ᴛᴇʀᴀ

9.3K posts

ᴛᴇʀᴀ banner
ᴛᴇʀᴀ

ᴛᴇʀᴀ

@Transponster_

It Never Goes Away 🎵 https://t.co/DzMHwtye5S

Katılım Aralık 2020
677 Takip Edilen720 Takipçiler
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
تا حالا از خودتون پرسیدین ویژگی خاص تو رابطه بودن باهاتون چیه ؟
فارسی
54
0
61
3.5K
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
درس سوم دایی بودن: ایجاد انگیزه راه رفتن با شیر خشک و این بیلبیلکا
ᴛᴇʀᴀ tweet media
فارسی
8
0
81
1.6K
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
منتظر چی هستی تو دنیایی که دو روز بیشتر نیست...
فارسی
4
1
28
680
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@at__0320 زندگی همین روزاس که داره میگذره
فارسی
0
0
0
6
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@HaHeein مهندس برق مگه میتونه ویژگی خاص نداشته باشه ؟
فارسی
0
0
0
16
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@armyzadehh فیزیک همون ریاضیه با لباس اصلاح طلبی
فارسی
1
0
2
313
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@user12345_tunm من همیشه تو درد های زندگیم تنها بودم عادت کردم ممنون ازت هوای خودت و اطرافیانت رو بیشتر داشته باش
فارسی
0
0
1
12
oleria’m
oleria’m@user12345_tunm·
@Transponster_ پسر تو خیلی درد بدتری رو داری با خودت حمل میکنی… هروقت حالت بد بود بی تعارف میگم پیام بده نریز تو خودت
فارسی
1
0
1
12
oleria’m
oleria’m@user12345_tunm·
حالا من هی دارم نبودش رو انکار میکنم. ۸ صبح چشم باز کردم این اس ام اس رو میبینم الان واقعا منظورش از متوفی عزیزه منه؟… ولی اونکه میدونست من چقدر تنهام،چرا تنهام گذاشت.؟
oleria’m tweet media
فارسی
4
0
15
607
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@Celetsar دهن برا صاف شدنه دیگه :))))
فارسی
1
0
1
26
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@user12345_tunm زمان بده قطعا حالت بهتر میشه منم دوماه پیش پدرمو از دست دادم روزی نیست که غمشو با جونم حس نکنم
فارسی
1
0
0
11
oleria’m
oleria’m@user12345_tunm·
@Transponster_ یعنی هیچوقت قرار نیست حالم خوب بشه؟
فارسی
1
0
0
17
خانم دارابی
خانم دارابی@_Zahra2002_·
@Transponster_ 😂😂😂 اشکال نداره، حالا ببین، من تو صنف خودم خیلی خوش اخلاقم😌.
فارسی
1
0
1
47
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@abolishon1 وای خیلی خوبه کی قراره بیاد ؟
فارسی
1
0
1
10
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@abolishon1 این قرار بود فلسفی باشه ولی... چه سریالی ؟
فارسی
1
0
1
19
ᴛᴇʀᴀ
ᴛᴇʀᴀ@Transponster_·
@aruovin افرین حتما خبرشو بده منتظرم
فارسی
0
0
0
9
staysh
staysh@aruovin·
@Transponster_ چشم امشب با خودم خصوصی میشم میپرسم
فارسی
1
0
1
13
خانم اشکی
خانم اشکی@nokte_bin·
@Transponster_ بله عزیزم،روی سرم ی صندلی توالت فرنگی میذارم که طرف راحت بشینه و‌برینه
فارسی
1
0
1
13