Sabitlenmiş Tweet
کادح بن کادح
24.9K posts

کادح بن کادح retweetledi

@hayahubesyar_b0 دلیل عمدهی عدم خرید از آمریکا و جایگزینیش با محصولات روس و اوکراینی و قزاق، تحریمهای بانکی و افزایش تخیلی هزینههای مالی بود. یادمه قریب ۱۵ سال پیش، یکی از تراستیهای معروف اون زمان، یه فاکتور برای کمیسیون ۱۷ درصدیش برای فرآیند خرید گندم از آمریکا روی میز گذاشت!
فارسی
کادح بن کادح retweetledi

@alastism @NaneeGhamarr چقد شما ریلکسین در مقابل فردی که الکی دعوا داره. کاش منم مثل شما بودم 😂
فارسی

@alastism قانون زنگی همیشه جمع صفره . شما در برابر چیزایی که بدست میاری خیلی چیزارو از دست میدی .
به دفعات این موضوع برام ثابت شده .
اگه چیزی بدست نمیاری احتمالا داری چیزی رو براش از دست نمیدی !
فارسی

الان یادم اومد که یکی از فامیلای نزدیکم سالها پیش کار دولتی رو رها کرد و رفت وکیل شد. وکیل خوبی هم شد ولی به طرز عجیبی با وجود اینکه درآمدش چندبرابر شد، اصلاً نتونست زندگی رو جمع و جور کنه و حتی وضعش بدتر شد.
کادح بن کادح@alastism
یه پیج پیدا کردم که خلقالله میرن شغل و سرمایه و درآمدشون رو اعلام میکنن! حاجی مشاغل آزاد چه درآمد خوبی دارن! ما چه ظلمی به خودمون داریم میکنیم که چسبیدیم به حقوق بخور نمیر دولتی!
فارسی

من برای جامعه آدم خطرناکی هستم
علی@_alijf
سالاد شیرازی با سس یعنی من برای جامعه آدم خطرناکی هستم
فارسی

@parvaz96 متاسفانه سطح حقوق پایینه و مجبورم. البته با احتیاط میرم جلو
فارسی

@alastism سطح حقوق بالا باشه می ارزه مطمئنه استرس صاحب بیزینس رو نداری و هر وقت این شاخه سست شد میپری رو شاخه محکمتر. بیزینس با سابقه با پشتوانه خانوادگی باشه حرفی ندارم ولی شروع بیزینس جدید شجاعت و ریسک پذیری میخواد که آدمهایی که منطقی به مسایل نگاه میکنند نمیتونن سمتش برن
فارسی

@alastism من توصيه م بهت اين هست چارچوب داشته باشي اگر شغل آزاد داري و اعتماد نكني به كسي به اين راحتيا. با غريبه و آشنا تو بيزينس يك جور رفتار كن. بازار رو بسنج. احساسي عمل نكن. صبور باش. نااميد هم نشو. تجربه و اطلاعات كافي از نحوه كار و ساختار خودت مهمه. موفق باشي.
فارسی






