Sabitlenmiş Tweet
Taranom
180 posts


House of dragons هست دیگه خیلیم بازیگراش خوشگل تران عاشق همه مو سفید هاشون هستم
زنبور@zanburain
پس کی قراره دوباره یه سریال مثل got و vikings بسازن
فارسی

@siyavashhastam میتونی واقعا صبر کنی؟ من یک هفته هم برام زیاده بحث اینکه اسپویل میشی به کنار
فارسی















