alp
560 posts


Fatih Terim’in Türkiye Milli Takımı teknik direktörlüğü kariyerinde kaybettiği veya berabere kaldığı maçlar:
❌ 🇩🇰 Danimarka 1-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 1-4 Çek Cumhuriyeti 🇨🇿
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-1 Rusya 🇷🇺
🤝 🇭🇺 Macaristan 2-2 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 1-2 İsviçre 🇨🇭
❌ 🇮🇹 İtalya 3-1 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Romanya 🇷🇴
🤝 🇵🇾 Paraguay 0-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇨🇱 Şili 0-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇫🇮 Finlandiya 0-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇮🇸 İzlanda 0-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇸🇪 İsveç 2-2 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇨🇿 Çek Cumhuriyeti 3-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇪🇪 Estonya 0-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-1 Hırvatistan 🇭🇷
❌ 🇵🇹 Portekiz 1-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-3 Danimarka 🇩🇰
❌ 🇧🇬 Bulgaristan 3-1 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 2-2 Danimarka 🇩🇰
❌ 🇨🇭 İsviçre 2-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 2-2 Çek Cumhuriyeti 🇨🇿
🤝 🇦🇿 Azerbaycan 1-1 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇧🇪 Belçika 3-3 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Gana 🇬🇭
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Estonya 🇪🇪
❌ 🇲🇰 Kuzey Makedonya 1-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇮🇹 İtalya 1-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇬🇪 Gürcistan 1-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 2-2 Norveç 🇳🇴
❌ 🇧🇦 Bosna-Hersek 3-2 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 0-0 Brezilya 🇧🇷
❌ 🇷🇴 Romanya 2-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇲🇹 Malta 2-2 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇲🇩 Moldova 1-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-1 Yunanistan 🇬🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 0-0 İsveç 🇸🇪
🤝 🇧🇾 Belarus 2-2 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 2-3 Uruguay 🇺🇾
❌ 🇵🇹 Portekiz 2-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇩🇪 Almanya 3-2 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Belçika 🇧🇪
🤝 🇪🇪 Estonya 0-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Fildişi Sahili 🇨🇮
❌ 🇪🇸 İspanya 1-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 1-2 İspanya 🇪🇸
❌ 🇫🇷 Fransa 1-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇧🇦 Bosna-Hersek 1-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇧🇪 Belçika 2-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-2 Hollanda 🇳🇱
❌ 🇺🇸 ABD 2-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇮🇸 İzlanda 3-0 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 1-2 Çek Cumhuriyeti 🇨🇿
🤝 🇱🇻 Letonya 1-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-4 Brezilya 🇧🇷
🤝 🇳🇱 Hollanda 1-1 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 1-1 Letonya 🇱🇻
❌ 🏴 İngiltere 2-1 Türkiye 🇹🇷
❌ 🇹🇷 Türkiye 0-1 Hırvatistan 🇭🇷
❌ 🇪🇸 İspanya 3-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 0-0 Rusya 🇷🇺
🤝 🇭🇷 Hırvatistan 1-1 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇹🇷 Türkiye 2-2 Ukrayna 🇺🇦
❌ 🇮🇸 İzlanda 2-0 Türkiye 🇹🇷
🤝 🇲🇰 Kuzey Makedonya 0-0 Türkiye 🇹🇷


Türkçe

@Fener1907_ Serdarın bende yeri çok ayrı ve çok severim ama Serdar 3. Forvet olacağına neden Alaettin Ekici düşünülmüyor? Artık bazı kalıpların değişmesi lazım. Altyapıdan çıkan ya da gelecek vadeden geçleri parlatmanın daha iyi yollarını bulmak gerekiyor.
Türkçe

BİLGİ | Fenerbahçe’de stadyum inşaatı için izin süreci devam ediyor. Önce Belediye ile görüşmeler yapıldı, ardından iznin asıl alınması gereken yer olan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile diyaloglar başladı.
Tüm izinlerin ne zaman çıkacağına dair bir tahmin yapmak zor. Bu arada kulüp kaynakları, ‘Maltepe’ iddialarını kesin bir dille yalanlıyor. Stadyum yerinde büyüyecek ancak bunun için biraz zaman gerekiyor.

Türkçe

@pittbrad1907 Maceraya gerek yok gelecekse Marko paşa gelsin. Larkin Fenerbahçe'de oynama hakkını kaybetti bence. Ayrı Wade ile anlaşıp anlaşmayacağını bilmiyorsun! Marko Paşa seçenekse eğer maceraya gerek yok
Türkçe

Larkin’in bize gelmesi bence Marko’ya bağlı. Efes, Marko’yu istiyor geçen yıl da istemişti. Eğer Marko’yu alırlarsa, Larkin’in bize gelmesinin önünde bence engel kalmaz. Zaten Larkin’e verilen 4 yıllık overpaid kontratın sebebi onun bize gelmesini engellemekti.
Şu an onu göndermeleri için maaşının bir kısmını ödemeleri gerekiyor. Ama asıl mesele, kendi efsane kaptanlarını bize vermek için bizim efsane olmuş ikinci kaptanımızı almaları gibi bir denge kurulmadan böyle bir hamlenin kolay kolay olmayacak olması.
Marko üzerinden böyle bir karşılıklı hamle oluşmadıkça Larkin tarafında kapı açılması bence zor.

Türkçe

@Sametcayir @fanatikcomtr 27 yaşında bir futbolcu olmasına rağmen, hiç bonservis bedeli ödenmemiş ve ayrıca hiç Fransa milli takımında oynamamış biri.
Lens maaşı 1.5M olan adam Türkiye'de 8M kazanabileceğini hayal ediyor!
Bu adam oynamaya gelmez.
SAKIN YAPAMAYIN. @Fenerbahce @ismailkartal_1
Türkçe

ÖZEL | Fenerbahçe, Malang Sarr’a son olarak yıllık 5 milyon Euro maaş + imza parası önerdi. Futbol komitesi şu anda Sarr’dan yanıt bekliyor. Olumlu yanıt gelmesi halinde Sarr, İstanbul’a gelecek. Jean-Clair Todibo önerisine ise sıcak bakılmadı. @fanatikcomtr

Türkçe

@Livsnjature @KaptanGalip Tümer Metin; (Bjk.lı ve Bjk kaptanı)
"Ben Fenerbahçeli değilim ama şunu da her zaman söylüyorum; Her futbolcu Fenerbahçe forması giymeden futbolu bırakmamalı. Futbolcu olduğunuzu Fenerbahçe'de anlarsınız."
Türkçe

@KaptanGalip Fenerbahçe için bir kelimesi bile inandırıcı değil. Hep Galatasaray gibi olabilme çabanız çok içler acı. Osimhen konuştuktan sonra bir de, zamanlama da manidar.😂😂
Türkçe

Raul MEİRELES..
22 yıldır FUTBOL oynuyorum;
• PORTO,
• LİVERPOOL,
• CHELSEA
Gibi Takımlarda oynadım, PORTEKİZ Milli Takımı da dahil olmak üzere 1000'in üzerinde Maça çıktım...
Büyüklük isimde sanırdım,
'İyi Para Veren Kulüp Büyüktür..'
diye düşünürdüm hep...
Bir Takımda oynuyorsan eğer ister istemez o Takımı seversin ve onun gazıyla oynarsın sahada...
Fakat FENERBAHÇELİLİK apayrı bir şeymiş, bunu tam anlamıyla anladım.
Eğer bir Takımı Ülkesinde hiç bir Takım sindiremiyor ise, O Takım EN BÜYÜK Takımdır Bence..
Sanırım 90 Milyon Nüfusu Var TÜRKİYE'nin;
- FENERBAHÇE Taraftarları hariç,
- Türkiye'de Bütün İnsanlar FENERBAHÇE Düşmanı Gibi Davranıyor...
- Bazıları Benim O Armayı öpmemde art niyet aradılar.
Şöyle söyleyebilirim;
"Ben Hayatım boyunca o samimiyetle;
. Bir ANNEMİ,
. Bir BABAMI,
. Bir EŞİMİ,
. Bir KIZIMI,
. Bir de FENERBAHÇE ARMASINI
Öptüm...
Şimdi diyorum ki kendi kendime;
"Aferin Raul, iyi ki FENERBAHÇE Futbol Takımını tercih etmişsin.."
Tüm Futbolcu Arkadaşlara Sesleniyorum;
"Eğer Size Teklif gelirse,
hiç düşünmeyin, hemen FENERBAHÇELİ olun. Futbolculuğu ve Aşkı aynı anda yaşayacaksınız..."
Sevgilerimle,
Raul MEIRELES
Portekizli Futbolcu..

Türkçe

@ajansfenercom Rakip takım değil, Fenerbahçe! (her branşta göt yanıklarına sebep olan takım)
Türkçe

Anadolu Efes, Shane Larkin için Crvena zvezda ile (maaş paylaşımı konusunda) anlaşmaya vardı.
Larkin, iki tarafın da ilgisi nedeniyle gelecek sezon Türkiye’de Fenerbahçe Beko forması giymek istiyor. Ancak diğer tarafta Efes, yıldız oyuncunun rakip bir takıma gitmesine izin vermiyor.
(🔗@DojeVS)

Türkçe

@nowsportr Tabiki galatasaray hariç bir takımla görüşmeleri söz konusu olamaz.
Türkçe

@mediafener0 Ederson ve semedodan çıkmaya çalışır,
Kaleye Berke için ne gerekiyorsa yaparım, olmadı kaliteli yerli. Browndan çıkar mimovici u23 yaparım.
3 yabancı yer açıldı. Gerisi sizde. Mecbur gidecekle i gönderdik saydım
Türkçe

1-🇧🇷 Ederson
2-🇳🇱 Jayden Oosterwolde
3-🇸🇰 Milan Škriniar
4-🇵🇹 Nélson Semedo
5-🇫🇷 N'Golo Kanté
6-🇫🇷 Mattéo Guendouzi
7-🇪🇸 Marco Asensio
8-🇧🇷 Talisca
9-🇽🇰 Vedat Muriqi
U23-
1-🇲🇱 Dorgeles Nene
2-🇫🇷 Sidiki Chérif
3-🏴 Archie Brown
Gönderilmek zorunda olanlar;
🇧🇷 Fred
🇭🇷 Dominik Livaković
🇳🇱 Anthony Musaba
🇲🇦 Sofyan Amrabat
🇪🇬 Omar Fayed
🇧🇷 Diego Carlos
🇧🇷 Rodrigo Becão
🇷🇸 Ognjen Mimović
Tablo böyleyken nasıl transfer yapacağız?

💥 "Beşiktaş EuroLeague için hazır."
🎙️Genel Menajerimiz Derya Yannier:
"26'sında göreceğiz ama son toplantıda şu çok netti; biz de bunu çok net dile getirdik. Eğer tekrar 20 takım olacaksak, Beşiktaş'ın buna hazır olduğunu ve bu yükü kaldırabileceğini düşündüğümüzü ifade ettik. Türk basketbolu için de bunun çok pozitif olacağını düşünüyorum. Dolayısıyla, eğer 20 takım kararı çıkarsa ben Beşiktaş'ın EuroLeague'de olacağına inanıyorum. Ama 20 takım kararı çıkmaz ve 19 takımla devam edilirse, o zaman da dediğim gibi takımların takvimi en azından biraz rahatlamış olacak.
Beşiktaş dışında adaylar var ama bence onların arasında, dediğim gibi, biz de orada Anadolu Efes'le beraber görüşümüzü çok net şekilde bildirdik. Bence kulüplerin çoğunluğu da o pozisyona en net adayın Beşiktaş olduğunu düşünüyor."
( HT Spor )


Souvess@souvess
🎙️ Derya Yannier: "Hem yarışmacı olmaya devam edebilmek, hem bütün bu başarıları kazanabilmek hem de harcamaları kontrol altında tutabilmek kolay bir şey değil.Özellikle günümüz piyasasında, EuroLeague'de her sezon 4-5 takım olağan dışı paralar harcıyor. Burada Rus takımlarının olmadığını da göz ardı etmemek lazım. Bu harcamalar yapılırken şunu diyebilirsiniz: 'Tamam, bu takımlara gidenler gitsin; ben kalan oyunculara bakayım.' Fakat öyle olmuyor. Bu aslında bir domino etkisi gibi. Oraya giden oyuncular yüksek kontratlara imza attığında, diğer oyuncular da bu rakamları duyuyor ve onlar da menajerlerini bu yönde baskı altına alıyorlar." ( HT Spor )
Türkçe

@nexustransfer Montella ile devam edilmeli ve montellanında artık revizyona girmesi gerekiyor
Türkçe

Fatih Terim: “Oluşan beklentinin farkındayım. Kendimi açıklayacak halim yok; ne dediğim çok açık. Tüm ulus, söylediklerimi %100 doğru anlamış.
55-56 senedir Türk futbolunun tam merkezindeyim. Biz Türk futbolunun sorunlarına kafa yoralım, buralarda zaman kaybetmeyelim.
Önemli olan; ne oldu, ne olmalı ve ne olacak sorularına cevap bulmaktır.”

Türkçe

@metebirbicer @adursunoglu Çizilmiş bir set olmadığı kesin ama tarık zaten olması gereken yerde wade son şans oraya salladı. Aslında karanlığa girdiği gibi çıkmasınıda bildi
Türkçe

@GustavoABSilva @blog_formula1 Sadece o mu? O kadar yatırım 20 pilot yarışın diye yapılır mı? Pilotlar yarışmak için ayrıca para isteyekler mi?
Türkçe

@blog_formula1 Tem só um problema.
Algumas pistas são mais favoráveis ao carro A do que o B
Isso faria a sorte do piloto também de estar no carro certo para a pista certa
Português

⭐️ A "IDEIA MALUCA" DE CARLOS SAINZ QUE REVOLUCIONARIA A F1 PARA SEMPRE ⭐️
Carlos Sainz, da Williams, falou sobre a sua "ideia maluca", que mudaria completamente a F1:
"Tenho uma ideia um pouco maluca, que acho que nunca falei disso publicamente: Sempre imaginei uma F1 onde as equipes e os pilotos fossem separados. Isso nunca vai acontecer, claro, mas sempre imaginei uma categoria com 20 corridas e cada piloto disputando duas corridas com cada carro.
Nesse caso, o piloto faria parte da F1, não de uma equipe: Ele seria um cliente da F1, contratado pela F1 para pilotar os carros. Então, eu teria a chance de fazer duas corridas com a Williams, duas com a Mercedes, duas com a Ferrari, e por aí vai. Todos os pilotos teriam exatamente a mesma chance de ganhar o título.
Isso constituiria o campeonato mundial de pilotos, e os pontos conquistados por cada equipe seriam o campeonato de construtores. Dessa forma, as equipes seriam completamente separadas dos pilotos. E teríamos um verdadeiro campeonato de pilotos e um verdadeiro campeonato de construtores"
E aí, o que acham dessa ideia?


Português

💬 Beşiktaş Basketbol Şube Sorumlusu Özkan Arseven, Jonah Mathews hakkında konuştu:
"Bu sezon başında Jonah Mathews'ın sözleşmesini 2 yıl uzatmıştık. Bu sezon EuroCup'ı kazanıp EuroLeague'e gitseydik sözleşmesi uzayacaktı.
Ama biz EuroCup'ı kazanamadığımız için sözleşmesi tek taraflı fesh oldu ve bizimle birlikte olmayacak."
(via HT Spor)

Türkçe

@yagosabuncuoglu Ekibinden önemli biri çıkıp istediği zaman istediği kişiyle böyle herşeyi konuşuyorsu doğrusu olmuş demek ki
Türkçe

ÖZEL | AYKUT KOCAMAN'IN EKİBİNDEN ÖNEMLİ BİR İSİMLE KONUŞTUM. 👇
"Topuk Yaylası’na götürülmek üzere iki gün önce malzeme listesi hazırladık. Antrenman programını oluşturduk. City Group’tan üç antrenörle anlaştık. Bu antrenörlerin ikisi atletik performans alanında, biri ise FenerLab’da görev yapacaktı.
Fenerbahçe ve yeni sezon için çalışmalar yaptık ve hazırlıklarımızı tamamladık. Teknik heyete bağlı scout ekibi kurduk. Her mevki için son 6 haftada 100'e yakın oyuncu izledik ve transfer listesi oluşturduk. Kamp başlangıç tarihi olarak da 22 Haziran’ı belirledik ve raporu sunduk.
Ne olduysa dün olmuş. Aykut Hocam ile henüz konuşamadım. Bu kadar hazırlık yaptık ve göreve başlamayı bekliyorduk. Şaşkınız. Fenerbahçe için hayırlısı neyse o olsun."
Türkçe

@odamunzevisi @ii088ii888 @bayrakmedya Yunan takımı panathinaikosu Euroleague şampiyonu yapan ergin atamana bi sor istersen.
Türkçe

@ii088ii888 @bayrakmedya Ataların yunan değilse yunanlıları övemezsin. Hafızasız, asalak gibi yetişmeyin. Yunan mezaliminin üzerinden çok yıl geçmedi. Yunanlılar böyle bir şey yapmazmış :)
Türkçe

@pittbrad1907 Bi önceki hücumda tarık 3lük denedi girmedi. Adam onu söylüyor. Buradan kesip video yaparak olmuyor o işler.
İhsan hoca doğru yorumlamış.
Türkçe











