Sabitlenmiş Tweet
HoneyBunnie🍯
4.8K posts



@PortegasDeDante بدتر اینکه همشون مستقل کار میکنن و هرکی فکر میکنه اون قراره همه رو نجات بده🤦🏻♀️ خیلی روندش مسخره شده
فارسی

@Arminiom_ کل ۴ فصل بوید فقط داره میگه it’s okay🤣 و هر بار بدبخت تر میشن حس میکنم بر اساس زندگی تو ایران ساختنش😂
فارسی

@MohamadAg0 یعنی یذره وضعشون بهتر نمیشه😂🤦🏻♀️ هر روز یه جور به فاک میرن
فارسی

@Ev1l_Spawn همینو بگو الان اصلا بلاک کردن و نکردن انگار فرقی نداره😂
فارسی

@Fahime_79 چیز خاصی از دست ندادی فقط هر روز دارن بدبخت تر میشن و بلاهای بیشتری سرشون میاد😂🤦🏻♀️
فارسی

@iiMSGHii وای اره بخدا منم از همینش میترسم
الان میان تو قسمت آخر سریال کل مسائل رو جمع و جور میکنن و یه چیز مسخره تحویل میدن🤦🏻♀️
فارسی

@asallghn از اون سریال ها میشه که پایان افتضاحی داره
چجوری میخوان این همه سوال تو فصل آخر بهش جواب بدن؟!
معلوم خب داستان به زور سرهم میارن میشه یه چیز چرت و آشغال
ببین کی گفتم🚶🏻♂️
فارسی























