TikTokSupport

15.9K posts

TikTokSupport banner
TikTokSupport

TikTokSupport

@TikTokSupport

The official account for TikTok support! Here to help 7 days a week, 8am - 5pm PST 🤝

Los Angeles, CA Katılım Şubat 2020
8 Takip Edilen297.8K Takipçiler
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@itzdeadlysoulz @TikTokSupport We are sorry to hear that you are having trouble with your order. For the quickest and most convenient support, we recommend contacting us through the TikTok app. We strive to provide excellent customer support, and we're committed to resolving your issues as quickly as possible.
English
2
3
8
5.1K
Deadly Soulz
Deadly Soulz@itzdeadlysoulz·
@TikTokSupport TikTok Shop sucks. the bot keeps being annoying and the reason isnt listed. Seller ghosted me after they offered a full refund in exchange of a five star review sounding like its a separate bot replying sounding like they said i can keep it with no return needed
English
1
0
2
2.5K
Vaulted Scents
Vaulted Scents@VaultedScents·
@TikTokSupport is there anyone in tiktok support to help with Shop verification, we just signed up for new shop for our brand @VaultedScents and we were required to summit some documents which i did it didn’t get approved and now after few days appeal is not showing.
English
1
0
1
2.2K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@keirawrs We strive to maintain a fair platform. Views can fluctuate due to user preferences & content trends. Keep creating new and exciting content!
English
27
1
2
4.3K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
The TikTok app is currently experiencing some issues, which our team is working quickly to address. Thank you for your patience!
English
6.5K
1.2K
11.9K
0
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@MooMooClover Hi! Engagement and other account activity can impact eligibility for the TTS creator program. Please check if you're eligible to reapply in ~30 days.
English
24
1
8
43K
Clover 🍀🐮
Clover 🍀🐮@MooMooClover·
Later, @TikTokSupport told me Streamers are not allowed to monetize their clips. If you're a streamer trying to earn on TikTok, just be aware that they will demonetize you for *checks notes* posting stream clips... even if it's edited and structured specifically for TikTok shorts...
English
100
168
2.2K
84.6K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@Milanpar01 Hi there, we hear your request. To help with your inquiry, please send us a direct message with your Shop Creator handle/username, relevant ticket numbers, and any helpful clarifying details about your issue so we may further assist!
English
11
1
5
2.2K
Milan parrondo
Milan parrondo@Milanpar01·
@TikTokSupport I’ve opened 5+ tickets since Feb 3 and they keep getting closed without help. My TikTok Shop affiliate access disappeared and “Add product” shows “No access.” I previously used it and received samples. Please review my account.
English
24
1
11
2.4K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@MaxModz1382 Hey! Sellers can answer questions about your order. If they can't, open a case with support. On the main TTS page, under the top navigation, tap Get Help.
English
4
1
4
1.4K
max1382.com
max1382.com@MaxModz1382·
Highly recommend to AVOID! @tiktok_us “Tiktok shop” They are scamming people right now… When u buy a item thats on sale 1 item is fine But when u buy 2 discounted items at once they REMOVE the discounts and charge you full price for both items CLIP BELOW
English
4
1
4
2.5K
OutshineGaming
OutshineGaming@outshinegaming·
@tiktok_uk @TikTokSupport @tiktok_us My TikTok Shop was just shut for “association with deactivated shops.” TWO appeals, full proof of legit business, and still nothing. How is anyone supposed to sell if you don’t tell us what the hell the problem is?!
English
4
0
4
1.2K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@BenWall11049601 Hi, thank you for reaching out! We are unable to help with cases that are still open and in progress. Please allow our support team time to fully handle your issue. We appreciate your patience in the meantime.
English
12
0
1
2.2K
Ben Wallace
Ben Wallace@BenWall11049601·
@TikTokSupport My Tiktok shop account was falsely banned. Locking all my funds yet Im still making sales this is very time sensitive and I ask for it to be escalated ASAP. My ticket number is 202603081619600066
English
39
0
9
2.2K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@arslanbajwa_1 Hi! TTS is in: USA, UK, France, Germany, Italy, Ireland, Spain, Indonesia, Malaysia, Philippines, Japan, Singapore, Thailand, Vietnam, Mexico & Brazil
English
5
0
1
1.4K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@thatguyycon If you have reached out to our in app support team, you are in the best place for resolution. Thank you for your patience while they investigate your case.
English
15
1
3
2.1K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@harfehdex Hi, thank you for reaching out! If you have not yet reached out to Support per the necessary steps [through the Help Center in the app, or by submitting details here: seller-us.tiktok.com/contact-us] –please do so first, since we can't help with cases that are still open and in progress.
English
4
0
3
1.6K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@KaylaS91440 Hello, thank you for reaching out! We know how important your account is to you. As the scope of this team is limited to TikTok Shop inquiries, we are unable to help. Please fill out this form with clarifying details and supporting documentation: tiktok.com/legal/report/f…
English
7
0
3
1.9K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@FrostyTagYT @tiktok_us Please follow these steps to reach our support team for further assistance: [TTS Studio > TTS for Creator > your icon in the top corner > help center > scroll to chat/support ticket] – please do so first, since we are unable to help with cases that are still open and in progress.
English
0
0
0
1.1K
OfficialFrostyTag
OfficialFrostyTag@FrostyTagYT·
TikTok just suspended me again because my TTS read a word someone typed in chat. I did NOT say it. A viewer typed it. The AI read it automatically and flagged ME. This has happened multiple times. Creators shouldn’t be punished for what random viewers type. Fix this.
English
2
0
2
1.5K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@JHerbal2000 Please  reach out to Support per the following steps [through the Help Center in the app, or by submitting details here: seller-us.tiktok.com/contact-us] – please do so first, since we are unable to help with cases that are still open and in progress.
English
0
0
0
915
J Tea
J Tea@JHerbal2000·
A TikTok bot is killing our US business. 🇺🇸 Shop ID: USLCLHEJ4M hit us with a "Final Decision" listing EVERY violation at once. No reason given. 📜 Lab Proof: 0% Tobacco/Drugs ⭐ 4.5 Stars | 100% Ship 📦 200+ Cases in stock Help! @TikTokSupport @TikTokShop_US @TikTokComms #viral
J Tea tweet mediaJ Tea tweet mediaJ Tea tweet media
English
1
1
1
1K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@talha9021 We're eager to assist with your issue & respond ASAP. Sending similar messages slows us down. TY for your patience & understanding.
English
1
0
0
802
Talha Arshad
Talha Arshad@talha9021·
@TikTokSupport My TikTok Shop account was deactivated due to an identification issue. All documents submitted (Government ID, Business License, Articles of Organization, Video Verification) are 100% original and valid. I have received repeated template responses without a clear explanation of what exactly is wrong. I respectfully request a manual review by a senior human specialist, not an automated response. My shop had zero sales, no violations, and no customer complaints. Please escalate my case to the internal verification team and provide specific details so I can resolve this immediately.
English
10
0
3
866
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@talha9021 Hi there, we hear your request. To help with your inquiry, please send us a direct message with your Shop Creator handle/username, relevant ticket numbers, and any helpful clarifying details about your issue so we may further assist! twitter.com/messages/compo…
English
2
0
0
702
Talha Arshad
Talha Arshad@talha9021·
@TikTokSupport Dear TikTok Shop Support Team, Thank you for your response. However, I respectfully request further clarification regarding this decision. I would like to formally ask for a specific and detailed explanation of the exact policy violation that resulted in the enforcement. The response provided does not identify: What specific document was considered non-compliant What exact policy was violated What deficiency remains unresolved All documents submitted are original, government-issued, and fully verifiable. My business is legally registered, my EIN is valid, my bank account is active under my LLC, and my address is legitimate. Additionally: The account had zero sales There were no customer complaints No counterfeit claims No policy warnings prior to enforcement Since there has been no transactional activity or customer impact, I respectfully ask for clarification as to why permanent enforcement is being upheld. If this matter was reviewed by an automated system, I formally request that this case be escalated for a human manual review by a senior compliance specialist. I am fully willing to provide any additional documentation required and remain committed to complying with all TikTok Shop policies. Please provide a clear explanation of the violation and push this case for manual review. I appreciate your time and look forward to a transparent resolution. Sincerely, Talha Arshad Owner – Talha Arshad LLC talha9021@gmail.com (937) 803-2002
English
8
0
1
778
Miyo24
Miyo24@ArimaAnko·
@TikTokSupport We submitted a TikTok Shop Global Selling application on Feb 18, 2026. Sent follow-ups on Feb 24 & today to business-servicesupport@tiktok.com. No response. Can someone please confirm receipt?
English
4
0
1
1K
🔥
🔥@ron25082209·
@TikTokSupport I want raise complaint regarding your TikTok shop customer service! They delayed the dispute result and cause my 30 days return period end, btw the seller agreed for return and refund! Should I file case to local consumer dept?
English
3
0
0
1K
Daniel the maniel
Daniel the maniel@Dan1_Boi·
@TikTokSupport hi I’m trying to get free samples on TikTok I looked on TikTok studio and it doesn’t have TikTok shop for creators
English
2
0
0
1K
TikTokSupport
TikTokSupport@TikTokSupport·
@CTCC2k Hi! If you notice unauthorized charges on your banking statements, pls contact your financial institution immediately to ensure your info is secure.
English
2
0
0
729
Andres Davila
Andres Davila@CTCC2k·
@TikTokSupport I’m under 18 and legally cannot make purchases on TikTok Shop. so when a charge of $49.44 on my account for a TikTok Shop order I accidentally placed last night, the app blocked the shop has due to verification, so I can’t cancel the order or request a refund. help
English
7
0
0
829