Salvador Dali🇮🇷
92 posts

Salvador Dali🇮🇷
@_bigChurchill_
Long Live Iran🇮🇷 | خدا آزادی میهن خانواده | وَ مَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَار
Liberty City Katılım Nisan 2021
320 Takip Edilen373 Takipçiler

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors 😅😅😅 خوب کص خلی هستی. همینطور باش چون طرز فکرت رو مثل مادرت سگ گاییده. فقط کصشر و زر اضافه و دروغ. از زندگی کیریت لذت ببر
فارسی

Let’s clear it up: I sat down, they started yelling at me I asked security to ask them to stop, security asked them to stop talking to me. They did. After the game this lady came up to me blocking me from exiting, then her husband GROPED MY BOOBS, I proceeded to yell at him…
TheFreedomFighter@sara93128610
این بیشرف اسمش ونوس هست و کنار ما نشسته توی استادیوم و رفت به مامورا خبر داد که پرچم شیر و خورشید رو بیان بگیرن. بعدشم وقتی بهش میگی چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریستها رو تکون میده. البته ایشون رسوای دو عالم هستن. #جاویدشاه @MattTheRat_ #مزدوریاب
English

@MohsenQassemi @cageofmirrrors چرا اونطوری که غرب و کاپیتالیسم رو میکوبید، شرق و کمونیست رو نمیکوبید؟
فارسی

@MohsenQassemi @cageofmirrrors بازیابی استقلالشون کردن، از طرفی من نمیگم مملکت ما دشمن نداره ولی وقتی میای دشمن تراشی میکنی این ی مسئله دیگه اس ، میگید غرب بده میاید باهاش ستیز میکنید همین باعث میشه مارو هل بدید بغل شرق و روسیه، خب سوال دارم، مگه همین روسیه پدر ملت و خاک مارو در نیاورد؟ یهو داداشی شد؟
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors nope, i called you a fucking lying scum
English

@slavaukrei86592 @cageofmirrrors You dam fuck, A communist calls me liar, be quiet 🤫
English

@trilingualchic @cageofmirrrors وطن پرست فقط بسیجی و چپی خر ، کص ننت
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors احمق خائن. وطن فروش داغوون با اى كيو ٥٠ 🤣
العربية

@ltce20 @cageofmirrrors کیر اسب شاپور اول که پروفایلته تو کص مادرت، مردک بی چشم و رو تجزیه طلب
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors چپی؟ کونی من ایرانیم، طرفدار ایرانم. توی حرومزاده دشمن اول ایرانی، بعدش نوبت میرسه ب ج.ا. امثال تو ب مراتب بدتر از ج.ا. میکنن بهشون یکمیقدرت برسه. ب من میگیچپی، کیرمتوی اون مغزت. تو از اونایی هستی ک میگن بمب بزنن ب مردم اکیه، هزینه آزادیه ک پهلوی چاقال اسراییل میخواد بیاره 💩
فارسی

@ltce20 @cageofmirrrors تو کیر منم نیستی، دشمن ایران و ایرانی امثال توعه مادرجنده ان که برای اصلاح طلب ها جفتک میندازن، الاغ هیچکس از بمباران کشورش خوشحال نیست اونی که بی واسطه خوشحال بشه مادرجنده اس خب ، اما وقتی حاکمیت تو دو شب مردم رو به راحتی سلاخی میکنه راهی میمونه مگه ؟
فارسی

@ltce20 @Outlander737 @cageofmirrrors تو بخوای بیایی همین راه رو با ی سوراخ اضافه برمیگردی خونت، بخوای زر مفت بزنی ننتو جلو چشات میگام تا 6 ماه افسرده بشی، طرفدار نرگس تپل رو چه به این گوز گوز کردنا
فارسی

@_bigChurchill_ @Outlander737 @cageofmirrrors من میخوام بیام دنبال تو، سگمم دارممیارم ک ننتو بگام. حرومزاه بی ناموس
فارسی

@ltce20 @cageofmirrrors خب دیگه مادرجنده بگو چپی دیگه، شما جمهوری خواه نیستید که شما ی مشت قمپز در کن هستین که واسه اصلاح طلب جماعت جفتک میندازید، مردک بی بته مادر ویترینی ما خیلی بیشتر از شما برای حقوق خانوم ها احترام قائلیم، خیلی فرق هست بین ی خانوم محترم و ی پرستو صادراتی خب ، ساده لوح نباش اینقدر
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors آخه مادرجنده، اینکه من میگم امثال تو حرومزاده هستن دلیل نیست ک طرفدار حکومتم. اتفاقا برعکس. سالها مبارزه شد توی ایران و دستاورد داشتیم تا پای سطل عن طلبهای باز شد ب بازی با پول و زور اسراییل. هر کسی ک طرفدار پهلوی باشه رو دشمن ایران میدونم و دشمن ایران هم باید سگ بگاد حرومزاده
فارسی

@ltce20 @Outlander737 @cageofmirrrors لئو بی ناموسی از سر و روت میباره، هنوز دیر نیست سریع خودتو برسون آمریکا و از ونوس جون دفاع کن اونجا باشه ؟
فارسی

@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors آقا رضا، خیلی سالاری ولی شما از اونایی هستی ک کلا کند ذهنن. حق و حقوق آدما و احترام، این چیزا رو نمیتونن درک کنن. هدف رو با بی اخلاقی توجیه میکنن. ایشون خیلی هم زیبا هستن. سگ ب ناموس آقا/خانم سالوادر دست بزنه کافیه، نیازی نیست ب ایشون دست بزنه
فارسی

@MohsenQassemi @cageofmirrrors مردک حراف، تو قانون اساسی حجاب هنوز ی قانونه، تو احکام فقهی هم واجبه و تو جامعه هم متاسفانه تا همین دیروز گشت ارشاد دستگیر میکرد و میبرد!! اگه امروز حجاب اجباری کمتره بخاطر اینه که مردم به انتخاب خودشون پوششون رو تغییر دادن، «لا اکراه فی الدین» کاش بهش معتقد بودید.
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors مثل اینکه ایران زندگی نمیکنی. دیگه حجاب اجباری وجود نداره بدبخت. بسوز
فارسی

@ltce20 @cageofmirrrors برخورد که هیچ دستگیر میکنن و میبرن، ثانیا به عنوان کسی که طرفداری حکومتی رو میکنه به معترض ها تجاوز میکردن زیادی خودتو صالح نشون میدی، حیف اون پروفایل و اون اسلامی که تو مسلمونشی.
فارسی

@ltce20 @cageofmirrrors ببین عمله عقب مونده، من به عقاید کسی که تو آمریکا نشسته و خایه خوری حکومتی رو میکنه که روزگار مردم رو سیاه کرده احترام نمیذارم، اولا تو مادر مارکتی اینقدر الاغی که نمیفهمی اونجا ایران نیست که بتونی تعرض کنی و در بری، یک درصد اگه اتفاق افتاده باشه نیرو های امنیتی جلو استادیوم
فارسی

@m_dehgannejad خودتو برا چی زدی به کوچه علی چپ؟ عربستان امروز یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین لیگ هارو داره، درسته این کار باعث شده از نظر ملی کاملا ضعیف بشن و استعدادیابی درستی هم شکل نگیره، اما حق نداری بگی پولشون رو هدر دادن، چون یا همین خرج کردن چندین برابر اون رو در آوردن. خیلی ساده اس
فارسی






