zakarianielsen

1.2K posts

zakarianielsen

zakarianielsen

@VoiceofRefugee

1 persoon, meerdere gedachten. Spreekt pluralis majestatis.

Lelystad, Nederland Katılım Ocak 2016
24 Takip Edilen24 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
We gaan de telefoon wegleggen en de nacht tegemoet. Vanaf heden spreken we alleen nog maar in pluralis majestatis.
Nederlands
1
0
1
0
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Salar stuurt eerst Mercedes om te praten en daarna maakt ie haar belachelijk door verbaasd haar 'bemiddelaar' te noemen alsof het uit haar komt. Jodestreek. #bondgenoten #debondgenoten
Nederlands
0
0
0
16
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Wat een engnek die 'Salar'. Weet altijd alles, kent alles, moet dat altijd kenbaar maken. Na 1 dag zou ik rode kaart pakken met hem in 1 ruimte. Kontekruiper. Denkt alpha mannetje te zijn, maar is een bitch #bondgenoten #debondgenoten
Nederlands
0
0
0
15
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Ik zweer het jullie. Ik heb een video van die fabio (meerdere) waarin hij een merk probeert te promoten. Hopend om influencer te worden. Echt zielig. Nu heeft ie een ton. Wauw. #bondgenoten #Debondgenoten
Nederlands
0
0
0
112
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Een tijdje afwezig geweest. Maanden #kontgenoten niet gekeken. Ik kijk nu weer...hebben deze deelnemers dan niet gekeken hoe je op tv wordt neergezet? Is het daar om te doen? Is dat het waard? #Debondgenoten #bondgenoten
Nederlands
0
0
0
118
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Als ie nou binnen zou komen met rug#63 ofzo en tot de reserve behoorden zou ik het misschien voor lief nemen maar nee man..deze man krijgt #10. Hij gaat het spel maken. En daarvoor moet ik juichen? En door vermaakt worden?
Nederlands
0
0
0
8
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Gisteren express gewacht op het item van de nieuwe ajax winst om naar het toilet te gaan. Gewoon om mezelf te checken of het me wat boeit of niet. Nee..boeit me niet. Voor het eerst geen ajax. BEWUST!
Nederlands
0
0
0
31
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Wow. In het AZC zit gewoon een Amerikaanse transgender. Like what the fuck? Asiel aan vragen? Als amerikaanse staatsburger? Als transgender? Nee man. Moet ff hierover nadenken voor ik iets raars ga zeggen. #eenvandaag
Nederlands
0
0
3
121
zakarianielsen
zakarianielsen@VoiceofRefugee·
Waarom is #prem trending? Dat is toch die schreeuwende hindoestaan die altijd klappen kreeg in overvecht?
Nederlands
0
0
0
87