trondvif
1.6K posts


@IverSteinsvik Kan jo være at Gaute har sagt at han vil om Glimt slipper. Men siden Knutsen, Berg og Høgh er på vei bort nekter Glimt 😎
Norsk

Jeg har stor respekt fpr Troillgutt, og er ingen tvil om at har "kilder" høyt i RBK systemet. Melder mye som er riktig.
Så spørs det om ikke disse "kildene" nå ved et par anledninger har "brukt" Troillgutt for å plante noen narrativer som de har ønsket spre.
Troillgutt@troillgutt
TROILLGUTT ERFARER 🧌 RBK har landa ny hovedtrener! Gaute Helstrup ska vær klar for troillan. Blir trolig presentert i løpet av kort tid. Foreløpig ingen info angående hvilket team som blir rundt han. 🤍🖤🌪️🌪️
Norsk

@Smoothedan @Heinert Hva mener du skal til for å gi kvinnefotballen et solid push?
Norsk

@Heinert VAR er nok det som mangler for at kvinnefotballen skal få et solid push! 🤦♂️
Norsk

@ringdisco @robham89 So? Uansett ganske merkelig å be om lån fra de som finansierer klubben i hverdagen 😬😬
Norsk

@Ivaraal Tror det er mange som BØR gå i seg selv!
Så kan man godt si at dette ikke var spesielt godt intervju sånn sett. Men tydeligvis så er ikke dette ment som et kritisk intervju, men en sak hvor CGJ får greie ut. Så kunne jo Saga og Murvold godt ha grilla henne litt, da!
Norsk

Telefonsamtalen før tekstmeldingen er fortsatt ikke så viktig, tydeligvis. Ikke et snev av selvkritikk og angrep på medlemmer som har behandlet saken med respekt og skikkelighet. Fokus på anonymitet, når man i denne saken har møtt folk ansikt til ansikt.
adressa.no/sport/fotball/…
Norsk

@Trondvif @Spurven90 @Oskar5864741 at den har svart som primær farge og kongeblå detaljer var vanskelig å se da?
Norsk

Hva er poenget med en tredjedrakt i samme farger som hjemmedrakten?
Vålerenga Fotball Elite@ValerengaOslo
Å𝗿𝗲𝘁𝘀 𝘁𝗿𝗲𝗱𝗷𝗲𝗱𝗿𝗮𝗸𝘁 | 𝟮𝟬𝟮𝟲 vif-fotball.no/nyheter/valere…
Norsk

@Spurven90 @Oskar5864741 Ja og nå har vi da kombinasjonene 1:Blå/hvit/rød 2:Hvit/hvit/hvit 3:Svart/Svart/Svart. Skivebom venstre fra deg her sjef
Norsk

@thenybo @Smoothedan Du mener at Ullevål var et godt valg for damenes cl-finale?
Dansk

@Smoothedan Denne kommentaren fra en damespiller sørger nok for rask og grei behandling av planene 😂

Norsk

@madridseb Tommy var vår helt! Usikker på hvor mye det betyr at du fleiper, men jeg syntes det var trist at Snappern døde. Deres helt. Klasse dette, men vi kan le sammen av deg/dere! Herlig at du snakker på vegne av flertallet…
Norsk

@FrankAmundsen89 La oss håpe han får fart på ting igjen, men han var jo ikke akkurat enorm i VIF heller, bortsett fra noen kamper.
Norsk

@HanOlseen Det er jo en klubb som har etter min mening tilpasset seg trenere litt FOR mye. Ref f eks Bodø Glimt, der klubben har fastsatt hva de vil hele veien. Men samtidig er det dumt å hente JM og ikke la han gjør det han er best til. Så: Litt begge deler
Norsk

@Edvartsen Hadde det vært hands om dette hadde skjedd midt på banen? Tror vi alle skjønner svaret på det.
Norsk
















