شوپهنآور
168 posts

شوپهنآور
@artourin
وقتی صدای حادثه خوابید بر سنگ گور من بنویسید: - یک جنگجو که نجنگید اما ...، شکست خورد

نسل دوم، سوم LAایها مدرسه و دانشگاه که میرن طبیعتا چپ میشن و یه گونه خطرناکی. چون سمپاتی با ایرانیا که ندارن (کلش یه استفاده هویتیه) یه بیرحمی آمریکاییای هم توشون هست که مثلا باهاش بحث کنی اول چهل هزارتا کشته رو منکر میشه بعدش میگه خب همه کشورا میکشن.

توی دانشگاه یه همکلاسی دختر داشتیم؛ فقط چهارشنبهها چادر میپوشید؛ میگفت نذر کنکور قبول شدنم توی رشته داروسازیه! توی این کشور از هیچ چیز متعجب نشید

درسخون و نرد واقعی رو توی هیچ گروهی با مضمون " بیاید باهم درس بخونیم" و "پارتنر درسی" و... پیدا نمیکنید.

نظر نا محبوب صعود تیم فوتبال ایران ، گیلتی پلژر خیلیاتونه

شما به این فکر نکردین که حتی اگر تو Cabo Verde به دنیا اومده بودین زندگی خیلی بهتر بود؟

یک گروه کتابخوانی و ادبیات توش بودم. روزها درباره کتاب حرف میزدیم، شب از ساعت یازده به بعد درباره هر چیزی گفت و گو میکردیم، از موسیقی و فلسفه و جامعه و زندگی و غیره. از اون جمع خیلی چیزها یاد گرفته بودم هنوز دنبال همچین چیزیم…





