Serhat

120 posts

Serhat banner
Serhat

Serhat

@akyildizserhatt

Katılım Ocak 2023
7 Takip Edilen3 Takipçiler
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@Spacter7 @sergeaaantt ne eskidendi ne varsa veriyoruz 5-10-20 , 200 hiç bir yerde istenmez isteyen yerde de yıkatan olmaz. tesislerde yemek dahil her şey bedava ayıp olmasın diye bırakırsın/bırakmazsın
Türkçe
0
0
0
298
Spacter
Spacter@Spacter7·
Her cam yıkamada 200 tl alıyolar yarım saate 18 1 saate filesiyle 30 Saate 6 bin 24 saate 144 bin 30 günde 4.3milyon temiz para
Spacter tweet media
Türkçe
73
7
983
427.2K
Erkan
Erkan@erkn4917·
@akyildizserhatt @Cihandemirdass @finansalozgur94 Abi yakıt tüketimi çok yüksek yaa benzin olduğu için su gibi içiyor. Otobanda 210 gördüğmde ibre canlı canlı gözümün önünde aşağı iniyordu neredeyse. Yol tutşundan memnmun sadece hafif araç olduğu için virajlarda göt atabılıyor. Rüzgar sesi de pek yok. Tavsiye ederim pişmn olmzsn
Türkçe
1
0
0
48
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Araba almaktan Vazgeçmek üzereyim. 🔴Egea alayım diyoruz 1.4 fire yokuş çıkmaz diyorlar. 🔴Clio alalım diyoruz elektronik arızası çok diyorlar, 🔴peugeot 208 alalım diyoruz 1.2 puretech kayış kopar diyorlar... 🔴Megane alalım diyoruz, EDC şanzıman beyni ısınır yolda bırakır diyorlar. 🔴Focus alalım diyoruz, 1.0 Ecoboost yağ pompası kayışı kopar motor kilitler diyorlar. 🔴Golf alalım diyoruz, DSG şanzıman tüp patlatır sanayiden çıkamazsın diyorlar. 🔴Civic alalım diyoruz, kaportası kağıt gibi tavanı göçük olur diyorlar. 🔴Duster alalım diyoruz, otobanda 100’ü geçince içeri rüzgar doluyor teneke diyorlar. 🔴BMW alalım diyoruz, motoru yağ-su eksiltir sızdırmadığı yeri yoktur diyorlar. Kardeşim biz ata mı binelim ne yapalım bu ülkede? Allah rızası için yok mu binilecek araç tavsiye edecek birisi ?
Türkçe
4.5K
384
9.1K
3.1M
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@erkn4917 @Cihandemirdass @finansalozgur94 selamlar bende 1.3 tce icon megane’a geçmeyi düşünüyorum 1.5milyon civarı 50bin km altında. otobanda 140 bölünmüş yollarda 110-120 yakıt tüketiminiz nedir? yol tutuşundan ve rüzgar/lastik sesinden memnun musunuz
Türkçe
2
0
0
62
Erkan
Erkan@erkn4917·
@Cihandemirdass @finansalozgur94 1.3 tce megane icon kullanıyorum çok sıkıstırınca termostat ve devirdaim de sıkıntı yaratabılıyor ama konforu sürüşü duruşu efsane. Dediğine kesinlikle katılıyorum o fiyat aralıgında alınabilecek en güzel araç megane 1.3
Türkçe
2
0
0
2.5K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@caner79ankara @sunszz59657 @AliYatirimci ekranı sağa kaydır alarm durur ertesi gün aynı saatte tekrar çalar şunu bile nasıl bulamadın? pc ye int bağlamak için bt açmak falan yazmışsın ne alaka kişisel erişim açıksa laptop açıldığı an otomatik bağlanır. dosya aktarımı için de uygulama ihtiyacı yok
Serhat tweet media
Türkçe
0
0
0
72
caner
caner@caner79ankara·
@sunszz59657 @AliYatirimci 3 hafta iphone17 kullandım nefret ettim. sabah çalar saati tek seferlik kapatamazsın , laptopu internetine bağlamak için kıvranır durursun, bilgisayara dosya aktarmak için uğraşırsın. takoz gibi ağır.batarya kötü.ekranı ufak.
Türkçe
4
0
4
1.3K
Ali | Genç Yatırımcı
Ali | Genç Yatırımcı@AliYatirimci·
6 yıldır severek kullandığım iPhone 11’i sanırım değiştirmek zorunda kalacağım. Son zamanlarda bazı sorunlar çıkarmaya başladı. Bütçem 40-50 bin TL civarı. iPhone 15 ve Samsung S25 FE arasında kaldım. Siz olsanız hangisini alırdınız?
Ali | Genç Yatırımcı tweet media
Türkçe
275
3
216
394.3K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@caner79ankara @sunszz59657 @AliYatirimci sabah alarmı tek seferlik kapatabilirsin, laptobu internetine bağlamak 2 saniye, bilgisayara dosya aktarmak android ile aynı (bulut sistemleri varken ne gerek var yıl 2026?😂) batarya ekran süresi olarak 17 pro max piyasadaki en iyi cihazlardan biri. sen becerememişsin
Türkçe
1
0
1
107
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@vozercan @muessese666 @flllsz28058 bana da tam tersi adaptif zahmetli geliyor. malın biri sola 80 ile atlıyor hoop frene asılıyor araba. normal sabitleme de frenlersin tek tuş ile kaldığın yerden devam ediyorsun tekrar ayarlama derdi vs yok ki. sürekli uzun yol yapan birisi için olmazsa olmaz
Türkçe
1
0
2
210
Volkan Özer
Volkan Özer@vozercan·
@muessese666 @flllsz28058 Valla adaptif değilse uzun yolda bile çok kullanışlı değil. En azından ben pek kullanmıyorum. Tam heveslenip açıyorum, ille bir dangalak yüzünden frene dokunmam gerekiyor. Sonra tekrar devreye sok. Bir de bazen boş bulunup o anki hızı hafızaya alıyorum, iş daha da uzuyor.
Türkçe
8
0
33
6.2K
Furkan
Furkan@muessese666·
2018 model Audi bakıyordum araçta hız sabitleme yokmuş. Çıldırdım resmen. 2006 model reno da olan şey 2018 audi de nasıl olmaz arkadaş ?
Türkçe
132
0
1.1K
293K
Serhat retweetledi
rodya
rodya@rodyasair·
"kaçıp gidecek bir yerim yok geri dönüp gidecek bir yolum da yok kendi içimde kaybolmuş gibiyim bir ben var içimde birde kimseye anlatamadıklarım"
Türkçe
5
181
755
32.8K
Serhat retweetledi
Raskolnikov
Raskolnikov@Raskolnikovsair·
“Bir ben iyileşemiyorum.”
Raskolnikov tweet media
Türkçe
9
204
1.2K
29.8K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@berkaykilic_2 @berkcanyalcin @enginozoren ios komplike bir sistem. yani aslında temiz titiz bir işletim sistemi arayan adama çok çok uyumlu. böyle önbellek vs temizlemene gerek yok. ios; android gibi sonsuza dek veri doldurup yavaşlamaz, arada bir hard reset istemez. zamanla yeni veri geldikçe eskisini senin yerine siler
Türkçe
0
0
0
94
Engin ÖZÖREN
Engin ÖZÖREN@enginozoren·
Sene 2026 Silip tekrar yüklemeden Temizleme şansı yok. İlginç 🤔
Engin ÖZÖREN tweet media
Türkçe
24
4
375
332.6K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@berkaykilic_2 @berkcanyalcin @enginozoren yav hocam ömrü hayatımda iosta bir sefer uygulama bozuldu diye silip tekrar yüklemek zorunda kalmadım ben. androidde yaşanıyor bu dediğin ve veri temizlemek kolayca çözüyor evet
Türkçe
0
0
0
25
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@berkcanyalcin @enginozoren hocam her şeyi temizlese de girdiğin an o veri tekrar geri gelecek zaten. bu önbellekler artık normal. app storedan indirdiğin 5gblik oyun 25gb ye kadar çıkıyor. bu android tarafında da böyle 256gb altındaki depolama alanları yetersiz
Türkçe
2
0
0
2.3K
Ben Çindeyken
Ben Çindeyken@berkcanyalcin·
@enginozoren @akyildizserhatt Telefon ayarlarında 800mb veri sakladığı yazıyor. Uygulamadan girdim temizledim, 600e düştü. Her şeyi temizlemiyor yani evet
Türkçe
1
0
0
2.4K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@ismaildenizors @enginozoren savunmak değil bu ben hem android hem ios kullanıcısıyım. bu dediğiniz işe iosta gerek yok. misal şirket mailleri androide gelmiyor, uygulama verilerini temizliyorum yeniden kuruluyor düzeliyor. iosta güncellemeden memnun kalmam tlf sıfırlarım o ayrı. bozulan uygulama görmedim
Türkçe
0
0
0
30
İsmail Deniz Örs
İsmail Deniz Örs@ismaildenizors·
@akyildizserhatt @enginozoren Olay verinin kapladığı yer değil sadece. Bazen uygulama güncelleme kaynaklı hatalarla karşılaşabiliyor. Her uygulamada da bu ayarlar yok. Bi şeyi de körü körüne savunmayın be kardeşim.
Türkçe
1
0
0
45
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@ismaildenizors @enginozoren aynı işi görüyor mu görüyor. bunu yapmak istemek başlı başına saçmalık zaten. önbelleği temizlesen ne temizlemesen ne 3 gün sonra aynı duruma gelecek. uygulama verileri zamanla eskileri silecek şekilde çalışıyor zaten 5 sene önceki veriyi depolamıyor ios.
Türkçe
1
0
0
177
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@bigwinumut @alikuz35 @enginozoren yedekli veriler ile alakası yok dediğim olayın. sistem verilerini hızlı çalışma için hazır bekletilen önbellek dosyaları gibi düşünün. tarihi ileri alın tekrar otomatiğe dönün verilerin bir kısmı silinir. yedeklerinize vs bir şey olmaz
Türkçe
1
0
0
223
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@alikuz35 @enginozoren ona da çözüm var. tarihi manual olarak 2-3 yıl sonrasına al, telefonu resetle ardından tekrar otomatik tarih ayarına dön. ios sistem verilerini belirli bir süre saklıyor, bu da uygulamaların daha hızlı çalışmasını sağlıyor. tarihi ilerletirseniz otomatik olarak silinecek
Türkçe
2
0
5
1.3K
Ali Kuz
Ali Kuz@alikuz35·
@enginozoren Ya bunu geçtim şişen sistem verisine de mi bir çözüm yok arkadaş ?
Türkçe
1
0
5
16K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@enginozoren bende temizleniyor ama yüksek bir verim yok. siz bi kontrol edin bence
Serhat tweet media
Türkçe
4
0
1
11.1K
Serhat retweetledi
Oğulcan Akçe
Oğulcan Akçe@ogulcan_akce·
Fenerbahçe kamuoyunun çok büyük bir kısmının üzüntüsü Tedesco için. Herkes her şeyin farkında. Steril ortamı sunmadığınız adamı günah keçisi ilan ettiniz. Zatürre sürecini dahi yönetemediniz. Hiçbir şeye cevap veremediğiniz gibi, hocanın söylemlerine de kulak asamadınız. Her basın toplantısı bir mesajdı. Geldiğimiz günden beri forvet arıyoruz diyen adama, medya yoluyla transfer istemedi ihalesi dahi yıkmaya çalıştınız. En sonunda da gönderme kriteriniz başarısızlığı değil, dün söylemlerinde birilerinin kuyruğuna basması sebepli rahatsız olduğunuz için. Bileti kesilenler belli ama en fazla gözükenlere en ufak dokunma yok nedense? Havalimanında görüntü vermekten transfer yapamayacak konuma gelenler işini sanırım çok iyi yapıyor da biz farkında değiliz. Adamı “ültimatom” saçmalığı adı altında itibar zedeleme malzemesi yaptınız ona dahi sesi çıkmadı. Alma mazlumuz ahını çıkar aheste aheste demişler. Yolun açık olsun hocam! Tekrar edeyim, herkes her şeyin farkında.
Oğulcan Akçe tweet media
Türkçe
654
2.5K
26.5K
603.3K
Serhat
Serhat@akyildizserhatt·
@RotamizFinans Mantıken 400bin peşinat verildiği için 600bin finansman kullanılmış oluyor. 70bin komisyon, 470bin liralık 6 aylık faizine de kabaca 80bin desek, toplam 550bin lira yapar. Yani aslında kullanılan finansman 450bin lira. Banka kredisinden aman amn bir fark yok. 6 aylık risk cabasi
Türkçe
0
0
5
791
Bankadaki Bilir Kişi
Bankadaki Bilir Kişi@RotamizFinans·
Evim sistemlerinden 1 Milyon TL finansman için 25 ay vadeli artan taksitlerle ödeme planı; 📌Eylül teslimat (6.taksitte) 📌400 Bin TL peşinat 📌Toplam 25 Ay Vade 📌İlk 6 taksit “2.500 TL” 📌7-12.taksit “ 6.575 TL” 📌13-18.taksit “17.293 TL” 📌19-24.taksit “ 45.481 TL” 📌Son taksit “168.906 TL” bu taksit iki parça halinde ödenebiliyor. 📌Sistem sizden “70.000 TL” komisyon alıyor. Toplam maliyet 1.070.000 TL oluyor. (70.000 TL komisyonun yarısı peşin kalan yarısı kredi kartına 4 taksit olarak yapılıyor.) 🚨Kampanyadan yararlanmak için Fuzul’de portföy yöneticisi olan takipçim Necdet Bey sizlere yardımcı olacak , iletişim için cep telini paylaşıyorum. 0531-966-13-19 (Peşinatı olmayanlar için , peşinatsız modellerde de yardımcı olabilir ,uzaktan hesap açılışıyla yardımcı olabilir, arayıp bilgi almakta fayda var) ➡️Ev, araç ve iş yeri alınabilir. Nakit verilmiyor.
Bankadaki Bilir Kişi tweet media
Türkçe
43
60
703
315.2K