K7

21.5K posts

K7 banner
K7

K7

@TheGreedyK7

Los Angeles, CA Katılım Kasım 2016
719 Takip Edilen313 Takipçiler
K7
K7@TheGreedyK7·
@Serkaya41903 @buzzspor 41 yaşında bu adam rakip özbekistan diye küçümsemeyin türkiye muhtemelen gol bile atamazdı
Türkçe
0
0
0
32
sergen
sergen@Serkaya41903·
@buzzspor Olum rakıp özbekistan lan fransa değil
Türkçe
1
0
0
56
Buzz Spor
Buzz Spor@buzzspor·
Cristiano Ronaldo: "Emekli olmam gerektiğini söylüyorlardı ama ben hala buradayım. Dışarıdan gelen sesler hep böyle olur, bunu kontrol edemeyiz."
Buzz Spor tweet media
Türkçe
4
0
63
9.9K
K7
K7@TheGreedyK7·
@futbolarena 41 yaşında bu adam rakip özbekistan diye küçümsemeyin türkiye muhtemelen gol bile atamazdı
Türkçe
0
0
0
365
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
🚨 Cristiano Ronaldo: "Herkes emekli olmam gerektiğini söyledi. Ben buradayım."
FutbolArena tweet media
Türkçe
15
13
848
36.7K
K7
K7@TheGreedyK7·
@siyahsancakx yanlış bişey mi söylemiş amk bunlar tam dayaklık havalimanına gidip dövmek lazım
Türkçe
2
0
472
7.4K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 Merih Demiral, Veli Yiğit'i bu eleştirisinden sonra Instagram'da takipten çıktı.
Türkçe
72
94
3.9K
489.4K
K7
K7@TheGreedyK7·
@demarkesports 2022 dünya kupası sonunda bile ronaldocuydum ama artık kabul etmek lazım messi çok daha büyük saf yetenek yaşlansa da kalıcı
Türkçe
0
0
3
1.4K
K7
K7@TheGreedyK7·
@lemarcaspors_ ağlaya ağlaya gideceksin vasat cahil vizyonsuz gerikafalı çomar
Türkçe
0
0
0
15
Le Marca Sports
Le Marca Sports@lemarcaspors_·
İbrahim Hacıosmanoğlu: Başkan konuşulanı anlamıyor, yazılanı iyi okuyamıyor diyorlar.. Ben 60 yaşındayım. Futbolun 40 yılını bana sorun, kimin eli kimin cebindeydi gün, saat olarak anlatırım size. Buna Milli Takımlar da dahil.
Türkçe
306
9
357
394K
K7
K7@TheGreedyK7·
@esreflarsenn zırcahil vasat herif bu ibrahim koskoca Türkiye’nin futbol federasyonunun başına böyle bir zihniyeti mi layık görüyorsunuz ? Montella’nın kovulmadığı her gün tarihi bir kara lekedir. @RTErdogan
Türkçe
0
0
3
427
K7 retweetledi
De Marke Sports
De Marke Sports@demarkesports·
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Cenab-ı Allah nasip etmedi. Buralara bizi taşıyan, Avrupa Şampiyonası'nda çeyrek final oynayan, 24 senenin ardından Dünya Kupası'na taşıyan da futbolcular ve başlarındaki Montella hocamız. Bunlar bizim çocuklarımız, çocuklarımıza destek olmamız lazım."
Türkçe
123
1
50
114.8K
K7 retweetledi
KAAN GEDİK
KAAN GEDİK@ekgedik1903·
"Buralara kadar biz getirdik 24 yıl sonra" diyen Hakan Çalhanoğlu; 2018 Dünya kupası eleme grubunda Hırvatistan ile 1-1 Ukrayna ile 2-2 İzlandaya 0-2 Ukraynaya 0-2 Finlandiya ile 2-2 kalıp puan kaybedip, grupta 4. olup elendiğimiz maçlarda ; 2022 Dünya kupası eleme grubunda Letonya ile 3-3 Karadağ ile 2-2 Hollandaya 6-1 Norveç ile 1-1 kalıp puan kaybedip, grupta 2. olup playoffa kaldığımız maçlarda; Portekize playoffta 3-1 yenilerek elendiğimiz maçta; Hakan Çalhanoğlu İlk 11 de oynadı. Bunları da konuşsana. Buralara kadar sen getirmedin. Sana rağmen geldik. Kenan Orkun Arda Ferdi ve diğerleri getirdi. FIFA takım sayısını 32 den 48e çıkardığı için geldin. Başkaları sayesinde geldiğin dünya kupasına hemen kendi tayfanı toplattın. İlk 2 maçta 1 puan bile alsan, 3. maça hâlâ iddialı çıkacağın turnuvada, getirdiğin hoca ve bitik tayfa yüzünden mağlup olup kupaya veda eden ilk 2 takımdan biri yaptın. Türkiyeyi rezil ettin. Bundan sonra oynadığın her maç bunları yüzüne vuracağız. Ta ki Milli takımdan gidene kadar.
KAAN GEDİK@ekgedik1903

Hakan Çalhanoğlu : - Buralara kadar biz getirdik 24 yıl sonra - Herkes için tecrübe oldu - Kendimizle gurur duymamız gerekiyor - Nerelerden nereye geldik

Türkçe
25
192
1.1K
73.7K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
The Atletic, Dünya Kupası’nın en kötü takımı olarak Türkiye’yi seçti.
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
143
282
5.8K
84.7K
K7
K7@TheGreedyK7·
@acunilicali Üstelik bir maçta da rakibiniz maçın yarısından fazlasını kendi hatasından 10 kişi oynuyor. Bu turnuva formatında son maçı oynamadan elenmeyi garantilemek hem de gol atmadan ve 2 maçta tek bir gol pozisyonu var hakikaten çok çok zor iş!!!! Bunun adı vefa değil loserlık vasatlık!
Türkçe
0
0
0
22
K7
K7@TheGreedyK7·
@acunilicali 12 grubun 8'inde 3. olmanız bile yeterli üst tura çıkmak için. Siz grubun en zayıf takımlarıyla oynadığınız ilk iki maç sonunda sıfır gol ve sıfır puanla, grupta daha son maça GEREK bile kalmadan SONUNCU olup elenmeyi garantiliyorsunuz.
Türkçe
1
0
0
35
Acun Ilıcalı
Acun Ilıcalı@acunilicali·
Bize Avrupa Şampiyonası’nda çeyrek final oynatan ve bizi 24 yıl sonra Dünya Kupası’na götüren aynı milli takımımız değil mi? Çok çabalamalarına rağmen Dünya Kupası’ndaki iki maçı da kaybetmeleri hepimizi derinden üzdü. Ama futbolda bazen olmayınca olmuyor, dünyanın en güçlü takımları bile hayal kırıklığı yaşayabiliyor. Onların o gün sahadaki üzüntülerini düşününce canınız sağ olsun çocuklar, telafi edersiniz diyorum. Başka dilde tam karşılığı olmayan vefa ve gönül gibi iki güzel kavramımız var, ben meseleye o pencereden bakıyorum. İyi ki varsınız çocuklar.
Türkçe
3.6K
127
3.7K
831.6K
K7
K7@TheGreedyK7·
@sporx fenerli loserlıgı icine islemis
Türkçe
0
0
0
45
Sporx
Sporx@sporx·
Acun Ilıcalı: "Bize Avrupa Şampiyonası’nda çeyrek final oynatan ve bizi 24 yıl sonra Dünya Kupası’na götüren aynı milli takımımız değil mi? Çok çabalamalarına rağmen Dünya Kupası’ndaki iki maçı da kaybetmeleri hepimizi derinden üzdü. Ama futbolda bazen olmayınca olmuyor, dünyanın en güçlü takımları bile hayal kırıklığı yaşayabiliyor. Onların o gün sahadaki üzüntülerini düşününce canınız sağ olsun çocuklar, telafi edersiniz diyorum. Başka dilde tam karşılığı olmayan vefa ve gönül gibi iki güzel kavramımız var, ben meseleye o pencereden bakıyorum. İyi ki varsınız çocuklar."
Sporx tweet media
Türkçe
8
0
12
15.1K
K7
K7@TheGreedyK7·
@ScouTurk neyin şansızlığı siz salak mısınız amk ya pozisyon bile yok 2 maçta harbiden az aşağılamıyoruz sizi vasat herif
Türkçe
0
0
0
10
Turk Scout
Turk Scout@ScouTurk·
Çoğunuzun bana katılmayacağını biliyorum ama bence Jürgen Klopp gibi biri gelmediği sürece Vincenzo Montella ile devam etmeliyiz. Evet, iki maç kaybettik ve gol atamadık. Potansiyelimizin altında mı oynadık? Kesinlikle. Peki felaket mi oynadık? Bence hayır. Montella’nın tüm oyuncularla çok iyi bir bağı var ve bizi 24 yıl sonra ilk kez yeniden Dünya Kupası’na taşıdı. Bunu Prime Burak Yılmaz’ın, Atlético/Barcelona dönemindeki Arda Turan’ın olduğu zamanlarda bile başaramamıştık. Bu Dünya Kupası’nda taktiksel olarak başarısız oldu, kabul. Ama takımımızın gerçekten şansı da yanında değildi. Eğer kalırsa, Nations League’e kadar hak eden bazı oyuncuları kesin olarak kadrodan keseceğine inanıyorum. Türk bir teknik direktör maalesef her zaman ekstra huzursuzluk getiriyor. Ayrıca şu anda üst düzeyde bir Türk teknik direktörümüz de yok. Bence Montella bundan sonra sahte 9 yerine Deniz Gül’e şans verecektir.
Türkçe
170
2
38
16.3K
K7
K7@TheGreedyK7·
@ForzaGSK @emreex1_ deli misin amk yürüyerek adam geçiyordu sergen , arda 50 yaşındaki aziz behici bile gecemiyor sergendeki teknigin 10 da 1 i yok
Türkçe
1
0
1
152
ForzaGS
ForzaGS@ForzaGSK·
@emreex1_ Şu anki Arda Güler bile sergenden iyidir amk seyretmesek sikecek bu da bizi 😀
Türkçe
1
0
0
3.7K
emrex1
emrex1@emreex1_·
Sergen Yalçın, "Messi mi Ronaldo mu" sorusuna verilen 'Arda Güler' cevabına kızıyor!
Türkçe
89
48
3.7K
362.2K
K7
K7@TheGreedyK7·
@galacadde ee yine 4 sene üst üst şampiyon oldu gs milli takımda gsli oyuncu sayısı fazlaydı niye başarı gelmedi o zaman?
Türkçe
0
0
0
34
ERAY
ERAY@galacadde·
2002 dünya kupasında Galatasaray Çok iyiydi Milliler değil
ERAY tweet media
Türkçe
385
642
12.7K
626.8K