fernankronk
192 posts

fernankronk
@___stoun
tengo miedo de poner un tweet y que salga en ventaneando




@Erivlt La idea de GTA es que se mantenga en Inglés porque ocurre en USA y los personajes que tienen que hablar otro idioma,hablaran ese idioma,tambien en RDR En Undertale y Deltarune no hay idioma establecido,no hay excusa para no sacarlo en todos los idiomas (ADEMAS ES UN RPG)





4 years ago today, ‘Lightyear’ released in theaters.


The reason the death scenes are censored like this is because game journalists saw the gruesome death scenes in the first Tomb Raider remake and said, "Yeah these are inherently sexualized deaths." TL;DR - Some game journos have a weird gore fetish, got uncomfortable, so now we can't have violent deaths in Tomb Raider anymore.



Elon Musk has become the first trillionaire in history.












"Rotondi": Porque convirtió el gol para la victoria de Cruz Azul ante Pumas




























