social@gozefo.com banner
social@gozefo.com

@TeamZefo

Redefining the way used goods are bought and sold! Buy & Sell with zero effort!

Bengaluru, India Katılım Haziran 2015
112 Takip Edilen1.1K Takipçiler
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Debjeet_Dj Hi Debjeet, We are sorry to inform you that our outlets have been permanently closed across India, including Bangalore, and we're not accepting orders due to an operational issue. Seemingly, if the service resumes in the near future, the same will be live on our website.
English
0
0
0
12
Debjeet
Debjeet@Debjeet_Dj·
@TeamZefo are you guys still operational in Bangalore?
English
1
0
0
17
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@RinkiAgarwala Hi Rinki, We are sorry to inform you that we have stopped procuring all category products and no exchange is available​ across India including the Bangalore location. Seemingly, if the service resume in near future the same will be live on our website. Thank you.
English
0
0
0
0
Rinki Agarwala
Rinki Agarwala@RinkiAgarwala·
@TeamZefo are you still operational in Bengaluru? Your website is not working. I need to resell my sofa back.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Arpit51692590 @Quikr Thank you for your confirmation. Feel free to reach out to us for any queries related to our services as we are here for you always.
English
0
0
0
0
Arpit
Arpit@Arpit51692590·
@Quikr hi quickr, My refund is pending from last 20 days. Please find details. Ad ID 360338650 Ticket No:6546613804 Mail:arpitarpan44@gmail.com Please do take necessary step.
Haveli, India 🇮🇳 English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Arpit51692590 @Quikr The refund has been already processed to your bank account. We request you to check your respective bank details for more details about the refund. Thank you.
English
1
0
0
0
Arpit
Arpit@Arpit51692590·
@TeamZefo @Quikr It is taking time.please update the status
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Arpit51692590 @Quikr Hi Arpit, We are sorry for the delay and unpleasant experience you had to go through. The refund has been initiated on 19th Aug 2022 and it will take 5-7 business days to credit back to your account from the date of initiating. The refund details shared in Ticket No #6546613804
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Arpit51692590 @Quikr Hi Arpit, your payment got rejected due to the Account number shared being incorrect. Please DM us the correct account number to process your refund. Thank you.
English
2
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Hi Team, I am tweeting regarding Ticket No:6340390731, you had asked me to write back with my bank details, but the emails I send are bouncing back. Kindly provide your email ID
English
1
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Hi Team, every email I send to you comes back with an error message: Address not found Your message wasn't delivered to contact@gozefo.com because the address couldn't be found or is unable to receive email.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Arpit51692590 Hi Arpit, We have already forwarded your request to our finance team. The refund will be initiated soon. Kindly grant us some time. Thank you.
English
0
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@aswin_asw We have already committed you Rs 1000 as compensation for the trouble caused. Hence, we request you to revert back to Ticket No #6340390731 by providing us with bank details from your registered Email ID. Thank you.
English
0
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Hi team, I understand. But the chair is faulty and I spent 5k. I feel it is completely unfair for GoZefo to absolve themselves of sending a faulty product. The least you can do is provide compensation or route me to an alternate service center.
English
1
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Dear team, I am disappointed with your team's response to the concern I stated. I had sought help to repair the Apollo Apex Chair that I received and yet I receive only one email with no details.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@aswin_asw We are sorry to inform you that we were unable to arrange a technician due to our entire zefo operation has been stopped. Hence, we request you to follow up on Ticket No #6340390731. We shall do the needful at the earliest. Thank you.
English
1
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo @TeamZefo I have been asking your team to send a technician to service it for almost 5 months now. How do i work with a faulty chair which broke down after a month of delivery.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@aswin_asw We are sorry you feel this way. We have received your message in a direct message and are assisting you there. Please have a look.
English
0
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Hi Team, I have DMed you my order ID details. Kindly help me fix the chair or provide me the guarantee card/original bill so I can take up the issue with the original manufacturer.
English
1
0
0
0
Aswin Kini MK
Aswin Kini MK@aswin_asw·
@TeamZefo Hi GoZefo team, I had brought a ergonomic chair from you months back. The chair is faulty and I have mailed your team multiple teams. Neither are you providing guarantee or compensation. Please respond.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@Dharmendrakasa Hi Dharmendra, We are sorry to inform you that currently, we're not accepting the order due to an operational issue. Seemingly, if the service resume in near future the same will be live on our website. Thank you.
English
0
0
0
0
Dharmendra kasaudhan
Dharmendra kasaudhan@Dharmendrakasa·
@TeamZefo What is the issue, I am trying to open it since morning but still it's not opening..
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@threebroomstyx This certainly shouldn't have happened. Certainly not the experience we want you to have. We are extremely sorry for the delay. We shall look into it and address it soon.
English
0
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@captainplanetks Hi Karthik, We are sorry to inform you that currently, we're not accepting the order due to an operational issue. Seemingly, if the service resume in near future the same will be live on our website. Thank you.
English
0
0
0
0
Karthik Seshan
Karthik Seshan@captainplanetks·
@TeamZefo Has your company closed down? Unable to access the website.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@threebroomstyx Hi Simran, We deeply regret the discomfort caused. Could you please DM us your contact details and order ID, so we may look into this. Thank you.
English
1
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@GarjeSnehalatha Hi Snehalatha, We regret the discomfort caused and we would like to get this checked for you. Could you please share your order ID, so we may look into this. Thank you.
English
0
0
0
0
Snehalatha Garje
Snehalatha Garje@GarjeSnehalatha·
@TeamZefo Do not depend on gozefo they do not refund the money … they proactive cancel the orders ans do not refund the money I have ordered sofa in month if 11th November and they canceled my order and never refunded my money …
English
1
0
1
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
@somdas88 Hi Soumya, We are sorry to have you wait so long. Would request you to kindly give us time till tomorrow EOD and we shall assist you.
English
0
0
0
0
social@gozefo.com
[email protected]@TeamZefo·
Zefo is all for Generations that live smart! No matter how hectic your work might get, a neat workspace that does not burn your pocket will always make life simpler and that's what we're here for! Simplify your work setup with Zefo now! bit.ly/TwGoZefoSP #Zefo #GenZefo
social@gozefo.com tweet media
English
4
0
0
0