@Spacter7@sergeaaantt ne eskidendi ne varsa veriyoruz 5-10-20 , 200 hiç bir yerde istenmez isteyen yerde de yıkatan olmaz. tesislerde yemek dahil her şey bedava ayıp olmasın diye bırakırsın/bırakmazsın
@erkn4917@Cihandemirdass@finansalozgur94 vallahi 120-140 giderken 5.5-6 litrelere iniyorsa kafi ya. 1.5 ile 1.6milyon arası bunun yerine tercih edilebilecek bi araba da yok
@akyildizserhatt@Cihandemirdass@finansalozgur94 Abi yakıt tüketimi çok yüksek yaa benzin olduğu için su gibi içiyor. Otobanda 210 gördüğmde ibre canlı canlı gözümün önünde aşağı iniyordu neredeyse. Yol tutşundan memnmun sadece hafif araç olduğu için virajlarda göt atabılıyor. Rüzgar sesi de pek yok. Tavsiye ederim pişmn olmzsn
Kardeşime Araba almaktan Vazgeçmek üzereyim.
🔴Egea alayım diyoruz 1.4 fire yokuş çıkmaz diyorlar.
🔴Clio alalım diyoruz elektronik arızası çok diyorlar,
🔴peugeot 208 alalım diyoruz 1.2 puretech kayış kopar diyorlar...
🔴Megane alalım diyoruz, EDC şanzıman beyni ısınır yolda bırakır diyorlar.
🔴Focus alalım diyoruz, 1.0 Ecoboost yağ pompası kayışı kopar motor kilitler diyorlar.
🔴Golf alalım diyoruz, DSG şanzıman tüp patlatır sanayiden çıkamazsın diyorlar.
🔴Civic alalım diyoruz, kaportası kağıt gibi tavanı göçük olur diyorlar.
🔴Duster alalım diyoruz, otobanda 100’ü geçince içeri rüzgar doluyor teneke diyorlar.
🔴BMW alalım diyoruz, motoru yağ-su eksiltir sızdırmadığı yeri yoktur diyorlar.
Kardeşim biz ata mı binelim ne yapalım bu ülkede?
Allah rızası için yok mu binilecek araç tavsiye edecek birisi ?
@Cihandemirdass@finansalozgur94 1.3 tce megane icon kullanıyorum çok sıkıstırınca termostat ve devirdaim de sıkıntı yaratabılıyor ama konforu sürüşü duruşu efsane. Dediğine kesinlikle katılıyorum o fiyat aralıgında alınabilecek en güzel araç megane 1.3
@caner79ankara@sunszz59657@AliYatirimci ekranı sağa kaydır alarm durur ertesi gün aynı saatte tekrar çalar şunu bile nasıl bulamadın? pc ye int bağlamak için bt açmak falan yazmışsın ne alaka kişisel erişim açıksa laptop açıldığı an otomatik bağlanır. dosya aktarımı için de uygulama ihtiyacı yok
@sunszz59657@AliYatirimci 3 hafta iphone17 kullandım nefret ettim. sabah çalar saati tek seferlik kapatamazsın , laptopu internetine bağlamak için kıvranır durursun, bilgisayara dosya aktarmak için uğraşırsın. takoz gibi ağır.batarya kötü.ekranı ufak.
6 yıldır severek kullandığım iPhone 11’i sanırım değiştirmek zorunda kalacağım.
Son zamanlarda bazı sorunlar çıkarmaya başladı.
Bütçem 40-50 bin TL civarı.
iPhone 15 ve Samsung S25 FE arasında kaldım.
Siz olsanız hangisini alırdınız?
@caner79ankara@sunszz59657@AliYatirimci sabah alarmı tek seferlik kapatabilirsin, laptobu internetine bağlamak 2 saniye, bilgisayara dosya aktarmak android ile aynı (bulut sistemleri varken ne gerek var yıl 2026?😂) batarya ekran süresi olarak 17 pro max piyasadaki en iyi cihazlardan biri. sen becerememişsin
@vozercan@muessese666@flllsz28058 bana da tam tersi adaptif zahmetli geliyor. malın biri sola 80 ile atlıyor hoop frene asılıyor araba. normal sabitleme de frenlersin tek tuş ile kaldığın yerden devam ediyorsun tekrar ayarlama derdi vs yok ki. sürekli uzun yol yapan birisi için olmazsa olmaz
@muessese666@flllsz28058 Valla adaptif değilse uzun yolda bile çok kullanışlı değil. En azından ben pek kullanmıyorum. Tam heveslenip açıyorum, ille bir dangalak yüzünden frene dokunmam gerekiyor. Sonra tekrar devreye sok. Bir de bazen boş bulunup o anki hızı hafızaya alıyorum, iş daha da uzuyor.
@berkaykilic_2@berkcanyalcin@enginozoren ios komplike bir sistem. yani aslında temiz titiz bir işletim sistemi arayan adama çok çok uyumlu. böyle önbellek vs temizlemene gerek yok. ios; android gibi sonsuza dek veri doldurup yavaşlamaz, arada bir hard reset istemez. zamanla yeni veri geldikçe eskisini senin yerine siler
@berkaykilic_2@berkcanyalcin@enginozoren standart bir kullanıcı neden uyg. verisi temizliyor, sebep ne? uygulamanın zaten bozulmaması gerekiyor. sorun bozuluyor olması zaten
@berkaykilic_2@berkcanyalcin@enginozoren yav hocam ömrü hayatımda iosta bir sefer uygulama bozuldu diye silip tekrar yüklemek zorunda kalmadım ben. androidde yaşanıyor bu dediğin ve veri temizlemek kolayca çözüyor evet
@berkcanyalcin@enginozoren hocam her şeyi temizlese de girdiğin an o veri tekrar geri gelecek zaten. bu önbellekler artık normal. app storedan indirdiğin 5gblik oyun 25gb ye kadar çıkıyor. bu android tarafında da böyle 256gb altındaki depolama alanları yetersiz
@enginozoren@akyildizserhatt Telefon ayarlarında 800mb veri sakladığı yazıyor. Uygulamadan girdim temizledim, 600e düştü. Her şeyi temizlemiyor yani evet
@ismaildenizors@enginozoren savunmak değil bu ben hem android hem ios kullanıcısıyım. bu dediğiniz işe iosta gerek yok. misal şirket mailleri androide gelmiyor, uygulama verilerini temizliyorum yeniden kuruluyor düzeliyor. iosta güncellemeden memnun kalmam tlf sıfırlarım o ayrı. bozulan uygulama görmedim
@akyildizserhatt@enginozoren Olay verinin kapladığı yer değil sadece. Bazen uygulama güncelleme kaynaklı hatalarla karşılaşabiliyor. Her uygulamada da bu ayarlar yok. Bi şeyi de körü körüne savunmayın be kardeşim.
@ismaildenizors@enginozoren aynı işi görüyor mu görüyor. bunu yapmak istemek başlı başına saçmalık zaten. önbelleği temizlesen ne temizlemesen ne 3 gün sonra aynı duruma gelecek. uygulama verileri zamanla eskileri silecek şekilde çalışıyor zaten 5 sene önceki veriyi depolamıyor ios.
@bigwinumut@alikuz35@enginozoren yedekli veriler ile alakası yok dediğim olayın. sistem verilerini hızlı çalışma için hazır bekletilen önbellek dosyaları gibi düşünün. tarihi ileri alın tekrar otomatiğe dönün verilerin bir kısmı silinir. yedeklerinize vs bir şey olmaz
@alikuz35@enginozoren ona da çözüm var. tarihi manual olarak 2-3 yıl sonrasına al, telefonu resetle ardından tekrar otomatik tarih ayarına dön. ios sistem verilerini belirli bir süre saklıyor, bu da uygulamaların daha hızlı çalışmasını sağlıyor. tarihi ilerletirseniz otomatik olarak silinecek
Fenerbahçe kamuoyunun çok büyük bir kısmının üzüntüsü Tedesco için. Herkes her şeyin farkında. Steril ortamı sunmadığınız adamı günah keçisi ilan ettiniz. Zatürre sürecini dahi yönetemediniz. Hiçbir şeye cevap veremediğiniz gibi, hocanın söylemlerine de kulak asamadınız. Her basın toplantısı bir mesajdı. Geldiğimiz günden beri forvet arıyoruz diyen adama, medya yoluyla transfer istemedi ihalesi dahi yıkmaya çalıştınız. En sonunda da gönderme kriteriniz başarısızlığı değil, dün söylemlerinde birilerinin kuyruğuna basması sebepli rahatsız olduğunuz için. Bileti kesilenler belli ama en fazla gözükenlere en ufak dokunma yok nedense? Havalimanında görüntü vermekten transfer yapamayacak konuma gelenler işini sanırım çok iyi yapıyor da biz farkında değiliz. Adamı “ültimatom” saçmalığı adı altında itibar zedeleme malzemesi yaptınız ona dahi sesi çıkmadı. Alma mazlumuz ahını çıkar aheste aheste demişler. Yolun açık olsun hocam! Tekrar edeyim, herkes her şeyin farkında.
@RotamizFinans Mantıken 400bin peşinat verildiği için 600bin finansman kullanılmış oluyor. 70bin komisyon, 470bin liralık 6 aylık faizine de kabaca 80bin desek, toplam 550bin lira yapar. Yani aslında kullanılan finansman 450bin lira. Banka kredisinden aman amn bir fark yok. 6 aylık risk cabasi
Evim sistemlerinden 1 Milyon TL finansman için 25 ay vadeli artan taksitlerle ödeme planı;
📌Eylül teslimat (6.taksitte)
📌400 Bin TL peşinat
📌Toplam 25 Ay Vade
📌İlk 6 taksit “2.500 TL”
📌7-12.taksit “ 6.575 TL”
📌13-18.taksit “17.293 TL”
📌19-24.taksit “ 45.481 TL”
📌Son taksit “168.906 TL” bu taksit iki parça halinde ödenebiliyor.
📌Sistem sizden “70.000 TL” komisyon alıyor. Toplam maliyet 1.070.000 TL oluyor.
(70.000 TL komisyonun yarısı peşin kalan yarısı kredi kartına 4 taksit olarak yapılıyor.)
🚨Kampanyadan yararlanmak için Fuzul’de portföy yöneticisi olan takipçim Necdet Bey sizlere yardımcı olacak , iletişim için cep telini paylaşıyorum. 0531-966-13-19
(Peşinatı olmayanlar için , peşinatsız modellerde de yardımcı olabilir ,uzaktan hesap açılışıyla yardımcı olabilir, arayıp bilgi almakta fayda var)
➡️Ev, araç ve iş yeri alınabilir. Nakit verilmiyor.