کادح بن کادح

24.9K posts

کادح بن کادح banner
کادح بن کادح

کادح بن کادح

@alastism

حسبنا الله و نعم الوكيل

برّ Katılım Aralık 2012
576 Takip Edilen586 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
کادح بن کادح
کادح بن کادح@alastism·
فردا برای ناهار می‌خوام فکت‌پلو درست کنم ولی چون فکت گرونه به جاش کنسرو Opinion میذارم؛ هیچ‌کی نمی‌فهمه!
فارسی
6
0
48
0
☫آشِ‌قَم‌بر🇪🇬همه‌عالم🎒
قصدم تنقیصِ رسوماتِ عزاداریِ شهرها و مناطقِ مختلف نیستم، ولی بصورتِ کلی سنتِ عزاداری در تهران از اول بر پایهٔ اشک و بکاء بنا شده بدون سبکِ خاص و پیچیده‌ای. البته این حالت در برخی نقاطِ دیگه هم رایج بوده و هست. به نظر می‌رسه این مبنا با توصیه‌های رواییِ ما هم مناسب‌تر باشه.
فارسی
13
0
98
2.6K
ادریس
ادریس@edris_1421·
تا یکیتون میره ۲ تا دونه سنگک بیاره من یه املت بزنم
فارسی
2
0
11
68
کادح بن کادح retweetledi
حكم وأقوال أهل البيت
عن رسول الله صلّى الله عليه وآله: لَو تَعلَمونَ مِنَ الدنيا ما أعلَمُ لاستَراحَتْ أنفُسُكُم مِنها. - ميزان الحكمة
العربية
1
15
76
1.8K
مصطفی
مصطفی@NassehMostafa·
@hayahubesyar_b0 دلیل عمده‌ی عدم خرید از آمریکا و جایگزینیش با محصولات روس و اوکراینی و قزاق، تحریم‌های بانکی و افزایش تخیلی هزینه‌های مالی بود. یادمه قریب ۱۵ سال پیش، یکی از تراستی‌های معروف اون زمان، یه فاکتور برای کمیسیون ۱۷ درصدیش برای فرآیند خرید گندم از آمریکا روی میز گذاشت!
فارسی
2
0
3
131
☫آشِ‌قَم‌بر🇪🇬همه‌عالم🎒
ایران هرچند بخشِ قابل‌توجهی از گندمش را خودش تولید می‌کنه ولی بخاطر مسائلی از جمله کشتِ دیم یا خشکسالی بیشترِ سال‌ها گاهی حتی تا نصفِ نیاز را وارد می‌کنیم. جالبه چند دهه قبل وارداتش عمدتا از آمریکا بود ولی به مرور به سمتِ بازارهای نزدیک‌تر گشت و چند وقته تقریبا رو روسیه تثبیت شده
فارسی
11
3
91
4.3K
کادح بن کادح retweetledi
مهدی ابوتراب
رفقای عزیز برادرانه عرض میکنم با هر مشرب فکری که هستید اعم از انقلابی یا غیر انقلابی، اخباری یا اصولی در این ایامی که تمام عالم هستی عزادار است از جدل‌های بیهوده حذر کنید که امام صادق علیه‌السلام فرمود که این کار عمل را بر باد می‌دهد و انسان را هلاک می‌سازد و از خدا دور می‌کند.
فارسی
0
1
21
132
کادح بن کادح
دیشب وسط روضه یه نفر اومد شیرینی پخش کرد. فکر کردم از طرفداران یزیده. یه نفر ازش پرسید شیرینی چیه؟ گفت بعد از سالها انتظار امروز بچه‌دار شدم.
فارسی
0
0
6
76
بسیُ‌مید
بسیُ‌مید@hopefulforeverr·
@alastism @NaneeGhamarr چقد شما ریلکسین در مقابل فردی که الکی دعوا داره. کاش منم مثل شما بودم 😂
فارسی
2
0
1
14
کادح بن کادح
یه پیج پیدا کردم که خلق‌الله میرن شغل و سرمایه و درآمدشون رو اعلام می‌کنن! حاجی مشاغل آزاد چه درآمد خوبی دارن! ما چه ظلمی به خودمون داریم می‌کنیم که چسبیدیم به حقوق بخور نمیر دولتی!
فارسی
81
6
860
74.2K
Amirmohammad
Amirmohammad@Anajafian1997·
@alastism قانون زنگی همیشه جمع صفره . شما در برابر چیزایی که بدست میاری خیلی چیزارو از دست میدی . به دفعات این موضوع برام ثابت شده . اگه چیزی بدست نمیاری احتمالا داری چیزی رو براش از دست نمیدی !
فارسی
2
0
7
216
کادح بن کادح
الان یادم اومد که یکی از فامیلای نزدیکم سالها پیش کار دولتی رو رها کرد و‌ رفت وکیل شد. وکیل خوبی هم شد ولی به طرز عجیبی با وجود اینکه درآمدش چندبرابر شد، اصلاً نتونست زندگی رو جمع و جور کنه و حتی وضعش بدتر شد.
کادح بن کادح@alastism

یه پیج پیدا کردم که خلق‌الله میرن شغل و سرمایه و درآمدشون رو اعلام می‌کنن! حاجی مشاغل آزاد چه درآمد خوبی دارن! ما چه ظلمی به خودمون داریم می‌کنیم که چسبیدیم به حقوق بخور نمیر دولتی!

فارسی
2
0
30
3.5K
کادح بن کادح
روضه باید مقتل‌محور باشه نه زبان‌حال‌محور.
فارسی
0
0
11
300
vibe
vibe@MBahrebar1361·
@alastism اگر حجم استرس مشاغل آزاد و میتونید تحمل کنید برید، فقط به پولش نگاه نکنید وقتی اجاره و حقوقارو دادین و به اندازه پول یک غذا براتون نموند اونوقت میفهمین که چقدر سخته حالا بی خوابی ها قرص ضد استرس و غیره بماند اگر تحمل این مسائلو ندارین کارمندی بهترینه
فارسی
1
0
5
849
کادح بن کادح
پشت سرم جوری به هود آشپزخونه خورد که فکر کنم همسایه‌ها از صدای مهیب برخورد بیدار شدن.
فارسی
0
0
3
213
ali akbar karimi
ali akbar karimi@a61karimi·
@alastism توکل بر خدا یا توکل بر دولت، مسئله این است
فارسی
1
0
1
454
کادح بن کادح
@parvaz96 متاسفانه سطح حقوق پایینه و مجبورم. البته با احتیاط میرم جلو
فارسی
0
0
1
2K
PARVAZ
PARVAZ@parvaz96·
@alastism سطح حقوق بالا باشه می ارزه مطمئنه استرس صاحب بیزینس رو نداری و هر وقت این شاخه سست شد میپری رو شاخه محکمتر. بیزینس با سابقه با پشتوانه خانوادگی باشه حرفی ندارم ولی شروع بیزینس جدید شجاعت و ریسک پذیری میخواد که آدمهایی که منطقی به مسایل نگاه میکنند نمیتونن سمتش برن
فارسی
1
0
3
2.3K
Amir Amirian
Amir Amirian@amirian_am85148·
@alastism من توصيه م بهت اين هست چارچوب داشته باشي اگر شغل آزاد داري و اعتماد نكني به كسي به اين راحتيا. با غريبه و آشنا تو بيزينس يك جور رفتار كن. بازار رو بسنج. احساسي عمل نكن. صبور باش. نااميد هم نشو. تجربه و اطلاعات كافي از نحوه كار و ساختار خودت مهمه. موفق باشي.
فارسی
1
0
4
2.9K