
Runo
112 posts








Aziz Yıldırım seçimden önce hoca ve transferleri açıklamayacaklarını söyledi. (📽 - Ahmet Ercanlar)

Şimdiden yazayım. Gelecek sezon Fenerbahçeyi ilk 3 hafta içerisinde belkide ilk hafta amed deplasmanına gönderecekler. Şehrin bütün dolmuşluğunu bizden çıkarsın isteyecek fikstür tasarımını yapan trol malum takımlı..





Serkan Akkoyun: "Kadroya baktığımda Mert, Samet, Ferdi, İsmail, Arda, Kerem Fenerbahçe'de oynadı. Çok da sevgili Burhan'ın Arda'ya sorduğu sorudaki gibi bir Galatasaray iskeleti yokmuş."

niye bu takıma yabancı hoca getirmeyin diyorum, dün akşam kendi ağzıyla özetlemiş Tedesco! tribünlerin boş kalma gerekçelerinden biri olarak o sırada oynanan ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇLARINI gösteriyor! adamın en ufak fikri yok Fenerbahçe ile ilgili.

Adamlar Juventus, Liverpool falan yenip elerken burada tarihin en kötüsü gibi laflarla camiayı kandırmaya gerek yok. Aradaki makas açıldı. Rakibin şampiyonlar liginde çeyrek-yarı final hesabı yaparken sen hala lig şampiyonluğu hayali kuruyorsun. 8 senelik lale devrinin bedeli.





Domenico Tedesco: "İkinci yarıya başlarken istediğimiz Talisca ve Nene'yi birlikte oynatmaktı. Sistemimizi tamamen değiştirmek zorunda kaldık. Çünkü elimizde neredeyse hiç stoper kalmamıştı. İlk yarıda 2 değişiklik hakkımızı kullanmak zorunda kaldık. Asıl planımız ilerleyen dakikalarda Kerem'i oyuna almaktı. Ama zorunlu değişikliklerden dolayı planımız değişti."

Domenico Tedesco: "Kafamızı kuma gömmememiz gerekiyor. Ben bu trenin lokomotifi olarak her şeyimi vereceğim ve hep birlikte başaracağız."









