Arthur

391 posts

Arthur

Arthur

@arthurMorg_n

Katılım Temmuz 2025
246 Takip Edilen24 Takipçiler
Headache 🇦🇷
Headache 🇦🇷@cs_headache·
Manifest yeni şarkı çıkarıyormuş. Bu beni dünya kupasından daha cok heyecanlandırıyor. Öyle bıktım amk kupasından.
Türkçe
2
0
5
2.6K
Emrah Yaldız
Emrah Yaldız@Emrhyldz8Z·
Dün gece keyif dakikalarına geçmeden son bir bahis alayım dedim severim kendisini ayıp olmasın dedim kırmamış beni teşekkürler beyefendi😀 @luckyshopcom
Emrah Yaldız tweet media
Türkçe
2
0
5
796
burćidovic
burćidovic@burcidovic·
@cs_headache Gruba girdiğinden beri win serisi var. Bu mesajı görmeyi beklemiyordum……
Türkçe
2
0
3
1.5K
Arthur retweetledi
Jeff
Jeff@JeffFcb14·
Mundial 2014: Cuidado con Bélgica Mundial 2018: Cuidado con Bélgica Mundial 2022: Cuidado con Bélgica Mundial 2026: Cuidado con Bélgica
Español
126
6.2K
94.8K
1.1M
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@hkiyici hocan hicbir yarrak yapmamis huseyin hocam hocam diye yalamadiginiz yarrak kalmadi huseyin
Türkçe
1
0
1
1.4K
Forza Cimbom
Forza Cimbom@forzacimbom·
Fatih Terim'den birilerine gönderme: "Uyuruz nasıl olsa, acelesi yok. Benim jet lag problemim de yok! Uçakta zaten uyumam, onu jet lag problemi olanlar düşünsün!"
Türkçe
25
138
6.3K
561.5K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@keroanaliz1 kral 8 tunus kale vurusuna ne diyorsun
Türkçe
1
0
0
1.1K
Kero Analiz
Kero Analiz@keroanaliz1·
🏟️ Tunus - Japonya İlginç ve akıl dolu bir tercihle sizleyim. Gelmezse ne akıl ne ilginçliği kalır o ayrı ama oyunu okumayı ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Yatsa dahi güzel bir mantığa dayandırdığım için ben üzülmüyorum şahsen. Tunus'ta göreve Herve Renard geldi. Kendisini Suudi Arabistan'ı yönetirken Arjantin'i yendikleri maçta rakibi 10 kez ofsayta düşürdüğü maçla hatırlayabilirsiniz. Yan tarafa fotoğrafını da koydum. Hoca ofsayt taktiğini kariyeri boyunca hep kullandı. Bugün Tunus'la ilk maçında da kullanmasını bekliyorum. Rakibi şaşırtmak isteyecektir. Suudi Arabistan'da bu ofsayt taktiğini çok kez yaptı. Bugün Tunus'la az süre çalışmış olsa da savunma hattını önde kurmasını ve rakibi ofsayta düşürmesini bekliyorum. Tunus'un son maçında 3-6 şeklinde 9 ofsayt çıktı zaten. Hattı önde kuruyorlardı hoca kovulmadan önce. Bugün güvenli seçim isteyenler için golden önce ofsayt olur temiz seçim bence. Japonya 2 ofsaytı da orta güvenden aldım. Yazdığımız gibi olsun. Hepimize bol şans dostlar.
Kero Analiz tweet mediaKero Analiz tweet media
Türkçe
10
3
98
53.2K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@krisajer aynen abi sen gulmuyosun marjinal oldun de mi amk essegi seni
Türkçe
1
0
53
4.4K
Oğuzhan Yaman
Oğuzhan Yaman@krisajer·
ali biçim cem yılmaz taklidi... baba bunlara harbiden gülüyosanız sizi pistten alalım ya. şu amatör eğlencelerine fazlaca prim vermekten hiç geri durmuyorsunuz
Türkçe
89
7
240
81.3K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@burcidovic kral cok sempatik adamsin her yayininizi takip ediyorum yaninizdayim, cok buyuk is yapiyorsunuz dordunuze de buyuk emekleri icin cok tesekkurler her daim destekciniz ve takipcinizim
Türkçe
1
0
1
418
burćidovic
burćidovic@burcidovic·
Bugün ya şov var ya büyük rezillik. lütfen birincisi olsun çünkü çok fazla ve çok iyi bahisler var. Artık hiç oyun oynamadan bekleyen takım görmek istemiyorum. Lütfen düzgün top oynayın lütfen..
Türkçe
7
0
60
7.4K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@_l_y_7 @selcukjk ip tv ovmek icin yapilmis sacma sapan bir yorum en son ip kullanip derbi izlerken yukaridaki komsunun 2 dk onceden goll sesini duymustum ondan beri ip falan izlemiyorum
Türkçe
0
0
3
1.1K
⚡A⚡
⚡A⚡@_l_y_7·
@selcukjk Görüntü kalitesi digitürk kadar iyi değil özellikle derbilerde yayın çoğunda donuyor geriden geliyor maç sırasında sorun olduğu zaman muhatap bulamıyorsun karşında vs vs gerçekten özgürlük mü :)
Türkçe
5
0
10
5.6K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@haskologlu burdaki mevzuyu anlatabilecek var mi neden 3 kisi bu elemana daliyor?
Türkçe
0
0
0
11
ibrahim Haskoloğlu
ibrahim Haskoloğlu@haskologlu·
🔴#SONDAKİKA | Adalet Bakanlığı, Turizm bölgelerinde yerli, yabancı turistleri rahatsız edecek şekilde davranan şahısları takibe aldı. Başsavcılıklar toplum tarafından artan bu rahatsızlıklar nedeniyle bu konuda azami hassasiyet gösterecekler. Adalet Bakanı Akın Gürlek: •Turizm bölgelerimizdeki huzur ve güven ortamı, devletimizin vazgeçilmez önceliklerinden biridir. Bu tavizsiz tutumumuz çerçevesinde; Mersin’in Silifke ilçesinde bir vatandaşımızın yaralanmasıyla sonuçlanan müessif olaya ilişkin adli süreç derhâl başlatılmış; yürütülen soruşturma kapsamında üç şüpheli tutuklanmış, bir şüpheli hakkında adli kontrol kararı verilmiştir. • Vatandaşlarımızın ve ülkemizi ziyaret eden misafirlerimizin güvenliğini hedef alan hiçbir girişime müsamaha gösterilmeyecektir. Bu kapsamda; turistleri baskı, tehdit, aldatma veya zorbalıkla mağdur eden şahıslar ile “hanutçuluk” faaliyetlerini yönlendiren işletme ve organize yapılar adli makamlarımızın yakın takibindedir. • Bireysel mağduriyetlerin yanı sıra ülkemizin marka değerine, turizm güvenliğine ve kamu düzenine doğrudan zarar veren bu tür eylemlere karşı mücadelemiz hukuk devleti ilkeleri çerçevesinde kararlılıkla sürecektir. • Adalet Bakanlığı olarak; toplumsal huzuru bozan, şiddete başvuran ve hukuku çiğneyen hiçbir yapıya geçit vermeyecek; İçişleri Bakanlığımız ve ilgili tüm kurumlarımızla tam bir koordinasyon içinde hukuki süreçlerin bizzat takipçisi olacağız.
Türkçe
1.1K
477
6.5K
2.1M
Toma bala
Toma bala@dalyarrk·
Koray koç öğretmen hikayesini anlatıyor Ali biçim can kulağıyla dinliyor Efe uygaç gülmekten evlilik cüzdanına dönüyor
Türkçe
20
95
7.1K
230.1K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
İstanbul Ümraniye’de trafikte kavga eden 2 kişiden biri eline aldığı muşta benzeri alet ile karşı tarafın kafasına vurdu.
Türkçe
677
198
3.7K
684.8K
Gonzalez
Gonzalez@Gonzalez1045937·
@arthurMorg_n @daktilock Buna adalet diyorsun tedavi ettilerim seni Daha 3 gün önce samunda yaya geçidinden geçen çocuğu ezip öldüren sürücü direk adlı kontrol şartıyla serbest kaldı Senin adalet anlayışını s....yim
Türkçe
2
0
1
1.1K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@tuborgspecial8 @daktilock umarim yillarca yatar surunur bunun gibi hirtlar yuzunden millet sokakta rahatca gezemiyor zaten bindigi araban belli ne mal oldugu
Türkçe
0
0
19
2.3K
tuborgspecial
tuborgspecial@tuborgspecial8·
@daktilock BMW li anasının amını gördü araba 1 sene yok kendide en az 6 ay yatar bir o kadar 500-600 para cezası öder :)
Türkçe
23
4
1K
33.4K
Arthur
Arthur@arthurMorg_n·
@Gonzalez1045937 @daktilock dostum eger bu yazdiklarin dogruysa, gercekten cok mutlu oldum ulkede adalete olan guvenim artmaya basladi🙏🏻
Türkçe
1
0
26
1.3K
Gonzalez
Gonzalez@Gonzalez1045937·
@daktilock Olum ben iki tane tokat attım 1 ay cezaevinde yattım 180 bin ceza yedim 2 ay ehliyet el konuldu 2 ay trafikten men edildi Psikoteknik Avukat parası Kızılaya bağış Benden sonra bakıyorum Kimseye bir şey olmuyor Sizin adaletinizin a.k
Türkçe
11
0
29
16.1K
xanthos_027
xanthos_027@xanthos_zag027·
günaydınlar...
Türkçe
312
95
690
31.7K