violada zwi
1.1K posts


@xris2209 ελπίζω να τους δω σε άλλη σειρά με την σωστή ιστορία!
Ελληνικά

Αυτό είναι το μόνο που άξιζε αυτή η ζευγαράρα για φινάλε;;;
Κρατάω ακόμα μια ελπίδα ότι θα δώσουν καμιά σκηνάρα στα επεισόδια Τρίτης Τετάρτης, αλλά γενικά είστε αισχροί με αγάπη νοτ 🫶🏻
Καπετανίδη Αλεξανδρής οι ομορφότεροι όπως πάντα 🩵
#namagapas


Ελληνικά

@VioladaZwi Απο τη στιγμή που αγιοποιηθηκε ο Θεοφιλος που εθεσε ποσες φορες τη Ζωη σε κινδυνο και της φερθηκε απάνθρωπα και δεν τον εδειξαν να ζηταει εστω συγγνώμη μπορουν να αγιοποιηθουν ολοι
Ελληνικά

Όχι,απλά έδειρε,ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟ τον άφησε την τελευταία φορά με τους μπράβους!
Οι σεν ξεχνάνε και οι ίδιοι τι γράφουν!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ@afroditi1612
#namagapas Συγνώμη αλλά τι βλακίες λένε για τον Μάκη αυτός δεν ήταν που από λάθος του έπιασε φωτιά στο εξοχικό τους και κατηγόρησε την φωτεινή και διέδιδε ψέματα για την Αννα έδειρε τον Λευτέρη τόσες φορές 🙄
Ελληνικά

@VioladaZwi Αυτό και ντραμα θα προσέφερε και λογικη θα είχε και θα εστιαζε στην πρωταγωνίστρια με τον αγαπημένο της και τον μειν βιλεν της και εννοείται οι άνθρωποι θα δινανε υπεροχες ερμηνειες και σκηναρες. Αλλα ας δούμε ολους τους υπόλοιπους εκτος απο αυτούς 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Ελληνικά

Πυροβολισμό Άγγελου δεν βάλατε ποτέ.
Το θέμα Ζωή βιαστής το ξεπετάξατε όσο δεν παίρνει.
Γάμο Ζωής Άγγελου δεν δίνετε(🤡)
Μήπως σας είναι βάρος κ αυτή η μία ας την πούμε σκηνή που τους δίνετε ανά επ;
ΑΚΡΑΙΟ δεδομένου ότι αυτό το ζευγάρι ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ υποκριτικά τη σειρά🩵
#namagapas
Ελληνικά

@xris2209 Αν βάζανε τον πυροβολισμό π.χ.να πάει να κάνει κακό ο Μιχάλης στην Ζωή και να έμπαινε ο Άγγελος στην μέση θα ήταν ίσως το καλύτερο που θα μπορούσαν να δείξουν και θα παίρναμε ΣΚΗΝΑΡΕΣ!
Όλα όσα δείχνουν τώρα είναι απλά αδιάφορα! 🤣
Ελληνικά

@VioladaZwi Ο πυροβολισμός ας πούμε μπορούσε να λειτουργήσει και με Μιχάλη που πάλι θα έμπαινε φυλακή και θα παίρναμε σκηνάρες του ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ζεύγους αντί να αναλωνόμαστε στον Μάκη και τη διαθήκη του Θεόφιλου
Ελληνικά

Μπορώ να τους δω σε κάποια άλλη σειρά με καλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα πλοκή παρακαλώ; 🩵
#namagapas

Ελληνικά

Μια αγκαλιά που η Ζωή χρειαζόταν όσο τίποτα άλλο εκείνη την στιγμή και την πήρε από τον γιος της! 🥺💜
Κρίμα που δεν είδαμε την σχέση αυτή να εξελίσσεται περισσότερο,ευελπιστώ να τους δω σε κάποια άλλη σειρά μαζί!
#namagapas

Ελληνικά

#tamystikatisedem σορρυ που χρησιμοποιώ το # της σειράς, αλλά επειδή μιλάμε για σειρά της Ακρίτα, υπάρχει κανείς που έβλεπε τα φτερά του έρωτα στην ερτ; όχι τίποτα άλλο, μην κλαίω μόνη μου για το χαμένο σιπ Εύας - Στέφανου...
Dafni, Greece 🇬🇷 Ελληνικά

Είμαι από τους λίγους που δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το ζευγάρι. Στην αρχή όταν βγήκε η β σεζόν τρελάθηκα, περνώντας τα χρόνια το θεωρώ αρκετά σαχλο και βιαστικό. Στον Α κύκλο ήταν τόσο τέλειοι μαζί και αρκετά σοβαροί. Ειδικά ο Λουκάς άνετα τοπ χαρακτήρας.
#tamystikatisedem

Ελληνικά

...έλεγε η γιαγιά μου "ο άντρας που θα παντρευτείς να κοιτάξεις να σε αγαπάει περισσότερο απο ότι θα τον αγαπάς εσύ!"
...βλέποντας απο την αρχή ολη τη διαδρομή της Ελένης δικαιώνω για άλλη μια φορά τα παλιά σοφά λόγια των δικών μας ανθρώπων!
#MiaNyxtaMono

Ελληνικά

@plittaina Εγώ θα ήθελα να το δω από αυτούς τους δύο , πάρα πολύ!
Ελληνικά

@VioladaZwi Ευτυχώς δεν είχαν γιατί το είδαμε στο Στράτος Ρεγγίνα με πολλή περισσότερη χημεία
Ελληνικά

ότι ο Νανουρης θα έβγαζε ρολο Στρατακλα 2.0 ρε Άκριτα σε ποιο ουράνιο και τόξο; #tamystikatisedem

Ελληνικά

Μια σειρά που να είναι αυτές οι δύο πρωταγωνίστριες,να είναι αδερφές και να έχουν μια σοβαρή ιστορία γίνεται;Ζητάω πολλά;
#GiTisElias
Lydia.M@minou_lydi61243
#GiTisElias Έλα κουίνς μαζί 💅
Ελληνικά






