadi@hadinik

۱۶ نفر مهمون داشتیم و شامی که همسر به تنهایی براشون تدارک دیده بود

فارسی
16
0
60
4.9K
Eli
Eli@TTTQQQW·
@97h97h من این بحثهارو تو توییتر دیدم،و تو دنیای واقعی به هر پزشکی مراجعه کردم خیلی خوب بوده
فارسی
1
0
1
12
H.R
H.R@97h97h·
@TTTQQQW نه.همه به جون هم بیفتیم دیگه
فارسی
1
0
0
62
پرورش دهنده الاغ (ساقی)
من مادرم شاغل بود حقوق ک می‌گرفت میذاشت رو طاقچه میگف هرکس لازم داره برداره ن میپرسید چیکار کردین پولو نه چرا برداشتین بابامم همین طور کل درآمدش تو حسابای مامانم بود. این زن و شوهر یک ورشکستگی مالی رو باهم تجربه کردن و باهم ازش رد شدن یکبار نگفتن پول من یا پول تو🫂❤️
ننه‌‌قمر@NaneeGhamarr

واقعا این چه مدل زندگیه که سر همه‌ی ریز و درشت زندگی و حتی هزینه‌های بچه‌ها خط‌کشی و پول منو تو دارید؟ با کسی باشید که باهاش ماشین‌حسابو بذارید زمین، یا همشو بریزید دور بره

فارسی
34
2
393
13.4K