
“Plots stond onze toiletdeur op straat”: dit zijn de zotste verhalen die cafébazen uit de Overpoort dit jaar meemaakten nieuwsblad.be/binnenland/plo… En volgens het VB zullen het waarschijnlijk weer vreemdelingen geweest zijn, zoals ze dat zo " mooi" kunnen zeggen
Nederlands




















