شوپهن‌آور

168 posts

شوپهن‌آور banner
شوپهن‌آور

شوپهن‌آور

@artourin

وقتی صدای حادثه خوابید بر سنگ گور من بنویسید: - یک جنگجو که نجنگید اما ...، شکست خورد

پختستان Katılım Mart 2022
2 Takip Edilen3 Takipçiler
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
تا شنبه‌ی هفته‌ی آینده، توییتر نمیام و درس می‌خونم. اومدم بزنید تو دهنم لطفا.
فارسی
0
0
0
2
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
یه دوستی داشتم می‌گفت برای اینکه چپ نشم کتاب کمتر میخونم. اینا هم فکر میکنن هر کی چپ میشه انگار به یه بیماری خاصی مبتلا میشه و آدم هر کاری باید بکنه که سمتش نره. آقا جان علتی داره که افرادی که بیشتر درس میخونن میرن سمت تفکرات ضد سرمایه داری. التماس تفکر.
Saman@SamanJYK

نسل دوم، سوم LAای‌ها مدرسه و دانشگاه که میرن طبیعتا چپ میشن و یه گونه خطرناکی. چون سمپاتی با ایرانیا که ندارن (کلش یه استفاده هویتیه) یه بی‌رحمی آمریکایی‌ای هم توشون هست که مثلا باهاش بحث کنی اول چهل هزارتا کشته رو‌ منکر میشه بعدش میگه خب همه کشورا میکشن.

فارسی
5
0
18
451
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
چند سال پیش من رندوم با یکی اینجا آشنا شدم، طرف تو یه دانشگاه گمنام غیرانتفاعی معماری می‌خوند. میزان مطالعه‌ای که من با اون در طول ارتباطمون داشتم برابر با کل دوران دانشگاهم بود. واقعا اگه شانسی یه پارتنر درسی خوب پیدا کنید، باعث پیشرفتتون می‌شه.
🎀🦈بچه کوسه@aydatiii

درس‌خون و نرد واقعی رو توی هیچ گروهی با مضمون " بیاید باهم درس بخونیم" و "پارتنر درسی" و... پیدا نمی‌کنید.

فارسی
0
0
0
9
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
خیام و عطار اختلاف تاریخی خاصی ندارند و احتمال این اتفاق خیلی کمه. اما این گزاره که خیلی از رباعیات منسوب به خیام، برای خیام نیستند، تقریبا درسته. این اتفاق برای حافظ و فردوسی و مولوی و ... هم افتاده، ولی کمتر. علت اصلی سختی کار در تشخیص رباعیات خیام افکار خیامه.
فارسی
1
0
0
59
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
برای معرفی کامل cabo verde، تاریخچه، شگفتی‌ها و مکان‌های دیدینش و تاریخچه‌ی اکثر کشورا می‌تونید به پادکست من در کانالم گوش کنید.
فارسی
0
0
1
16
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
کیپ‌ورد یکی از باثبات‌ترین کشورای افریقا است. شعار توریستیشون نو استرسه، با سیاست مالی برنامه‌ریزی کرده تا در آینده خیلی از شرکت‌ها سرور‌ها و شعبشون رو به اونجا بیارن و پیش‌زمینه مهاجرت برنامه‌نویس‌ها رو داره فراهم می‌کنه. واقعا ملت بدبختی نیستن. سزاریا اوورا هم در حد هایده است.
مَهدور@Mediocre1992

شما به این فکر نکردین که حتی اگر تو Cabo Verde به دنیا اومده بودین زندگی خیلی بهتر بود؟

فارسی
1
0
2
36
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
دیگع دارم هر کاری می‌کنم که درس نخونم
فارسی
0
0
1
28
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
به قول اشرف مازندرانی: فریاد کزین زمانه‌ی پرشروشور شد گنج شه از رزق گدایان معمور آری ز کلام اهل شهرت گردد اشعار نکوی شاعر نامشهور
فارسی
0
0
0
26
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
در واقع این خانوم سعی دارند قدرت خیام در سرایش شعر رو زیر سؤال ببرن که واقعا زشته، نکنید از این کارا. بیشتر اشعار منسوب به خیام از شاعران زندیقه که برای حفظ جان از دست مسلمانان، مجبور می‌شدن اشعارشون رو به اسم خیام جا بزنن.
فارسی
2
0
0
32
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
یه نظریاتی در مورد کیارستمی دارم که جهان هنوز آماده‌ی شنیدنش نیست.
فارسی
0
0
0
38
Lyra ˖ ִֶָ࣪ 𐀔
@artourin این لحن توهین‌آمیز و پرخاشگرانه رو درک نمی‌کنم. واقعا کتاب خوندن شعور و شخصیت نمیاره برای کسی. اگه اول کامنتا رو باز می‌کردین، می‌دیدین که برای یه نفر دیگه هم توضیح دادم.
فارسی
1
0
0
21
Lyra ˖ ִֶָ࣪ 𐀔
پسر اینا واقعا فکر می‌کنن اگه یه کتابی رو از زبان مبدا برگردونده باشی بدون واسطه یعنی ترجمه‌ت بهتره.
فارسی
3
0
33
1.9K
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
@levthrdmidnight والا این همه کشور که با ورود کمونیست نابود شدن و شوروی داغونشون کرد. بازم شما از رو نمی‌رید، واقعا کونده پرویید مثل مسلمونا. نمونه‌ی کوچیکش هم چک اسلواکی، افغانستان. دست من بود شما موجودات مضر و جانی رو تبدیل به صابون می‌کردم.
فارسی
0
0
1
22
Mahatmamahuds 🎒🇵🇸🇱🇧
ولی جدی پوپولیسم راست خیلی وحشتناکه. تمام این مدت سوسیالیسم/کمونیسم/ مارکسیسم و شوروی و چین رو یه طوری به ما نشون میداد که انگار ملت بدبختن و همه گدان و هیچ پیشرفتی نداشتن. بعد اونور اسپوتنیک ۱ و بحران کوبا رو داریم که کندی رو رسما آچمز کرده بود. شگفتا.
فارسی
6
0
21
675
شوپهن‌آور
شوپهن‌آور@artourin·
@M_o_M_O_O_O بابا شما چرا انقدر خایه‌مالید؟ خایه بازیکنای دوزاری ج.ا مالیدن داره؟ خب حیوون اونجا سیاست از ورزش جداست، در صورتی که به مدد امثال تو دستشویی رفتن تو ایران هم سیاسی محسوب می‌شه، مثلا الان آدم عادی باید برینه دهنت.
فارسی
0
0
1
110
mo
mo@M_o_M_O_O_O·
کسی می‌ره یقه بازیکنای آمریکا رو بگیره بگه چرا رئیس جمهورتون متجاوز و پدوفیله؟ چرا آیس مردمو تو خیابون می‌کشه؟ و هزارتا سوال دیگه؟ نه. اما ایرانی بدبخت باید به هر سگی برای بازی تو تیم ملی کشور خودش جواب پس‌ بده.
فارسی
43
124
1.9K
26.3K