
K7
21.5K posts




Cristiano Ronaldo: "Emekli olmam gerektiğini söylüyorlardı ama ben buradayım."



İbrahim Hacıosmanoğlu: "2 maçta 65 tane şut attı bu takım. Kötü mü oynadı?"



İbrahim Hacıosmanoğlu: "Biz yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz."

TFF Başkanı Hacıosmanoğlu, Adalet Bakanı Akın Gürlek’e seslendi: “Ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber İstanbul Başsavcısı iken çalıştığım adalet bakanımıza sesleniyorum. Sayın cumhurbaşkanımızın tensipleriyle görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. Elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız. Kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. Böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var? Bunlarla ilgili acilen kanuni düzenleme yapılması gerektiğine inanıyorum. Hem toplumun ahlakının çökmesini önlemek için hem de futbolun kalkınmasını istiyorsak bu artık elzem oldu. Çünkü dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan insanlar topluluğu yok. İnanıyorum ki bu çalışmayı sayın bakanımız en kısa sürede başlatır."

Hakan Çalhanoğlu : - Buralara kadar biz getirdik 24 yıl sonra - Herkes için tecrübe oldu - Kendimizle gurur duymamız gerekiyor - Nerelerden nereye geldik








Çok güzel paylaşım olmuş. Öyle bir utanmazlık var ki çıkıp bu işi şanssızlığa bağlamaya çalışıyorlar 62 şut attık girmedi diyorlar. 62 şutun tamamı videoda mevcut. 95%’i çok gereksiz, şut çekmeye mecbur bırakılmış toplar. İstatistiğe bakıp 62 şut çekmişiz şanssızlık demek akıl işi değil.














