Padfoot

4.7K posts

Padfoot banner
Padfoot

Padfoot

@Truegreenn1

Anyway, Don't be a stranger.

she/her Katılım Mayıs 2023
430 Takip Edilen381 Takipçiler
Padfoot retweetledi
s
s@s00ad00·
پسرا جدیدا یاد گرفتن و میگن: «مادرای ما اخرین نسل زنای خوب بودن» نه عزیزم،مادرای شما آخرین نسل زنایی بودن که بی احترامی و مردسالاری میدیدن و سکوت میکردن.
فارسی
87
566
11K
74.5K
Padfoot retweetledi
ماهی‌مرده
ماهی‌مرده@lemetellusmth·
تا زمانی که حتی یک زن آزاد نباشد، هیچ زنی آزاد نیست.
فارسی
1
164
1.5K
17.3K
Padfoot retweetledi
روژ‌روژ
روژ‌روژ@Rozhinnaaa·
ببین زن افغان چقدر بدبخته که ما ایرانی‌های فلک‌زده می‌تونیم کل بدبختی‌هامون رو بذاریم کنار و فقط برای اون‌ها گریه کنیم.
فارسی
28
242
7.9K
59K
Padfoot retweetledi
negar ensan
negar ensan@nas_nssi35·
مرزها ممکن است ما را جدا کنند، اما دردی که می‌کشیم یکی‌ست. زنی در افغانستان برای حقِ الفبا می‌جنگد و زنی در ایران برای حقِ نفس کشیدن. «تحصیل، کار، آزادی» و «زن، زندگی، آزادی» دو لهجه از یک فریادند. #هرات #افغانستان
فارسی
12
454
3.3K
33K
Padfoot retweetledi
ماهی
ماهی@Mahi_Eti68·
من واسه زندگیم کاری نکردم !؟ من نعش خود بر شانه کشیدم و ادامه دادم
فارسی
5
333
2.9K
53.2K
Padfoot retweetledi
آرمان‌
آرمان‌@Ar__she·
بنظرم حمله به مدرسه میناب تراژیک‌ترین حادثه قرنه. کشته شدن ۱۸۰ دانش‌آموز، مجروح شدن ۱۰۰ کودک، وضعیت روانی بازمانده‌ها، فضای غم‌بار شهر، خبرهای خودکشی. هرخبری که از این شهر میاد، قلبم رو مچاله می‌کنه.
فارسی
50
27
672
55.6K
Padfoot retweetledi
Sadaf Fatemi
Sadaf Fatemi@sadaffatemi·
شاهرخ مسکوب تو خاطراتش گفته، «سعی می‌کنم به کمتر چیزی فکر کنم، مخصوصا به ایران وگرنه پاک خُل می‌شوم.»
فارسی
1
156
1.9K
33.2K
Padfoot retweetledi
شفق
شفق@MareLontano·
اگر جنگ شد، اگر اینترنت قطع شد، اگر دیگر نتوانستیم از حال هم باخبر شویم، اگر برای هر کدام از ما اتفاقی افتاد فقط این را به یاد داشته باشید: ما زندگی را دوست داشتیم. ما طرفدار مرگ، ویرانی و نفرت نبودیم. ما با استبداد مخالف بودیم چه آن‌که در داخل، نفس را تنگ می‌کند و چه آن‌که از بیرون، با بمب و تحریم و تهدید بر سر مردم آوار می‌شود. دل ما برای مردم ایران می‌تپید. برای کودکی که باید آینده داشته باشد، برای زنی که باید بی‌ترس زندگی کند، برای مردی که نباید زیر بار تحقیر خم شود. ما زندگی بهتر می‌خواستیم. برای همه. بی‌استثنا. شاید آرمان‌گرایانه بود. اما آرمانِ ما، زندگی بود نه ویرانی. اگر صدایمان قطع شد، بدانید که تا آخر سمت زندگی ایستاده بودیم.
فارسی
107
1K
5.8K
190.8K
Padfoot retweetledi
بهار دهکردی
بهار دهکردی@BaharAtish·
ولی ما یادمون میمونه همان زن هایی که بدترین حمله های ترور شخصیتی و جنسی و جنسیتی متحمل شدند ، انعکاس صدای مردم ایران در جهان بودند . #گلشیفته_فراهانی
فارسی
0
206
2.3K
19.7K
Padfoot retweetledi
Nifi | زن،زندگی،آزادی
زنده باد همه زنان شجاع آزادیخواه ضد هر نوع دیکتاتوری!
Nifi | زن،زندگی،آزادی tweet media
فارسی
33
187
2.2K
13.6K
Padfoot retweetledi
رقیب زید قبلیت
رقیب زید قبلیت@Dokhi_sag·
چقدر آروم خوابیدی عزیزکم، جیگرم آتیش گرفت. #آیدا_عقیلی
رقیب زید قبلیت tweet media
فارسی
5
62
1.1K
15.5K
Padfoot retweetledi
Samira Rahi | سمیرا راهی
هر کلمه‌ای در برابر‌ این تصویر خالی از معناست. بیمارستان الغدیر تهران صبح جمعه ۱۹ دی‌ ۱۴۰۴
Samira Rahi | سمیرا راهی tweet media
فارسی
240
4.3K
21.3K
208.1K
Padfoot retweetledi
Roza
Roza@Redroza1917·
از اضطراب جنگ‌ به مرز فروپاشی روانی رسیدم، از تکرار شب آخر تهران تو جنگ‌ ۱۲ روزه، از صدای انفجار و لرزیدن شیشه‌ها توی شب و اون سکوت سنگین به محض طلوع خورشید متنفرم، از اینکه خودم پنیک کرده بودم و باید یه بچه‌ای که تمام وجودش می‌لرزید رو آروم می‌کردم، من دیگه نمی‌کشم جدأ ...
فارسی
230
65
1.4K
90.9K
Padfoot retweetledi
Arsalan Eyvazzadeh
Arsalan Eyvazzadeh@arsalan_ey·
اينكه مى پرسيد «خب اگه جنگ نه، پس چى؟» كثيف ترين نوعِ مغلطه ست. انگار اگر راه حلى روى ميز نباشد، ما مجازيم به سوختن و شخم خوردن خاكمون رضايت بديم! من بر سرِ تماميت ارضى و جان مردمم با هيچ كس معامله نمى كنم! مخالفت با بمب، استدلال نمى خواد، شرف مى خواد.
فارسی
41
78
873
13K
Padfoot retweetledi
mimo 🍜
mimo 🍜@imimomm·
همه چیز تباه شده برای من، به گل‌ها آب میدم، غذا میپزم، گریه میکنم و هر روز منتظر پایانم.
فارسی
3
53
644
12K