Nyarlathotep
26K posts

Nyarlathotep
@Ventas73
...Behold the faithless and his angel...
Πειραιάς Katılım Mart 2018
1.9K Takip Edilen1.3K Takipçiler

@ManolisAst 70% Κραμβέλαιο; Αν θέλω να αυτοκτονήσω θα κάνω sky diving τουλάχιστον να το ευχαριστηθω
Ελληνικά
Nyarlathotep retweetledi

@necrophobic734 @yu_lee Φοβερό όπως και το Weather systems αλλά Alternative 4 δεν είναι

Anathema - Judgement
Κυκλοφόρησε σαν σήμερα το 1999 🎶🎶🎶
youtube.com/playlist?list=…

@kiou73383303 Βρίσκεις γέρο τον Ζοτς στα 67 και νέο τον Μπαρτζώκα στα 61 . Τεράστια διαφορά 🤣😔😔😔
Γαύρος είσαι;
Ελληνικά

Αχ βρε ζοτς που κατάντησες για να μπορέσεις να πάρεις το 10ο στα γεράματα να χειροκρότας από αμηχανία αυτούς που κάποτε τους πεταγες από τα αποδυτήρια σε έβριζαν δεν θα τους μιλούσες ποτέ άντε τώρα να τα ξαναβρείς και με κάνα Μισκο... #OlympiacosBC #paobc

Ελληνικά
Nyarlathotep retweetledi

@ThanosTzimeros Μη δεις καριόλη και δεν τον υπερασπιστείς. Τι σε ωθεί να υπερασπίζεσαι τα κατακάθια;
Ελληνικά

Είδα το βίντεο. Η οδηγός σταμάτησε περιμένοντας να φύγει το σκυλί. Το έρμο, επειδή ήταν 20 ετών, δηλαδή σε βαθιά βαθιά γεράματα (κάτι που η οδηγός προφανώς δεν ήξερε) δεν κινήθηκε γρήγορα για να φύγει. Η οδηγός δεν περίμενε να δει το σκυλί να απομακρύνεται, αυτή είναι η παράλειψή της, και ξεκίνησε στον χρόνο που φαντάστηκε ότι το σκυλί θα είχε προφτάσει να βγει από το επικίνδυνο πεδίο. Και το πάτησε, προφανέστατα κατά λάθος! Όλα τα υπόλοιπα και οι κατάπτυστοι τρομολαγνικοί τίτλοι των ΜΜΕ είναι συμπτώματα μιας ομαδικής δήθεν φιλοζωϊκής παράκρουσης (η οποία βέβαια δεν περιλαμβάνει τα ζώα που θανατώνονται για να παραχθούν οι σκυλοτροφές), της γενικότερης παράνοιας που εκδηλώνουμε ως έθνος, και της ανυπαρξίας μέτρου και αναλογιών σε κάθε συμπεριφορά μας. Το ότι ασχολήθηκε και η Δικαιοσύνη, κάνει το όλο θέμα επικίνδυνα γελοίο. Να καθιερώσουμε και τον όρο "σκυλοκτονία";

Ελληνικά

Γελάω με τον χαραμοφάη τον Αλβέρτη που είναι πρώτη μούρη σε όλα τα event και στον πάγκο εδώ και μια 15ετια αλλά κανείς δεν ξέρει τι δουλειά κάνει.
Μιλάμε για σοβαρό κηφήνα.
#paobc
#OlympiacosBC
Ελληνικά

Δηλαδή αυτός καταδικάστηκε και πανηγυρίζει; 😂

Nikos Theodoropoulos@ntheodoropoul0s
Σήμερα, η Δικαιοσύνη μίλησε.
Ελληνικά

@ntheodoropoul0s Μπράβο! Έφαγες 8 μήνες , χαμηλή επίδοση αλλά με την συμμορία που έχεις μπλέξει θα φας και περισσότερα μην ανησυχείς . Συγχαρητήρια ! Αντε και εις ανώτερα .
Ελληνικά

@tipukitos Δεν κοροϊδεύω. Απο την ώρα που το έμαθα κλαίω . Τι θα κάνουν οι κακόμοιροι ; Προτείνω να αυξήσει και άλλο τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα για να τους βοηθήσουμε
Ελληνικά

@Ventas73 ναι, με αυτούς θα καλυφθούν τα δωράκια που μοιράζει ο ΕΑΜ ΕΛΑΣ του τσίπρα
σας ευχαριστούμε
Ελληνικά

Φόροι φόροι φόροι φόροι
Ζήτω το ΕΑΜ ΕΛΑΣ
#ελασ_για_να_γελας
👇
iefimerida.gr/politiki/anton…
Ελληνικά

Άλλοι σηκώνουν λάβαρα για κούπες, άλλοι για επιστροφές ξαναζεσταμένων φαγητών .
Και που να ξέρατε τι έρχεται
Κακομοίρα
#OlympiacosBC #paobc


Ελληνικά

Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό – Θα κυλίσουν όμως όλα ομαλά; #paobc
sportreport.gr/o-omprantovits…
Ελληνικά

@ChristosXanthak @JerSpiderman Πας ένα στοίχημα ότι αν επικηρυχθουν οι λαγοκεφαλοι οι περισσότεροι θα πιαστούν στις Σέρρες;
Ελληνικά

















