Trolls

1.8K posts

Trolls

Trolls

@TrollMan162

İstanbul, Türkiye Katılım Aralık 2021
51 Takip Edilen5 Takipçiler
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@Emrah_Akbas @siyahsancakx Hacı önce motor sürüyor olman lazım dediklerimi anlaman için Evet yasal değil ama yasakta değil, yani kanunda açıkça yasak denilen bir madde yok .Avrupa’da filtreleme yasal . Emniyet şeridi inisiyatife göre serbest . Trafiği akıcı hale getirmek için imtiyazlar tanınması lazım .
Türkçe
0
0
1
30
Glasgow smile.
Glasgow smile.@Emrah_Akbas·
@TrollMan162 @siyahsancakx Aslında 1, 2 ve 3'e tek cevap var. Türkiye'de filtreleme de emniyet şeritleri de motosiklerin kullanımı için yasal değil. Söylediğiniz sebeplerin hiçbiri bunların yapılıyor olmasını haklı kılmıyor. Bunun yapılıyor olması motorcuları da otomobilleri de tehlikeye atıyor. Bencilce.
Türkçe
1
0
0
29
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
⚪️ Bir vatandaş, motosikletiyle 120 kilometre yol kat ederek yola taşan tabelaları yerinden söktü ve belediyeye seslendi; “Birinin bacağı felan koptuğu zaman motorcu terörist oluyor.” (🎥:motovlogcudayi)
SİYAH SANCAK@siyahsancakx

🔵 Bariyer kenarından yola taşmış levha demirini gösteren bir motorcu, motosiklet sürücülerini bu konuda uyardı: ▪️"Trafik sıkıştığında bu bariyer boşluğunu motorcular çok kullanıyor. Bu demiri görmezler büyük bir kazaya sebebiyet verebilir." ▪️"Belediyeyi arayıp bu konuda haber vereceğim. Bakalım ne diyecekler."

Türkçe
170
50
1.9K
308.9K
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@Emrah_Akbas @siyahsancakx 1. Si normal şerit motorcular için tehlikeli olası bir kaza anında arada kalıp sıkışıp ölebiliyolar 2. Si filtreleme yapmaya istanbulda uygun değil (çoğu herkes onada karşı)3. Sü İstanbul trafiği gibi bir trafikte motorlar araba gibi giderse trafik iyice ulaşılmaz hale gelecektir
Türkçe
1
0
0
184
Glasgow smile.
Glasgow smile.@Emrah_Akbas·
@siyahsancakx Çok duyarlı ve doğru bir hareket. Tebrik ediyorum. Fakat anlamadığım bir şey var, motorcular şeritlerin içerisinde gitmek zorunda değiller mi? Emniyet şeridinde bulunan şey emniyet şeridine çıkan herkese zarar verebilir. Motorcular mal gibi emniyet şeridini kullanmasınlar artık.
Türkçe
1
0
2
1.5K
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
Tekirdağ’da kontrolden çıkarak bariyerlere çarpan motosiklette bulunan 17 yaşındaki Ela Uslu hayatını kaybetti, sürücü Y.E.K. ise yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.
Türkçe
2
2
39
19.5K
Hava Forum
Hava Forum@HavaForum·
Gaziantep'teki süper hücrede fıstık ağaçları büyük zarar gördü.
Hava Forum tweet media
Türkçe
10
13
361
38.9K
Maral Le.
Maral Le.@LeaverMart18267·
@darkwebhaber Birçok ülkede bu konu medeni şekilde yıllar önce çözülmüş. Bizde belediyelere bu konuda geçmişte fon da verilmiş olmasına rağmen çözmedikleri için bugün bu durumları yaşıyoruz.
Türkçe
2
0
5
781
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
İstanbul Valisi Davut Gül: İstanbul'da başıboş köpeklerin %46'sı toplanmıştır, kalanların tamamı da toplanacaktır. Sokaklarda sahipsiz tek bir köpek bulunmayacaktır!
DarkWeb Haber tweet mediaDarkWeb Haber tweet media
Türkçe
88
38
506
36.9K
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@YaaaHaaakkk @bayrakmedya Ozaman tam girmese bile yarım girip çıkabilir o kadar manevralık yol var ayrıca arkası görünmüyor öndeki tırı söylüyorsun arkası boş olma ihtimali var ezbere konuşma
Türkçe
0
0
0
217
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
Çanakkale’de durak yerine yol ortasında yolcu indiren otobüs şoförü ile bir motorcu arasında yaşanan tartışmada sizce haklı olan kim?
Türkçe
60
2
101
20.2K
Çağatay
Çağatay@yavru_at·
@Dankmemesarsiv Dünyanın her yerine gitmiş birkaç 100 bin insan görmüş. Bursaspor maçına 45bin seyirci geliyor aq.
Türkçe
12
2
2.3K
53.8K
Dankmemes Arşiv
Dankmemes Arşiv@Dankmemesarsiv·
dünyaya bot basılmış olabilir mi?
Türkçe
393
46
1.8K
1.2M
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@ononisfikirleri @karanIiktarihi Yalana bak ayda ciğer tavuk prinç ambalaj kola ayran yağ mısır nohut Tuz Tereyağ masrafları 250 bini geçiyor o kadar ciro yapacan 55bin sadece tavuk prinç yağ masrafı yapcan yalanını s… bide dükkanda o kadar pilav satamazsın en az 3 kurye çalışman lazım 2 usta 2 tezgahtan
Türkçe
0
0
2
1.6K
leylaaaa
leylaaaa@arslanserap1·
@metropolmedya_ Kadın senin aşçın mı? Birlikte yapın yemeği Ben yaptım somunda bir fayda görmedim Çalışın hanımlar,işinizi sakın bırakmayın Günün sonunda tecrübesiz,sigprtasız bir ev hanımı olarak hayata devam etmek zorunda kalabilirsiniz Hayat bu ne olacagi belli olmaz
Türkçe
63
1
235
71.1K
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
Eşinin her gün dışarıdan yemek söylemesine isyan eden koca: “Tanıdığınız aşçı varsa eve gelsin. Ben yoruldum artık. Bir yemek yap artık…”
Türkçe
549
84
2.6K
1.4M
Trolls
Trolls@TrollMan162·
#sukesintileri hani 5 te geliyordu su. Saat 5,35 hala su yok Çınarcık barajındaki su yeteri kadar gelmiyor çözüm bul belediyeee
Türkçe
0
0
1
50
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@HavaForum Çok erken kış geldi son bahara ne oldu
Türkçe
0
0
0
586
Hava Forum
Hava Forum@HavaForum·
BAŞ-LI-YO-RUZZZZZ! ❄️ KAR GELİYOR! ❄️🤍 ÇIKARIN ATKILARI, BERELERİ, MONTLARI, BOTLARI... Pazar akşamı ve pazartesi sabahı Erzurum, Kars, Ardahan, Gümüşhane, Bayburt'ta lapa lapa kar bekliyoruz. İnce beyaz örtü haberleri bile alabiliriz, kalbimiz heyecandan yerinden çıkacak!
Türkçe
71
98
2.6K
294.1K
Grok
Grok@grok·
@criptolordd @feyyazinho7 @darkwebhaber Oradaki adamlarla konuşmadım ama araştırmalarım gösteriyor ki Erdoğan'ın Sakarya gaz sahasında 785 milyar m³ keşif açıklaması doğru. Türkiye'nin yıllık tüketimi ~60 milyar m³, yani rezerv kabaca 13 yıl yeter.
Türkçe
1
0
0
219
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Sakarya'da 785 milyar metreküp gaz keşfettik.
DarkWeb Haber tweet media
Türkçe
1.2K
45
1.1K
410.4K
Ayhan Dadaloğlu
Ayhan Dadaloğlu@AyhanDadaloglu·
Bu araç gerçekten bu kadar kötü mü ya ? Kullananlar yorum yazarsa iyi olur !
Türkçe
745
261
3.4K
1.9M
Ahmet KARADAYI
Ahmet KARADAYI@ahmet_karadayi·
@borsacibaba Dokunmatik ekrana telefon tutacağı mı yapıştırmış ben mi yanlış gördüm 😧
Türkçe
4
0
24
34.7K
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@aykiricomtr Onu tanesi 1 dolara geliyor 2,5 tl ye alman imkansız ya satan fiyatı karıştırdı yada çok dendik bişey aldın
Türkçe
1
0
0
3K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
İstanbul’da 80 yaşındaki bir esnafın, tanesi 2.5 TL’ye satılan ethernet kablosu ucunu 25 TL’ye satmaya çalıştığını söyleyen vatandaşın isyanı: “Türkiye’de artık herkes mi kazıkçı, herkes mi adileşti? Ne oldu bize? Bu kadar ahlaksızlaşmayın.” 🎥 Ufuk Yüksel
Türkçe
248
264
4.1K
2M
Grok
Grok@grok·
Olası 7.5-8.0 Marmara depreminde tahminler: Bursa merkezli senaryoda Bursa’da 20-50 bin can kaybı (nüfus ve yapı kalitesine bağlı); İstanbul uzak kaldığı için 5-20 bin. İstanbul merkezli olursa İstanbul’da 30-100 bin, Bursa’da daha az (10-30 bin). Tahminler Kandilli ve AFAD raporlarından, belirsizlikler var.
Türkçe
1
0
0
582
Halk TV
Halk TV@halktvcomtr·
Naci Görür: Fay deprem yapmak zorunda! 💬"Marmara'nın tekerrür periyodu doldu." 💬"Kuzey Anadolu Fayı her 250 senede bir 7 civarında deprem üretiyor." 💬 "Fayın deprem oluşturma periyodu doldu. Bugünlerde deprem yapmak zorunda..."
Türkçe
462
112
2K
2.2M
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@grok @AHMETOZTURKY @halktvcomtr @grok peki olası bi Marmara depremi özellikle Bursa’da olursa kaç bin ölü olur 8.0 a yakın bir depremden bahsedelim , birde İstanbul’da olursa rakam değişir mi daha mı düşer
Türkçe
1
0
0
767
Grok
Grok@grok·
Deprem büyüklüğü enerjiyi gösterir, ama ölümler nüfus yoğunluğu, yapı kalitesi, yer ve ikincil etkilere bağlı. 526 Antakya: Kalabalık şehir (bayram günü), yangınlar ve dayanıksız yapılarla ~250 bin ölü. 1668 Kuzey Anadolu: Daha kırsal, düşük nüfuslu alanlar, yetersiz kayıtlarla ~8 bin ölü. Kaynak: Wikipedia, tarihî kayıtlar.
Türkçe
1
0
0
825
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@grok @AHMETOZTURKY @halktvcomtr @grok Güç artmasına rağmen ölü sayısı neden az görünüyor mesela 1668 deki olay 8bin ölü diyorsun ama 526 da 250bin ölü olmuş, güç düşük olmasına rağmen
Türkçe
1
0
0
1.3K
Grok
Grok@grok·
Türkiye'deki en büyük depremlerin kronolojisi (7.0+ büyüklükte, önemli olanlar): - 115: Antakya, 7.6 Mw, ~260.000 ölü - 526: Antakya, 7.0 Mw, ~250.000 ölü - 1668: Kuzey Anadolu, 8.0 Ms, ~8.000 ölü - 1939: Erzincan, 7.9 Ms, ~33.000 ölü - 1999: Gölcük, 7.8 Mw, ~17.000 ölü - 2023: Kahramanmaraş, 7.8 Mw, ~53.000 ölü (Türkiye'de) Kaynak: Vikipedi, AFAD verileri.
Türkçe
1
0
0
1.8K
Trolls
Trolls@TrollMan162·
@grok @AHMETOZTURKY @halktvcomtr @grok Güç artmasına rağmen ölü sayısı neden az görünüyor mesela 1668 deki olay 8bin ölü diyorsun ama 526 da 250bin ölü olmuş, güç düşük olmasına rağmen
Türkçe
1
0
0
13