Asafhay

3.4K posts

Asafhay

Asafhay

@asafhay

באנו להנות

Katılım Mayıs 2019
162 Takip Edilen40 Takipçiler
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
ביזיון גדול בהרבה ממשחק 1 אם ההיכל לא יהיה מלא הערב.
עברית
3
0
63
7.7K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@dubi_ya נראה שהיתרון שלנו זאת עמדה 3.. לנו יש את בריסט ואת ריימן, להם אין אף שחקן שם
עברית
0
0
1
366
D.Y
D.Y@dubi_ya·
קצת מפתיע אותי שאידוטיס לא הולך עם קוק. הייתי בטוח שכמו שקוק חיסל את הארפר ככה הוא יתלבש על קלארק, ואז יחד עם מדר יהיה לו צמד שיוציא את החשק לגארדים שעוד נשארו לנו ואת ווינרייט שיתמודד בקלות עם בריסט. מצד שני, מבין לגמרי את הרצון להעמיס גובה וגודל עם אודיאסי. נצטרך את הנקינס...
עברית
7
0
48
4.2K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@AryeErlich @naftalibennett @EylonALevy ברור.. רק שאנשים יטחנו כל החיים והחרדים לא ישרת, לא יעבדו וימשיכו להשריץ ילדים
עברית
0
0
0
136
Naftali Bennett נפתלי בנט
Naftali Bennett נפתלי בנט@naftalibennett·
דיל ביבי-טיבי: יידע כל ישראלי שנתניהו עשה היום דיל פוליטי עם אחמד טיבי כדי להעביר חוק שפוגע בחיילי צה״ל. על זה הבחירות: ברית ביבי-טיבי-גפני או ברית המשרתים.
Naftali Bennett נפתלי בנט tweet media
עברית
360
433
3.5K
176.8K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@RomGeffen קל אבא עופר אומר להם לעשות את זה
עברית
0
0
3
411
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@NBhgdrh ככה היה לי עם אמא שלי.. כל יום שיחה לפעמים שיחה של דקה ולפעמים חצי שעה עד שהייתי מגיע לעבודה היא נפטרה לפני 3 שנים בגיל 60 ואני כל כך מתגעגע לשיחות איתה ואני עדיין מוצא את עצמי לעיתים בא להתקשר אליה לספר לה מה עבר עלי אל תפסיק כי אתה לא יודע מתי זה יגמר
עברית
0
0
11
301
דג הכסף
דג הכסף@NBhgdrh·
לפעמים אני מתקשר לאמא ואין ממש מה לומר כאילו כמה כבר יכול להתחדש מאתמול ועדיין אני מקפיד יום אחרי יום אחרי יום כי אני יודע יודע היטב שיום אחד, רחוק ככל הניתן שלא אוכל יותר להתקשר לאמא ואני אתגעגע לשיחות הסרק הטיפשיות האלה ולתשומת הלב הקטנה הזו
עברית
62
3
713
19K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@GuyGrinner @MaccabiTLVBC נראה לי בגלל החוק המטומטם שאתה חייב 6 ישראלים בטופס, ואורן סהר בטורניר
עברית
1
0
1
39
Maccabi Tel Aviv BC
Maccabi Tel Aviv BC@MaccabiTLVBC·
הסגל שלנו למשחק חצי הגמר מול חולון. גור לביא, שהחלים מניתוח בברכו ושב לשחק, סובל מכאבים ולא יירשם לסדרת חצי הגמר
Maccabi Tel Aviv BC tweet media
עברית
3
0
48
7.6K
Uri
Uri@uri_bar_nathan·
@BenCaspit בן אתה מקבל כסף בשביל הקידום ה״רך״ לרכישת כרטיסים?
עברית
1
0
1
521
Ben Caspit בן כספית
בפעם האחרונה זה קרה ב-1969. יש הזדמנות לעשות את זה שוב. הערב, משחק ראשון בחצי גמר הפלייאוף. הישראלים משחקים. ים מדר, גיא פלטין, עוז בלייזר, תומר גינת ואחרים. זה הזמן לשכוח הכל ולבוא למשחק לעודד אותם.
עברית
60
4
88
39.2K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@judash0 אין להעביר צד.. יש צד שמשרת ומשלם מיסים ויש צד משתמט מי שלא משרת ותורם למדינה שישב באופוזיציה
עברית
0
0
0
270
יהודה שלזינגר
גוש נתניהו יפסיד את הבחירות בגלל החרדים. יש לא מעט סרטונים ורגעים טלוויזיונים שנכנסו לפנתיאון ככאלה ששינו מציאות פוליטית: "ביבי, תסתכל לי בעיניים", של איציק מרדכי, "אני אשמור על נתניהו מאוחדת", של יצחק הרצוג ועוד ועוד. יכול להיות שבשבוע שעבר נולד סרטון כזה. בהפגנת החרדים בירושלים נראה קצין צה"ל, חבוש כיפה סרוגה גדולה, עומד לבדו מול המון חרדי זועם. הם מקיפים אותו, צועקים עליו, מקללים ומנסים להרתיע אותו. הסרטון הזה חרך את הוואטספ של חובשי הכיפות הסרוגות, לא הייתה קבוצת חברים, בית כנסת, יישוב, מכיניסטים או בייני"שים (ישיבות הסדר) שהסרטון לא עבר בה. סרטון שיכול להוציא מהדעת כל בן אנוש. בעיצומה של מלחמה, כשכמעט בכל יום "הותר לפרסום", כשאנשי מילואים יוצאים לסבב שישי ושביעי, כשמשפחות שלמות חיות כבר כמעט שלוש שנים בין אזעקות, גיוסים והלוויות. כשחובשי הכיפות הסרוגות נופלים בשיעורים חסרי כל פרופורציה לחלקם באוכלוסייה - קצין אחד, עם כיפה גדולה על ראשו, עומד בירושלים ומוקף בצעירים חרדים שצועקים עליו בגלל ניסיונות ללכוד עריקים, עבריינים על פי חוק, וסתם צעירים שרואים את אחיהם נאבקים באויב אכזר ולא באים לעזרה. בשבילהם החרדים יצאו להפגנות. למענם הקיפו קצין צה"ל. בלי בושה. האופוזיציה אפילו לא תצטרך קמפיין מתוחכם. לא תשדירי בחירות, לא אסטרטגים מבריקים ולא סרטונים מושקעים. מספיק להקרין את הסרטון הזה שוב ושוב ושוב כדי להעביר את אנשי הציונות הדתית צד. הוא מזיק פוליטית הרבה יותר מהאירועים סביב ביתו של השופט נעם סולברג. שם עוד אפשר להתווכח על גבולות המחאה, על תקדימי תקופת הרפורמה המשפטית, על הפגנות מול בתים ועל משוואות פוליטיות שונות. אפשר לאהוב את זה ואפשר לסלוד מזה, אפשר להתווכח- כאן אין ויכוח. קצין צה"ל במדים, לבדו, מוקף בצעירים חרדים שצועקים עליו בזמן מלחמה זו תמונה שרוב הציבור הישראלי פשוט לא מסוגל להכיל. @@@@@@@@ התמונה הזאת לא עומדת בפני עצמה. היא תוצאה של תהליך עמוק שעבר הציבור החרדי בשנים האחרונות. פעם היו בקצה אחד נטורי קרתא והפלג הירושלמי. בקצה השני חרדים עובדים, חרדים ששירתו במסלולים מותאמים, ציבור שביקש להשתלב יותר. ובאמצע היה המיינסטרים החרדי. היום נדמה שהאמצע הזה הולך ונעלם. המיינסטרים החרדי אימץ יותר ויותר עמדות שהיו בעבר נחלת השוליים. רואים את זה בהפגנות בבקו"ם, בחסימות הכבישים, ברטוריקה של חלק מהרבנים, בעיתונות החרדית כשמאמרי דעה מעלונים קיצוניים מציפים את הביטאונים הרשמיים. פעם הייתה הסכמה שבשתיקה בתוך המגזר החרדי שמי שלא לומד שיתגייס. זה נגמר. הרב דב לנדו אסר גם על השתלבות במסלולים חרדיים מותאמים. רבנים בכירים קוראים שלא להתייצב לצווי גיוס. שירים שפעם היו מזוהים עם קבוצות קיצוניות בלבד, כמו "בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים", הפכו ללגיטימיים באירועים ובחתונות. הראשון לציון, הרב יצחק יוסף קרא לקרוע צווי גיוס ולהשליך אותם לאסלה והוסיף שגם בטלנים לא יתגייסו. לפי נתונים שפורסמו במהלך המלחמה, חלקם של בני הציונות הדתית בקרב הנופלים גבוה משמעותית מחלקם באוכלוסייה. ביישובי יהודה ושומרון, למשל, שיעור הנופלים גבוה פי כמה ממשקלם היחסי בקרב בעלי זכות הבחירה אלה לא מספרים עבורם. אלה אחים, חברים, שכנים וילדים ולכן הזעם הולך ומצטבר. לא משנה כמה הישגים יביא בצלאל סמוטריץ' בהתיישבות. גם היציבות בכלכלה תוך כדי המלחמה הארוכה ביותר בכל הזמנים לא יספיקו. בסוף, יותר ויותר מצביעים בציונות הדתית מסתכלים על השותפות עם החרדים ושואלים שאלה פשוטה: למה רק אנחנו? אחרי כמעט שלוש שנות מלחמה, הכעס הזה כבר לא נאמר בחדרים סגורים. הוא יוצא החוצה. הוא הופך לשיח ציבורי. והוא מתחיל לחלחל גם לבסיס האלקטורלי של הימין. אם בליכוד, בציונות הדתית ובמפלגות החרדיות לא יבינו את עומק המשבר הזה, הם עלולים לגלות מאוחר מדי שהסרטון מירושלים לא היה עוד סרטון ויראלי אלא רגע פוליטי מכונן. הרגע שבו חלק גדול ממחנה הימין החליט שנמאס לו. הרגע שבו השותפות עם החרדים הפכה מנכס אלקטורלי לנטל אלקטורלי. הרגע שממנו מתחילה הדרך להפסד בבחירות. (טור סופ"ש, וואלה)
עברית
165
53
322
76.1K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@AVI_MAOZ מביע מחאה על זה שאנחנו משלמים לך משכורת ולא עשית כלום למען האזרחים חוץ מלעורר שנאה
עברית
0
0
0
223
אבי מעוז
אבי מעוז@AVI_MAOZ·
מביע מחאה על מצעד התועבה שמתקיים כעת בעיר הקודש.
עברית
477
36
508
77K
Itzik Shasho
Itzik Shasho@shashtech·
מלכת השכונה פינת ציון 3.
עברית
8
2
337
9.4K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@bezalelsm אם היית ימין כלכלי כמו שאתה טוען, היית מבטל את ההטבות מס... מי שגר באיוש גר מתוך אידואלוגיה וזה מצויין.. לא צריך סתם להעביר כספי מיסים
עברית
0
0
5
166
בצלאל סמוטריץ'
הלילה השלמנו תיקון עוול היסטורי. הטבות המס שאישרנו במליאת הכנסת, הן צעד נוסף בדרך אל היעד של מיליון תושבים ביהודה ושומרון. זוהי לא רק ציונות במיטבה, אלא מהלך אסטרטגי שיחזק את רצועת הביטחון של ישראל, ויסכל בפועל הקמת מדינת טרור פלסטינית בלב הארץ. מאז ממשלת הגירוש של שרון, תושבי יהודה ושומרון הופלו לרעה, למרות שהם ניצבים באומץ ובגבורה בקו החזית של מדינת ישראל. החל מהיום, הם כבר לא אזרחים סוג ב׳. אני מודה לח״כ @tzvisuccot על קידום תהליך החקיקה. חשוב לי לומר בצורה ברורה: גם לאחר אישור החוק, הטבת המס ביישובי יהודה ושומרון תהיה הנמוכה ביותר - 7% בלבד (!) בזמן שביישובי הצפון, עוטף עזה וערים נוספות קיימות הטבות גבוהות פי 2 ואפילו פי 3. מי שמנסה להפוך את זה למאבק בין יהודה ושומרון לצפון ש״לא מקבלים כלום״ פשוט משקר. למרות כל הספינים ורעשי הרקע, אמשיך כשר האוצר לחזק ולבנות את ארץ ישראל, לדאוג לשיקום הצפון והדרום, למילואימניקים ולמשפחות העובדות, ובעיקר - למנוע את השבעה באוקטובר הבא בלב המדינה.
בצלאל סמוטריץ' tweet media
עברית
100
29
234
8.9K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@hananiabsh מה שיותר הזוי שהילדה הזאת אשכרה הולכת לקבל משכורת של 50k מהמדינה על כלום ושום דבר
עברית
0
0
1
73
חנניה
חנניה@hananiabsh·
קחי הדר תיקנתי לך
עברית
3
3
95
2.3K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@tadmorerez48 איך השתנה אם אבי הקונספציה עדיין מכהן כראש הממשלה?
עברית
0
0
2
85
ארז תדמור@ereztadmor
ארז תדמור@ereztadmor@tadmorerez48·
המרד בליל ה-7 באוקטובר לא הגיע משום מקום. "מרד הגנרלים" מוכיח כי במשך עשורים הגנרלים שלנו - "שומרי סף" בעיני עצמם - חונכו והתרגלו להפעיל ארגז כלים מגוון בניסיון לתמרן את הדרג המדיני ולכפות עליו את המדיניות הרצויה בעיניהם. הדבר המדהים הוא שאפילו אחרי האסון החמור בתולדות המדינה, דבר לא השתנה. עבור "שומרי הסף" ה-7 באוקטובר היה לא יותר מאשר מכה קלה בכנף.
עברית
50
111
613
15.4K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@MaccabiTLVBC להגיד לתמיר שבמשחק כזה של ניהול משחק מושלם מצד אחד ואחוזים מחרידים מצד שני, ללכת על מה שהולך באותו חום
עברית
0
0
0
28
Maccabi Tel Aviv BC
Maccabi Tel Aviv BC@MaccabiTLVBC·
תמיר בלאט עם 11 אסיסטים במשחק פתיחת הפלייאוף 🎬
עברית
3
0
23
1.6K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@avidichter ושוב.. מי שגרוע במה שהוא עושה, פשוט מעביר אש על אחרים אם היית טוב במשרד שלך כל הזמן היית מראה איך הקלת על חיי האזרחים אבל יש פה מחסןר בגבינות וחלב ומחיר הפירות והירקות בשמיים אז תזדיין לנו מהחיים
עברית
0
0
0
18
Avi Dichter אבי דיכטר
ראיתם את הסרטון של בייבי בנט? עכשיו תצפו בתגובתי: יונתן לא מעניין אותי. הוא לא הסיפור. הנוכלות הקטנה שלו לא שינתה את סיבוב כדור הארץ, אבל נראה שגם הוא לקה בסימפטום בנט, ראש המפלגה שלו, שהונה שישה מנדטים של הימין ובנה על הגב שלהם ממשלה בתמיכת האחים המוסלמים. ואנחנו? אנחנו תקענו אתמול בלילה דגל ישראל על הבופור ואנחנו מרחיבים את רצועת הביטחון בלבנון. זה הסיפור, זה הסיפור היחיד. בבחירות העם יכריע: נוכלים מהמרכז שמאל עם קבוצות וואצאפ מפוברקות, או ממשלת ימין יציבה עם חזון וביצוע. זה הכל.
Avi Dichter אבי דיכטר tweet media
עברית
530
109
804
78.1K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@YehoshuaYosi והמזכיר הצבאי הוא.... היא... הם....
עברית
0
0
2
319
יוסי יהושוע - Yossi Yehoshua
פרסום זה עוד לא היה האלופים הוזמנו לטקס מינוי מזכירו הצבאי של נתניהו מחר - כשזהותו עוד לא ידועה מזכירו הצבאי של רה"מ רומן גופמן ייכנס מחר לתפקיד ראש המוסד, ופורום מטכ"ל הוזמן לטקס החילופים ולהענקת דרגת אלוף למזכיר הצבאי הנכנס - אבל נתניהו עדיין לא הודיע מי זה יהיה
יוסי יהושוע - Yossi Yehoshua tweet media
עברית
25
5
114
37.5K
Asafhay
Asafhay@asafhay·
@dubi_ya אם כבר לעשות אז חמישייה ראשונה וחמישייה שניה
עברית
0
0
0
33
D.Y
D.Y@dubi_ya·
דל"פ מקצועי ביותר: באמת שאין שום הגיון או טעם לחלק פרס לשחקן השישי של העונה. אנחנו לא ב-1985, שחקנים עולים מהספסל לא כי הם פחות טובים, שחקנים עולים מהספסל ומשחקים 30 דקות, כי ככה המאמן שלהם חושב שנכון לעשות. אין דבר כזה יותר שחקן שישי. למה לא שחקן תשיעי? עשירי? מספיק, בואו נתקדם
עברית
3
0
41
2.4K