Runo

112 posts

Runo banner
Runo

Runo

@ascivruno

Ascivruno | Futbol · Tenis · Gündem

Katılım Haziran 2025
102 Takip Edilen1 Takipçiler
Runo
Runo@ascivruno·
@fcgltkn @yagosabuncuoglu Samsunspor baskani ile Fenerbahce yoneticisinin tartismasi seni niye ilgilendiriyor gevsek
Türkçe
1
0
1
79
Can Beys
Can Beys@fcgltkn·
@yagosabuncuoglu Yüksel ne demiş niye yazmıyorsunuz bilader madem yazıyorsunuz 😂😂😂 barış göktürk kim gömsün icraat yapsın erkek ya
Türkçe
1
0
1
1.8K
Runo retweetledi
Habib1907
Habib1907@HabibHabib1907·
Asıl sorulması gereken soru şu: Dünya Kupası başlama tarihi belliyken Türkiye neden 2 Haziran’da gitti? Lig erken bitseydi 2 Haziran’dan daha önce kampa gidebilirdi. Peki lig neden erken bitmedi? Çünkü rejimin takımının futbolcusu Osimhen Afrika kupasından olduğu için lige bir ay ara verildi. Rejimin takımını Osimhen’siz maça çıkmasın diye ligi uzattılar dolayısıyla Milli Takım Amerika’daki kampa geç gitti. En azından 2 Haziran’dan bir veya iki hafta önce kampa gidebilirdi ama rejimin takımını sözde mağdur edilmesin diye ligi uzatabildikleri kadar uzattılar. Yine ve yeniden aynı noktaya geldik. Sakın Ha sezonun uğruna Milli Takım sabote edildi. Türk Milli Takımı Osimhen için feda edildi. jetlagden şikayet eden Uğurcan bilmeli ki onun kendi takımı uğruna Milli Takım bitirildi. @mehmetdemirkolb
Türkçe
127
687
3.3K
205.9K
Runo
Runo@ascivruno·
@selmanozturk Dedi son 4 senenin sampiyon takim taraftari… ulan kustaki akil yok sizde ki boyle adamlara prim veriyorsunuz. L
Türkçe
0
0
0
5
Selman Öztürk
Selman Öztürk@selmanozturk·
Zamanında uyardık. Fenerbahçe’yi şampiyon yapabilmek uğruna koca ülkenin futbolunu bitiriyorsunuz dedik. Dinlemediler, “Fenerbahçe şampiyonluğu bu ülkeden daha önemli” dediler. - Bugün El Salvador’un bile hakem gönderdiği turnuvaya, Fenerbahçe şampiyon olsun diye çabalayan hakemlerinin 1 tanesi gidemedi. FIFA aptal değil zira. - Sırf Fenerbahçeli diye tütün shop Çağlar, U18 abisi İrfan Can, bitik Kerem, meziyetsiz Mert, yedek Oğuz Milli Takım’a çağrıldı. Aral gibi, Adil gibi o formayı 40 kat daha fazla hak edenlerin hakkı yenerek. - Sırf Fenerbahçe şampiyon olsun diye çiğnenen kurallar yüzünden oyuncular sahada yalana, dolana, sahteye alıştırıldı. E tabii orada yemedi bu numaralar. Haydi buyrun, Fenerbahçenizi şampiyon yapamadınız. Fenerbahçe ıskartalarını Dünya Kupası’nda parlatamadınız. Ama böyle devam edin, sıfırı tükettiniz. Gittiğiniz gün bu ülke futbolunun kurtuluş zaferidir!
Türkçe
2K
459
3.3K
254.5K
Runo retweetledi
Mert
Mert@mertevg·
Uyardık yapmayın etmeyin. Gazlamayın, 73 yaşında, hastalıklarla uğraşan, senelerdir şekeri de olan, 2 kızımın hayatını Fb yüzünden kaçırdım diyen adamın 3. Kızının hayatını da kaçırmasına sebep olmayın dedik ama Kraldan çok kralcılar var ya. Yaparsın başkan hadi başkan yürü başkan. Ne zamanında çekilmeyi bildi, ne ihtiyaç varken yardıma geldi, ne doğru zamanda ortaya çıktı hep yanlış. Hiç aday çıkmasa aday olsa ağzımı açmazdım, sahip çıktı dersin. Öyle bişey de yok. 2 güclü aday, bir de tavşan aday varken, 1 adayın önünü kesti, öbürünü yedi. Diğerine de gel bana katıl diyip duruyor. Vaatler çarpışacakken hakaretler ve hiç olmaması gereken geçmişin acı hatıraları çarpışıyor. Kapatamıyoruz geride bırakamıyoruz karanlık geçmişi. Boşa enerji kaybı kulüp için.
Tek Yol FENER@TekYolFener

Aziz Yıldırım seçimden önce hoca ve transferleri açıklamayacaklarını söyledi. (📽 - Ahmet Ercanlar)

Türkçe
149
219
2.5K
830K
Runo retweetledi
Mert
Mert@mertevg·
Lige yeni çıkan şehir takımına önce Fenerbahçe yollanır. Bu son 15 yılın yazılı olmayan kuralıdır. Kura çekmek adını verdikleri tiyatroda yapay zekaya kısıtlamalar girerken Amed ya da Erzurum karşısına ilk 2 iç saha maçını Fenerbahçe ile oynar kısıtlaması konulup konulmadığını bir Allah’ın kulu bilemez. O yüzden yapay zeka iptal edilerek eski tip serbest kısıtlamasız kura çekilmelidir.
BayburtluDogan@BayburtluDogan

Şimdiden yazayım. Gelecek sezon Fenerbahçeyi ilk 3 hafta içerisinde belkide ilk hafta amed deplasmanına gönderecekler. Şehrin bütün dolmuşluğunu bizden çıkarsın isteyecek fikstür tasarımını yapan trol malum takımlı..

Türkçe
52
251
1.8K
305.8K
Runo retweetledi
BayburtluDogan
BayburtluDogan@BayburtluDogan·
Şimdiden yazayım. Gelecek sezon Fenerbahçeyi ilk 3 hafta içerisinde belkide ilk hafta amed deplasmanına gönderecekler. Şehrin bütün dolmuşluğunu bizden çıkarsın isteyecek fikstür tasarımını yapan trol malum takımlı..
Türkçe
27
131
1K
152.3K
Runo
Runo@ascivruno·
@herkesicinCHP utaniyorum sizden. Ana muhalefet partisi olarak, bugun milyonlari MEB onunde toplamak yerine ici bos, surekli kendini tekrar eden aciklamalarla muhalefet yaptiginiz zannediyorsunuz. Baska ulkede tren gari cokuyor milyonlar sokaga iniyor. Gece rahat uyku cektiniz mi
Türkçe
0
0
0
23
Runo retweetledi
Onur Yazıcıoğlu
Onur Yazıcıoğlu@onuryazicioglu·
Futbol tarihinin en büyük santraforlarından biri, dünyanın en berbat futbol yorumcularının cehaletinden etkilenen berbat yöneticiler yüzünden Fenerbahçe'den koparıldı. Oysa Lewandowski'nin Barcelona'da, Zlatan'ın Milan'da, Modric'in Real'de gördüğü değeri görmeliydi. Eğer o değeri görseydi önümüzdeki hafta ligde başka şeyler konuşacaktık, Fenerbahçe'nin geleceğiyle ilgili başka şeyler konuşacaktık. SAÇ gibi bir sahtekarın sözlerinin, Dzeko gibi bir futbol efsanesinden daha ciddiye alındığı bir kurumda aslında ciddi hiçbir iş yapılmıyor demektir. "Dzeko gitsin" cümlesini en az bir kere kurmuş tüm Fenerbahçeliler bir daha Fenerbahçe'yle ilgili hiçbir cümle kurmasın. Yüreğin yeter, ruhun yeter, tutkun yeter Edin Dzeko...
Onur Yazıcıoğlu tweet media
Türkçe
119
652
5.4K
132.3K
Runo
Runo@ascivruno·
@cantongo Fatih Terim 1905 liraya imza atmisti degil mi Can bey? Hafizam beni yaniltiyorsa siz beni duzeltin lutfen. Sizin Icardi’ye kulup tarafindan odenen ifadeniz yanlis olmus. Onu soyle duzeltelin lutfen “baska bir super lig kulubu tarafindan odenen” uygun mudur?
Türkçe
0
0
0
82
Can Tongo
Can Tongo@cantongo·
Arkadaş ben hayatımda böyle bir şey görmedim. Kerem'e asgari ücret yaklaşık 30 bin TL maaş göstermişler. Tüm parası dışardan ödeniyor. Kulüp tarafından İcardi'ye ödenen 4 milyon Euro'yu konuşuyorlar. İnanılmaz 😀
Türkçe
293
335
4.2K
93.8K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Galatasaray, kafe sektörüne girmeye hazırlanıyor.
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
177
61
3.3K
1.4M
Runo
Runo@ascivruno·
@burhancanterzii @serkanvole Neden 2002’de henuz dunyaya gelmemis Arda’ya galatasaray vurgusu var peki Burhan bey? Amaciniz nedir? Ya da beraberinde 2008’de sampiyonlar ligi yari finalinin kapisindan donmus olan Volkan, Ugur Boral, Aurelio, Semih, Tuncay, Colin Kazimli Fenerbahce iskeleti vurgusu yok?
Türkçe
0
0
0
146
Burhan Can Terzi
Burhan Can Terzi@burhancanterzii·
Sevgili @serkanvole benim sorumun neresinde “Şu anki takımın iskeletini Galatasaraylılar oluşturuyor” diye bir cümle var. Senin de bu algıya düşmen üzdü. Sorunun temeli şu: 2002’de de Avrupa’da başarılı bir iskelet vardı. Şu anda da…. LÜTFEN İYİ DİNLEYİN LÜTFEN
Footbalista@footbalista_

Serkan Akkoyun: "Kadroya baktığımda Mert, Samet, Ferdi, İsmail, Arda, Kerem Fenerbahçe'de oynadı. Çok da sevgili Burhan'ın Arda'ya sorduğu sorudaki gibi bir Galatasaray iskeleti yokmuş."

Türkçe
214
32
1.2K
405.9K
Runo retweetledi
Degaj Sports
Degaj Sports@DegajSportscom·
Postmodernizm tam da böyle bir şey. Tedesco’ya “Tribünler boştu, taraftara mesajınız var mı?” diye soruluyor. O da geçen haftaki mağlubiyete rağmen dünkü destekten memnun olduğunu söylüyor. Tribünlerin dolmamasına bayram tatili, hafta içi olması gibi sebepler ekliyor, hatta ŞL maçlarına değinerek işi espriye vuruyor. Yani “istersem bahane çok” diyor ama asıl sebebin Karagümrük mağlubiyeti olduğunun da farkında. Basın toplantısının tamamını izleyen bunu net görür. Mesele Tedesco’yu korumak değil. Ama basın toplantısını izlemeden, sözleri bağlamından koparıp servis etmek taraftarın algısını doğrudan şekillendiriyor. Paylaşılan videoda Türkçe çeviri var, ek olarak hocanın gülüp kinaye yaptığı an yok. Üstüne yazılan metin de gerçeği çarpıtıyor. Eleştiri elbette olmalı. Ama doğru zeminde, doğru yöntemle. Şimdi ne oldu? Twiti gören on binlerce kişinin hafızasında bu olay yanlış kalacak. Unutmayalım: Hepimiz paylaştıklarımızdan sorumluyuz.
Rıdvan Aksu@ridvanaksu

niye bu takıma yabancı hoca getirmeyin diyorum, dün akşam kendi ağzıyla özetlemiş Tedesco! tribünlerin boş kalma gerekçelerinden biri olarak o sırada oynanan ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇLARINI gösteriyor! adamın en ufak fikri yok Fenerbahçe ile ilgili.

Türkçe
27
93
1.6K
384.6K
Runo retweetledi
Hakkı Saffet TARI #AzizYıldırım
Makas Fenerbahçe Şampiyonlar Liginde çeyrek finalde Chelsea'yi eleme noktasına geldiğinde açılmıştı. Şampiyon olduk ve bizi şampiyonlar ligine göndermediklerinde, bize operasyon çekildiğinde makas kapandı. Ben bunlarla uğraştım ve hala şampiyon olma ihtimalimden ötürü benden korkuyorlar şuan galatasaray Liverpool ile oynuyor kaç yıldır Avrupada yoklar. Her yıl Fenerbahçenin topladığı ülke puanlarıyla Şampiyonlar Ligine gidiyorlar ve her sene rezil oluyorlar. 40 yılın başı şuan bu noktadalar. Her sene benim hakkımı yiyerek Şampiyonlar Ligine gidiyorlar. Makası kimin açıp açmadığını anlamanız için bu sezon galatasaray şampiyon olursa bi operasyon çekilip 2 yıl Avrupa kupalarından men edilip onun yerine şampiyonlar ligine Fenerbahçenin gidip orada mücade etmesi ve Osimhenin, Sanenin, Davinsonun maddi sıkıntılardan dolayı takımlarından ayrılmak zorunda kalması lazım. Ozaman şartlar eşit olur işte..
İlberoviç@ilberov

Adamlar Juventus, Liverpool falan yenip elerken burada tarihin en kötüsü gibi laflarla camiayı kandırmaya gerek yok. Aradaki makas açıldı. Rakibin şampiyonlar liginde çeyrek-yarı final hesabı yaparken sen hala lig şampiyonluğu hayali kuruyorsun. 8 senelik lale devrinin bedeli.

Türkçe
837
644
6.3K
838.6K
Runo retweetledi
Serkan Gazioğlu
Serkan Gazioğlu@Fener_·
Şaka değil! Alanyaspor 2 faul yapıp 3 sarı kart görürken, Galatasaray 13 faul yapıp tek kart bile görmedi. @TFF_Org
Serkan Gazioğlu tweet media
Türkçe
427
2.7K
18.8K
463.3K
Runo
Runo@ascivruno·
@sercanhamzaolu Aferin Sercan, kimin tetikciligini yapiyorsun belli degil ama iyi yapiyorsun! Yenen gol 2 dakika oyunu tutamayan oyuncularin, ileride top tutabilecek bir forvet almayan yonetimin degil. Namaglup hocanin hatasi! Aferin Sercan otur, 100!
Türkçe
0
0
0
15
Sercan Hamzaoğlu
Sercan Hamzaoğlu@sercanhamzaolu·
Uzatmada golü atıyorsun, rakip 10 kişi. O an oyunu tutamıyorsan… Bu maç net Tedesco’ya yazar.
Sercan Hamzaoğlu tweet media
Türkçe
2K
142
4K
514K
Runo
Runo@ascivruno·
@TekYolFener Senin lokomotif olduğun trene kömür olur yanarım hocam!
Türkçe
0
0
0
30
Runo retweetledi
Yahya
Yahya@yahyayilik·
Her sene aynı film. Kazanınca “hakemlerimize güvenelim” kaybedince “ligi bitirtmeyiz”. Puan farkı azalınca “sakın haa” artınca “itidalli olalım”. Şampiyon olurlarsa “sonunda iyiler kazanır” olamazlarsa “şampiyon olmamız engellendi”.
Türkçe
88
1.3K
6.4K
105.8K
Runo retweetledi
doğu
doğu@d_yorumsuz·
Galatasaraylılar 3 senedir bu tarz golleri atıp, hakem tarafından kollandıkları için bu goller verildi. Bugün olana tepki göstermeleri bu yüzden normal. Bugün olan yanlış değil, 3 senedir sizi kolladıkları için bu golleri verdiler, siz de arsızlaştınız. @GalatasaraySK
Türkçe
15
216
1.4K
60.8K