X

193 posts

X

X

@X46X46C

Katılım Mayıs 2026
51 Takip Edilen1 Takipçiler
X
X@X46X46C·
@kuulvibes Berkrip artık xantares ile değişmeli
Türkçe
1
0
1
1.5K
Yiğit
Yiğit@kuulvibes·
HLTV CS dünya sıralaması güncellendi. 🇹🇷 Aurora, 6. sıraya yükseldi.
Yiğit tweet media
Türkçe
15
0
527
31.8K
Mihajlov08🇳🇿🇧🇷
@cubukluzone Dediğin şey mümkün değil o stadı ve çatıyı taşıyan 4 kolon var. Stat mimarisi ona göre dizayn edildi. Kaç gündür her türlü şeyi yazıyorsun
Türkçe
1
0
26
1.7K
X
X@X46X46C·
@cubukluzone Aq cahili kolonları kaldırın diyor ne mal adamsın aq
Türkçe
0
0
0
889
X
X@X46X46C·
@ykszadeimezuni @Mimiiben1 Eğer bir mühendislik fakültesine gidersen aynı yorumlarını bekliyorum.. ama özellikle inşaat ve makina
Türkçe
1
0
0
19
ykszadei mezuniye
ykszadei mezuniye@ykszadeimezuni·
@Mimiiben1 Bu işlemi doğru yapabileni sayısal deha olarak nitelendiriyorsaniz 2021 polinom sorusunu doğru yapabilenleri ne olarak nitelendireceksiniz çok merak ettim açıkçası
Türkçe
2
0
0
370
Mimi😽
Mimi😽@Mimiiben1·
Kalem kullanmadan çözebilirsen sen bir sayısal dehasın. Yapabilir misin?
Mimi😽 tweet media
Türkçe
33.9K
390
8.6K
3.5M
Mᵤzₒ
Mᵤzₒ@MuzoTwt·
@X46X46C @Statikoo Beni trollemediğini umarak cevap veriyorum 😒Nereden zıpladıysan ayağın yere değene kadar zıpladığın yer geçerli olur.
Türkçe
1
0
0
21
İzafiyet
İzafiyet@Statikoo·
Sizce 3 sayılık mı
Türkçe
60
3
108
70.8K
KPSS_2026
KPSS_2026@KPSS_2026·
2026 YKS sinav sorusu
KPSS_2026 tweet media
Eesti
114
10
511
505.6K
bi berna
bi berna@berna_bb00·
paramı geri verin yaa , bugüne kadar aldığım ÖSYM ye en uzak kaynak bu önermiyorum maalesef
bi berna tweet media
Türkçe
110
4
835
776.1K
Mᵤzₒ
Mᵤzₒ@MuzoTwt·
@X46X46C @Statikoo nereden zıpladığı önemli, tam tersi olsaydı, geriye doğru zıplayıp yayın dışından atsaydı da 2 sayı olurdu, futbolda yerden ve havadan bir çizgiyi geçmesi kabul edilir, baskette nereden hareket başladığı önemli, dışarıya çıkan bir topu içerden zıplayıp dışarıdan çevirebilirsin.
Türkçe
1
0
1
109
X
X@X46X46C·
@GelirPusulasi Ahahahaj gelir pusulası geliyor mu mavi tikten 2-3 olar birşey 😂😂😂
Türkçe
1
0
63
5.9K
Gelir Pusulası 🧭
Gelir Pusulası 🧭@GelirPusulasi·
Arabayı Küçülterek Zenginleşmek Altınızda 2.500.000 TL'lik güzel bir SUV var. Ama ay sonunu zor getiriyorsunuz diyelim. → Ego Savunması: "O kadar çalıştım, arabaya da binmeyeyim mi?" diyerek kasko, yakıt ve MTV, bakım altında ezilmeye devam edersiniz. → Rasyonel Hamle (Downgrade): Egonuzu çöpe atarsınız. O arabayı satıp maksimum 1.500.000 TL'ye ayağınızı yerden kesecek, sorunsuz bir araç alırsınız. Kalan 1.500.000 TL nakdi yüksek getiri sağlayan fonlara veya PPF'ye atarsınız. O 1.5 Milyon TL'nin PPF aylık getirisi (brüt~60.000 TL) sadece yeni arabanızın kaskosunu ve benzinini ödemekle kalmaz, size her ay asgari ücretten fazla bir pasif maaş bağlar. Özetin Özeti: Tüketimi küçültmek fakirleşmek değildir; nakit akışını büyütmek için alınan taktiksel bir saldırı pozisyonudur. Yatırım tavsiyesi değildir. #TP2 #TLY #PHE
Gelir Pusulası 🧭 tweet media
Türkçe
242
50
1.4K
1.7M
Mᵤzₒ
Mᵤzₒ@MuzoTwt·
@Statikoo Aynı şeyi sürekli yayınlamaktan bıkmadınız mı 3 sayı amk. Bir daha soran olursa dümdüz küfür edeceğim..
Türkçe
3
0
42
4.2K
X
X@X46X46C·
@puffinlikeyagiz @semihgulervkli Ben adamı sikerim sennmerak etme. Ama sen titrersin o yüzden orospu evladı anasını siktüğim derlerse sana yaz bana yardımcı olayım
Türkçe
2
0
25
1.1K
X
X@X46X46C·
@kuulvibes Jota ve kolpanecmi kadroya dahil edilmeli artık
Türkçe
0
0
0
11
Yiğit
Yiğit@kuulvibes·
🇹🇷 Sizce Aurora kadrosunda değişiklik olmalı mı? Ben olmaması gerektiğini düşünüyorum. Major'ün sonu kötü bitse de azımsanacak bir başarı değil.
Yiğit tweet media
Türkçe
62
4
600
58.5K
X
X@X46X46C·
@emrekaygusuz34 @bpthaber Aq salağı sınavın başlamasına 20 dakika bar daha sınav mı başlıyor sence o an am salak
Türkçe
0
0
0
277
Emre Kaygusuz
Emre Kaygusuz@emrekaygusuz34·
@bpthaber Bir de mal gibi "al al" diye bağırıyorlar. Sınava girmiş diğer çocukları rahatsız etmeye ne hakkınız var
Türkçe
6
0
6
9.6K
BPT
BPT@bpthaber·
Osmaniye'de son anda sınav yerine gelen aday içeriye alınmadı.
Türkçe
304
18
1.5K
712K
X
X@X46X46C·
@ogretmensitemiz Yaşla likayatıj alakası yoktur. İsterse 70 yaşında öğretmen olsun saygı duyarız ancak akamdeiysen işinde daha iyidir genç olması bir şeyi değiştirmez. Şu ülke de senin kafanda ki insanlar öğretmen oldu ya 🤮
Türkçe
0
0
0
17
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
@deryasagirogluu Deryacığımmm neden bu kadar tepki gösteriyorsunuz? Sonuçta yaş bir liyakattır. Tecrübedir. Anlatabiliyor muyum
Türkçe
40
0
50
25.9K
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
ÖSYM, 25 yaşındaki araştırma görevlisini salon başkanı yapıyor, 60 yaşındaki başöğretmeni de onun yardımcısı olarak gözetmen yapıyor
Türkçe
436
39
982
570.1K
BirikimdenYatırıma
BirikimdenYatırıma@Birikim_Yatirim·
Niyeti bozdum bozacağım… Güncel aracımız A3 hatchback. Gönül istiyor Passat Variant, hanım istiyor Tiguan. Bugün bunu canlı görünce “Bunu rahat kullanabilir misin?” diye sordum. Evet cevabı gelince de zehri aldım gitti…
BirikimdenYatırıma tweet media
Türkçe
51
0
88
98.9K