Robin

542 posts

Robin banner
Robin

Robin

@__Na__9

دفترچه یادداشت یک ذهن آشفته و پیچیده

Katılım Ağustos 2022
124 Takip Edilen41 Takipçiler
Robin
Robin@__Na__9·
کنسرت گروه کر بهار با اجرای سیمین غانم، وحید تاج و سارانائینی ، با رهبری آرش فولادند یکی تز بهترین چیزایی بود که تجربه کردم مگه میشه انقدر صدا تمیز باشه مگه میشه اجرا زنده انقدر قشنگ باشه….
فارسی
0
0
0
42
YAC
YAC@yasithegreat·
به طرز دیوانه واری عاشق خونه جدیدم شدم🫶🏻✨
فارسی
1
0
4
101
Robin
Robin@__Na__9·
Just because you have rights today does not mean that you have rights tomorrow….
English
0
0
0
6
Robin
Robin@__Na__9·
مربی رانندگیم یه ایرانیه که ۴۰ ساله از ایران مهاجرت کرده و اینجا بزرگ شده ولی با شرایط ایران آشناست. با همه اینا دیروز بهم میگه تو مسبت به بقیه شاگرد هام که از کشور های دیگه میان نسبت به استرس مقاوم تری. تو دلم گفتم : به نظرت چرا😑🫤🫤
فارسی
0
0
0
15
YAC
YAC@yasithegreat·
I wanna be forever young🐦‍🔥
YAC tweet mediaYAC tweet mediaYAC tweet media
English
2
0
6
173
Robin
Robin@__Na__9·
هنوزم یه راهنما خوب ندارم ولی بجاش یه همکار/دوست خوب دارم که باعث شده توی چند ماه ۴ تا مقاله چاپ کنیم و کلی هم در دست داوری داشته باشیم و رزوممون رو قوی کنیم. (اینم بگم این وسط یه دور اون امتحان رزیدنتی داد، من مهاجرت کردم و الانم که درگیر امتحانم)
Robin@__Na__9

من هم همیشه دوست داشتم یه استاد یا راهنمای دلسوز داشته باشم. بارها دیدم اثر حضور یه راهنما یا استاد چقدر زیاده. میتونه اینده شغلیت رو کاملا تغییر بده.

فارسی
0
0
0
52
Robin
Robin@__Na__9·
خیلی زیاد بیمارانی مثل این خانم داشتم که یاد گرفته بودن تمام هدف زندگیشون ازدواج کردن و بچه دار شدنه و هزاران مشکل جسمی و مالی و روحی داشتن. اینجور وقتا هیچی نمیتونستم بگم چون هرچی میگفتم براشون تابو و مثل یه گناه بزرگ بود
پزشک بدون مرز@DrMG2023

امروزتان مشکل دارید، به هزینه‌ها و نیازهای یک بچه در سال‌های آینده هم فکر کردین؟» خیلی ساده جواب داد: اگر این کار را نکنم و بچه دار نشم، پس چه کار کنم؟! سرم داشت گیج میرفت🤧😰🥴😵‍💫😵‍💫😵‍💫 بعد از رفتنش چند دقیقه به مانیتور خیره ماندم/۳

فارسی
0
0
0
21
Robin
Robin@__Na__9·
بعضی از بیماری ها علاوه بر درمان خود بیمار، نیاز به درمان پارتنر هم هست و طبق تجربه خودم تا یک سال پیش هنوز جو قسمت زیادی از جامعه جوری نبود که راحت بپرسیم پارتنر داری یا نه. در عین حال که خیلی از مسائل قانونی هم به وضعیت تاهل فرد بستگی داره
diary of an alien 🧝@mhyemhi

وقتی پزشکا میپرسن مجردید یا متاهل می‌خوان بدونن سکس داشتیم یا نه؟

فارسی
0
0
0
39
Robin
Robin@__Na__9·
با اینکه آشپزی رو دوست دارم ولی از یه حدی بیشتر نمیتونم واسش زمان بذارم و همین باعث شده الان کلی دستور غذایی بلدم که هم سالم ان و هم آسون
Mohammad@em_key_key

نمیدونم چطوری بعد چند سال مهاجرت و تنهایی زندگی کردن هنوز هر روز واسه خودتون غذا درست میکنید. اصلا به زمانی که میذاری نمی‌ارزه

فارسی
0
0
1
43
Robin
Robin@__Na__9·
این همه زحمت میکشم آلمانی رو ببرم در ناخودآگاهم؛ فقط کافیه یه قسمت سریال انگلیسی ببینم یا یکم زیادی توی اینستا کلیپ ببینم، همه زحمتام دود میشه میره هوا
فارسی
0
0
0
21
Robin retweetledi
یاسی
یاسی@yasitheexplorer·
کاش میشد عطر رو هم Shazam کرد.
فارسی
31
159
3.4K
69.8K
Robin
Robin@__Na__9·
@themedicwolf1 من توی طرح عمومیم اکثر وسایل پانسیون خراب بود چند بار گفتم کسی گوش نکرد. نامه مکتوب اتوماسیونی زدم به رئیس شبکه، حراست مسئول پزشکان و هرکسی که میشناختم. از اون طرف هم به مسئول شبکه استان اطلاع دادم تا بلاخره وسایل جدید خریدن. این راه ممکنه حتما جواب نده ولی بهتر از نامه نزدنه.
فارسی
1
0
3
213
Robin
Robin@__Na__9·
@SwallowsNook ۲- اگر اصل گواهی نامه ایران رو داشته باشید و اینجا umschreibung انجام بدید، نیازی نیست کلاس های تئوری رو برید و میتونید کلاس های عملی کمتری هم برید (توصیه میکنم واقعا) ۳- ویدیو های زیادی توی یوتیوب هست که کل سوال های تئوری رو ترجمه و توضیح دادن که خیلی کمک کننده ان
فارسی
1
0
1
28
Robin
Robin@__Na__9·
@SwallowsNook من هامبورگ زندگی نمیکنم ولی چون خودم توی مسیرم چندتا نکته بگم: ۱-حرفش هست که گواهی نامه فارسی بشه ولی هنوز قانونش نیومده. پس شما میتونید جایی برید که مربیتون فارسی زبان باشه ولی در نهایت آزمون رو نمیتونید فارسی بدید( تا الان)
فارسی
1
0
1
149
SwallowsNook
SwallowsNook@SwallowsNook·
بچه های هامبورگ، من میخوام گواهی نامه بگیرم. ولی نمیدونم کجا برم که الکی نکنه تو پاچم و بتونم فارسی هم ازمون بدم. از هزینه ها هم بهم بگید. و ایا داشتن گواهی نامه ی بین الملل و یا ترجمه ی گواهی نامه ی ایران واقعا تاثیری داره یا نه؟
فارسی
27
2
76
14.3K
Robin retweetledi
moch
moch@mamanemochii·
تنها تیتراژی که کامل میبینیم تیتراژ succession اونم بخاطر موزیکش
فارسی
26
9
224
120.5K
Robin
Robin@__Na__9·
امشب میخواستم فیلم Greenland رو ببینم، بیشتر از نیم ساعتش رو نتونستم تحمل کنم. همش احساس میکردم شبیه این اتفاقات رو ما تجربه کردیم یا ممکنه تجربه کنیم. یه فاجعه ، ادمایی که انتخاب شدن برای زنده موندن، بقیه مردمی که ترسیدن و بدون هیچ‌ حمایتی موندن
فارسی
0
0
0
18
Robin
Robin@__Na__9·
هیچی نمیتونست مثل یه تولد آلمانی بهم شک فرهنگی بده
فارسی
0
0
1
23
Robin
Robin@__Na__9·
بلاخره یه روز میاد که با دلش خوش از این بهار استفاده میکنیم. روزی که بدونم وقتی خودم اینجا این زیبایی ها رو میبینم اون سر دنیا مردم غمگین و نا امید نیستن.
Robin tweet mediaRobin tweet mediaRobin tweet mediaRobin tweet media
فارسی
0
0
1
24