The_desperate_Witch
269 posts

The_desperate_Witch
@The_desperate_W
Among the Chaos Witches, I stand alone
abandoned woods Katılım Haziran 2026
67 Takip Edilen169 Takipçiler

هرکی بگه زندایا خوشگل نیست سلیقش ارزونه.
Neolo@NeojamesHowlett
بچها یه چی بگم؛ فقط آدمای کور و یا حسود فکر میکنن زندیا جذاب نیست.
فارسی

@Idkwhattosaymh بستگی به نظرش داره کلی گویی اخه نمیشه کرد اگر کسی گه این شخص زشته خوب مشخصا نظر منطقی نداده و احمقه
فارسی




@Masiha004 بدترش اینه خوابت بره یهو بپری من بعضی وقت ها یکی دوبار از خواب میپرم خیلی عنه
فارسی

@AmberMaryBrown یکی از یوبس ترین و نچسب ترین بازیگرای مردی که دیدم
البته مالشی هم میکنه همرو
فارسی


@Parniaispunk من ترجیح میدم اراگورن 90 ساله بازی کنه تا شخص دیگه ای
فارسی

وای برید گمشید. هیچکس جای ویگو مورتنسن ناناز مامان رو نمیگیره.
AMIR_H 🇮🇷@i_thiink_so
عجب انتخاب خوبی کردن. همینو میدادی نتفلیکس بسازه نقش آراگورن رو میدادن به زندایا.
فارسی


@theskyisreddddd من برعکس متوجه شدم ، مظلوم و مهربان تر به نظر میرسید
فارسی

چشمام و با Ai قهوهای کردم، به نظرم اگر چشمام قهوهای بود خیلی فیریکی و ترسناک میشدم.

R@theskyisreddddd
سپتومم کجه و قراره این عکس تا ابد رو مخم باشه.
فارسی

@Laalmalibre_ 10 قسمت بیشتر ندیدم، ریمیکش بیاد بشینم ببینم چی میشه
فارسی
















