A Milli Futbol Takımımız, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda oynadığı ikinci maçta Paraguay'a mağlup oldu ve gruptan çıkma şansını kaybetti.
🇹🇷 Türkiye 0-1 Paraguay 🇵🇾
Selcuksports isimli kaçak maç yayını sitesinin yöneticisi Selçuk Yılmaz'ın ifadesi ortaya çıktı: (Sabah)
"SelçukSports isimli siteye hiç girmedim, ismini insanlardan duymuşumdur ancak site ile alakalı bilgim yoktur.
Bilgisayardan anlamam, böyle siteler kullanmam mümkün değil."
@askiifener@tinercimayki Galatasaray liyim
Her Galatasaray li derki bu ligde bize göre oyuncu yok , Avrupa veya alt yapıdan çekeriz , fener bjk trapzon da yok bize göre ...
@futbolarena trolleşmeyin devre arasından sonra Beşiktaş'ta bi ruh oluştu kimse bunu görmüyor sergen devam etmeli xabi de gelse yarim dönemde şampiyon yapamazdı sergenden önce adali gitmeli istifa etmeli sergen ve fikret orman ikilisi ligi birbirine katacaktır ama suan hocanın arkasinda durun
🚨 Junior Olaitan:
"Tüm sorumluluğu üstleniyorum. Hiçbir mazeretim yok. Sadece hayal kırıklığı ve takım arkadaşlarımı ve sizleri, taraftarları hayal kırıklığına uğrattığım için duyduğum gerçek bir pişmanlık var. Bu armayı taşımak, hafife almadığım bir ayrıcalık. Sahaya her çıktığımda, gururla, özveriyle ve bu kulüp için her şeyimi verme niyetiyle çıkıyorum. Bu değişmeyecek. Aksine, bu an, daha güçlü bir şekilde geri dönme, gelişme ve sizin güveninizi boşa çıkarmama kararlılığımı daha da güçlendiriyor. Hayal kırıklığınızı anlıyorum ve bunu hissetmeye hakkınız var. Tek isteğim, her zaman olduğu gibi bizimle ve benimle birlikte olmaya devam etmeniz. Desteğiniz, özellikle böyle anlarda, her şey demek. Hepiniz beni affedin ve özürümü kabul edin, çok üzgünüm. Öğreneceğiz. Büyüyeceğiz. Ve birlikte tekrar mücadele edeceğiz."
⚽ Tuttuğun takımın Avrupa'da attığı en güzel gol hangisi?
NIVEA Men, futbol tutkunlarını sahadaki en iyi anlarını paylaşarak Roll-on d’Or rekabetine katılmaya davet ediyor. 👉 bit.ly/4dMw4E4#işbirliği
@nocontextjk serdar adalı tabikide eleştirilecek bu tür hakem olaylarında fikret orman olsaydı ne olurdu? sergeni bu yaz göreceğiz bu yazdan sonra yine böyle başarısız olmaya devam ederse onunda bileti kesilir benim tercihim teknik direktörden önce başkan değişmeli ve fikretorman geri gelmeli
Beşiktaş bu sene başarısız bunun sorumlusu sergen hoca ve Serdal başkandır. Kimseden çekinmeyin rahatça söyleyin
Ha diyorsanız biz içerden bilgi haber alamayız o yüzden yapmıyoruz o zaman ilerde başka hoca geldiğinde eleştirmeyeceksin işin neyse onu yapacaksın