مامان پیشی

6.4K posts

مامان پیشی banner
مامان پیشی

مامان پیشی

@Vagheaaan

بیکار مجازی

جهنم Katılım Ekim 2019
1.6K Takip Edilen1.3K Takipçiler
مامان پیشی retweetledi
چیـــکا🦋
چیـــکا🦋@chiikaa_k·
یه چیزی بگید که بنظرتون باید فرهنگ سازی بشه ؟؟
فارسی
11
2
13
367
مامان پیشی retweetledi
Eli🌱
Eli🌱@elaheil·
کاش از این مدل سریال‌های شبیه گل سنگ بیشتر بشه، تاثیرات این سریال روی جامعه فراتر از چیزیه که تصور میکنید.
Eli🌱 tweet media
فارسی
5
8
13
304
مامان پیشی retweetledi
|goat vpn|گوت وی پی ان|
فیلترشکن نامحدود فقط 125 هزار تومان😱 🚮دیگه وقتش شده تمام VPNهای بی‌کیفیت و یکبار مصرف رو بندازین دور ... -بالاترین سرعت با کمترین هزینه -تحویل آنی سرویس پس از پرداخت -تست رایگان و مناسب تمامی اپراتور ها -پشتیبانی تا آخرین روز اشتراک 📩 پشتیبانی: t.me/GOATVPNs
فارسی
8
5
14
2K
مامان پیشی retweetledi
aMIR
aMIR@ivxamir·
از وقتی از این فیلتر شکنه استفاده میکنم اصلا قطع نمیشه سرعتشم خیلی زیاده اکانت تست هم داره یک ماهه نامحدود فقط 125 هزار تومان مفته مفت حتی این چند وقتم که نت سرعتش مشکل داشته عالی برام کار کرده t.me/GOATVPNs
فارسی
9
5
9
873
مامان پیشی retweetledi
آتِـــنام🦋
برا اینکه ببینم خانم هلو پیاز جَندَ رو میشونه سرجاش یا نه دنبال یه فیلترشکن خوب بودممممم، خداروشکر که یکی از بچه ها برام اشتراک اینو خرید. اونم با ۲۰ درصد تخفیف واسه جام جهانی 💃🥸 t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
26
4
31
2.9K
مامان پیشی retweetledi
مرداب
مرداب@simsim1139507·
یه فیلترشکن پرسرعت و ارزون برای مامانم گرفتم،از روزی که نصب کردم براش همه اعضای خونواده فحشم میدن☹️ چون سرعتش خوبه،مامانم میشینه یوتیوب گردی میکنه،دیگه غذا درست نمیکنه،یا غذاش میسوزه t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
17
4
20
1.6K
مامان پیشی retweetledi
🌸goli🌸
🌸goli🌸@gil12gil12·
پیازهای جنده
🌸goli🌸 tweet media
فارسی
41
2
240
11.3K
مامان پیشی retweetledi
تی🌸تی
تی🌸تی@tanha00o·
این زندگی یه پرتقال بهم بدهکاره
تی🌸تی tweet media
فارسی
0
0
13
139
مامان پیشی retweetledi
🌸goli🌸
🌸goli🌸@gil12gil12·
گوشیم خراب شد دادم تعمیرش کنن هرهفته گفت هفته دیگه بیا بگیر اولش گفت مشکل خاصی نداره با یکی دوتومن حل میشه ماه دوم گفت بشین الان میدم بعد گفت ن کار داره برو برات پیک میکنم باز گفت نه مشکلش خیلی بدتره نزدیک سه ماه دستش بودم اخرش با یه روش مخم زد گوشی فروختم بهش و
شهردارِ‌کوچه‌بن‌بست@Ghorbani_Notif

عجیب‌ترین روشی که تو پاچه‌تون‌ کردن‌ رو بگید که حداقل تو پاچه بقیه نره! من امروز ۸ درصد کارمزد دیجی پی رفت تو پاچه‌م یعنی یه سودی فروشنده ازم گرفت، یه سودی دیجی کالا کشیده روش، ۸ درصد هم دیجی پی کارمزد گرفته 🫠

فارسی
37
19
143
26.5K
raana
raana@raana77a·
آبجیم دو روزه اومده خونمون از بس حرف میزنه و غیبت خونواده شوهرشو میکنه همه رو روانی کرده😂 داداشم یه فیلتر شکن براش نصب کرد،از صبح سرش تو گوشیه و حتی صداشم میزنیم جواب نمیده اگه مهمون این شکلی دارین حتما از اینجا براش کانفیگ بگیرین،سرعتش خوبه و قطع نمیشه t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
14
18
49
7.5K
گندم🌾
گندم🌾@gandom72a·
دیشب بابام زانوی غم بغل کرده یه جا نشسته،هر چی پرسیدیم چیشده حرف نمیزدم آبجیم فهمید چشه،گفت یه فیلترشکن پیدا کردم سرعتش عالیه،میشه تو یوتیوب راحت فیلم دید ۲۰٪هم تخفیف جام جهانی داره بابام گل از گلش شکفت😁 بچم خمار مجازی بود لینکشو میزارم شما خمار نمونین t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
13
16
48
8.2K
هانی
هانی@hany22b·
خدا هیچکسو مث من گرفتار نکنه که در ازای معرفی فیلترشکن،مجبور باشه به مشتری تخفیف بده ولی حلالش،خوب چیزی معرفی کرد بهم هم سرعتش خوبه،هم پشتیبانی خیلی قوی داره براتون لینک تست میزارم t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
14
18
46
7.8K
گل نبات
گل نبات@sara77pov·
یکی از دوستامون، تصمیم گرفته بعنوان پک هدیه سال نو، بجای سررسید و خرت و پرت،فیلترشکن یکساله به افراد بده میگه هر بار افراد وصل میشن، برند ما براشون تداعی میشه تخفیف ۲۰٪ جام جهانی هم داره لینکشو میزارم شما هم تست رایگان بگیرین ازش t.me/Deep_vpn_bot
فارسی
13
18
46
10.8K
T U L I P🌷
T U L I P🌷@t_uliip·
من و دوستم در حال صحبت درباره دستاورد هامون اون آیلتس ۸گرفته من کانفیگ پر سرعت و قیمت مناسب پیدا کردم t.me/Deep_vpn_bot
T U L I P🌷 tweet media
فارسی
18
1
60
5.5K
T U L I P🌷
T U L I P🌷@t_uliip·
پارسال وانتی میوه نگه داشته بود رو کارتن نوشته بود انبه ۳۰۰، منم گفتم ۲ کیلو بکش برام، بعد کارت کشید ۱۲۰۰ کم شد از حسابم، بهش که گفتم گفت اون قیمت نیم کیلوش بود🥲💔
T U L I P🌷 tweet media
شهردارِ‌کوچه‌بن‌بست@Ghorbani_Notif

عجیب‌ترین روشی که تو پاچه‌تون‌ کردن‌ رو بگید که حداقل تو پاچه بقیه نره! من امروز ۸ درصد کارمزد دیجی پی رفت تو پاچه‌م یعنی یه سودی فروشنده ازم گرفت، یه سودی دیجی کالا کشیده روش، ۸ درصد هم دیجی پی کارمزد گرفته 🫠

فارسی
18
2
94
8.4K
mew nah✨️
mew nah✨️@1moonna1·
حالا من کاری به سریال گل سنگ ندارم ولی چرا پلیسا اینجورین؟ مریض تو بدترین شرایط ازش حرف میکشه امضا کنه خب دو دقیقه بعد بهوش اومدن نیا بالاسرش چی میشه😐
mew nah✨️ tweet media
فارسی
16
19
44
2.4K