Görk

3.5K posts

Görk banner
Görk

Görk

@avam_adam

At, Avrat, Stop-loss

Katılım Mayıs 2013
162 Takip Edilen102 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Görk
Görk@avam_adam·
Zaman zaman 51'in 17'ye bölünebildiğini hatırlar ve şaşırırım.
Türkçe
0
0
9
5.9K
Görk
Görk@avam_adam·
@thetyger66 Fuhuş her yerde yapılabiliyor sevgilinin yerini asla tutmaz.
Türkçe
1
0
0
1.4K
Görk
Görk@avam_adam·
@Ciselaktimur Erkeklerin kadınlara sadece seks için yaklaşması da erkeklerin beyninin pornolardan yanmasından değil bize düşmanca tavırlar sergileyen yüksek eğitimli feminist kadınlarla uzun süre uğraşmanın yoruculuğundan.
Türkçe
0
0
0
403
Çisel Aktimur
Çisel Aktimur@Ciselaktimur·
sosyal medyada kadınlara karşı muazzam bir öfkeyle, intikam arzusuyla konuşan o devasa erkek kitlesinin önemli bir kısmı, aslında 5-10 yıl önce gayet normal, kadın haklarına saygılı ve ılımlı olan çocuklardı. bu çocukları sistemin dışına iterek,
Türkçe
154
127
2.2K
181.1K
Görk
Görk@avam_adam·
@jerr_rrej Nice guys are ugly. That's why they had to develop kind characters. Even when they are direct and open about sex (for example dating app profile choices: select hookups) women decline quicker.
English
0
0
0
197
Jerr
Jerr@jerr_rrej·
Women go after jerks and not nice guys because jerks are honest about their desires while nice guys are liars. A woman knows that a nice guy is a social coward who wants sex and is twofaced about it. Jerks don’t pretend to care which is sexy and more importantly, honest.
English
94
191
2.5K
141.3K
PsikoBilim
PsikoBilim@Psikobilim_·
Erkekler eski sevgililerini kadınlara kıyasla çok daha olumlu ve iyi hatırlıyor. "Erkeklerin... eski partnerleriyle cinsel yakınlık kapısını tamamen kapatmak istememeleri olasıdır."
PsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet media
Türkçe
15
43
790
28.2K
Görk
Görk@avam_adam·
@zzz6eee Pics or didn't happen
English
0
0
3
1.2K
Görk
Görk@avam_adam·
@ozlemozum Bunlar hep kendi ligini bilmemekten kaynaklanıyor.
Türkçe
0
0
0
78
Özlem Özden
Özlem Özden@ozlemozum·
Ben de çoğu zaman bu durumdayım. Sevgili bile olmadığım insanları çok bekledim.Mallığımdan hep.Ama sevgiliden ayrılıp, hemen sevgili bulanlar, boşanır boşanmaz sevgili yapanlar bence doğru olanı yapıyor.Zira insan hayata bir kere geliyor.Benimki kendi salaklığım.Sizinkini billmem
POLAT Ç@Hamsipaluguu

millet ex kocasinin ustune yil gecmeden sevgili yapiyor ben sevgili bile olamadığımız cocugun ustune dahs gul koklamadim bana da yaziklsr olsun

Türkçe
14
23
963
61.7K
Görk
Görk@avam_adam·
@merube_desu İlk adımı atmayın ama hoşlandığınız adam yazınca "geç cevap vereyim de fazla sevinmesin" gibi taktikler yapmayın.
Türkçe
0
0
0
427
merve a.k.a. kızıl tilki
merve a.k.a. kızıl tilki@merube_desu·
kızlar birbirine "ilk adımı atmayın" diyerek rakip eliyor falan diye düşünmeye başladım artık. başka türlü kim niye böyle bi tavsiye verir ki. kız erkek fark etmez insan sevdiği kişi elinden yitip gitmesin diye bir an önce gider dürüstçe açılır bu böyledir. bekleyen kaybeder
vadide gece yürüyüşü@maviciplak

Aslında şu ilk adım olayını 5-6 kere yapabilecek enerjiyi kendimde görebiliyorum ama tüm kızlar o kadar ağız birliği halinde ki bi bildikleri vardır heralde diye düşünüyorum (gerekirse yaparım ama yine de

Türkçe
8
2
231
31.6K
Görk
Görk@avam_adam·
@seri702 Evet temel ihtiyaçlar dışındaki her konuda bu böyle.
Türkçe
0
0
2
39
Salih GÜNEY💙
Salih GÜNEY💙@seri702·
Evlenirsen pişman olursun. Evlenmezsen de pişman olursun. Çocuk yapsan da yapmasan da pişman olursun. Kierkegaard bunu 200 yıl önce şöyle söylemiştir: "Neyi seçersen seç pişman olursun. Çünkü sorun tercihlerinde değil yaşanmamış bir hayatı romantize etmendir. İnsan her daim gidilmemiş bir yolu cazibeli ve gizemli bulur. Bu yüzden mesele en doğru seçimi yapman değil. Hangi pişmanlıkla yaşayacağını seçip karar vermendir." Sen neye karar verdin?
Türkçe
650
12.1K
68K
3.6M
Görk
Görk@avam_adam·
@Erkeklerlokali Paranın karı kız getirdiğini inkar eden yok ki. Ama kadınların en büyük aşkları yakışıklı buldukları adamlarla yaşadıklarıdır. Eskortumsu kız sana paran için "tahammül" ediyor.
Türkçe
0
0
10
696
Görk
Görk@avam_adam·
@Baron_Dudee İşte herkes niye aldatılıyor? Demek ki sorun bazı problemli bireyler değil genel bi çürüme.
Türkçe
0
0
20
2K
Senel
Senel@kambroma·
Erkek eşiyle endişesini, üzgünlüğünü, başarısızlığını paylaşıp psikolojik destek alamaz. Bu bir gerçek, temenni değil. Evli erkekler, hanginiz iç sıkıntınızı eşinize anlatmayı düşündü ki? Anlattığınızda ne oldu? Herkes o tavır değişikliğini bildiği için erkekliğinin onu hapsettiği alanda yaşıyor hayatını. Erkeğin eşiyle hayat paylaşımı mutluluklar, başarı, dedikodular, komiklikler falan üzerinedir. Ofiste gıcık olduğu birisini bile anlatamaz. Erkek ilişkide eğlenceyi bozan taraf olamaz, optimistik havayı bozan taraf olamaz. Eğlendiren, teselli eden, duygu durumunu sürekli kontrol eden taraftadır. Bir hapistedir, o hapiste volta atmazsa ilişkiyi kaybeder. Bu psikolojik yalnızlığa da alışır, altından da kalkar, güçlüdür, kendi kendine yener ama o sırada asla tek taraflı psikolog olmaktan da şikayetçi olmaz. Bak ben böyle yapıyorum aslında diyip olduğu rolü de kimseye pazarlamaz. Yaşayıp geçer. Bu rol pazarlama işinde Kadınlar çok abarttılar son dönemde. Her pazarlamalarını görünce aklıma bunlar geliyor. İlişkide biz de şunlara katlanıyoruz, aslında biz bu eylemin kendisinden değil senin mutlu olmandan zevk alıyoruz yoksa bunu yapmayız bu bize ekstra bir rol diyesim geliyor. İnstagram üzerinden, kadınlar üzerinden birbirinizi gaza getirip üstlendiğiniz rolleri abartmayın. Bizim size pazarlamadığımız ve üstlendiğimiz şu psikolojik dayanaklık rolü bile o kadar kıymetli ki, bunu psikologda parayla bile bulamazsınız. Yalnızken bunu bulamazsınız.
Türkçe
27
31
505
50.7K
Görk
Görk@avam_adam·
@Sarapseverr Sanki biz escort tutmayı bilmiyoruz. Sadece gençliğini güzelliğini sana veren sana bir çocuk doğuran kadının her isteğinin peşinden koşulur.
Türkçe
0
0
1
657
Karanlık Işık
Karanlık Işık@Sarapseverr·
Bir Kadın takipçimizin Bekaret ve ilişkiler hakkında görüşü. Sektörün son durumu bu beyler, kriterler güncellenmiş...
Karanlık Işık tweet media
Türkçe
162
23
476
61.4K
Görk
Görk@avam_adam·
@serenhanadmigil 42 yaşında menopoza girmiş bi kadınla tanışmıştım. Ayrıca yaşınız ilerledikçe çocuğun zihinsel engelli olma ihtimali artıyor.
Türkçe
0
0
1
70
Görk
Görk@avam_adam·
@HaberReport Yayanın arkasından geçilir önünden geçilmez. Yaya benim şeridimi geçtikten sonra neden beklemeye devam edeyim?
Türkçe
0
0
0
29
Haber Report
Haber Report@HaberReport·
Emniyet kameraları yaya geçitlerini izliyor
Türkçe
389
260
3.7K
931.9K
Görk
Görk@avam_adam·
@laplace2011 Bilemedim çok kararlı düşüyorlar.
Türkçe
0
0
0
686
Ayca
Ayca@ninaninape·
@avam_adam @sureyyapasa @CagriKent Bana göre öyle :) hiç bir şeyi genelleyemeyiz ki kendimize göre benim ailemde kadının büyük olduğu evlilik örnekleri çok ve hepsi çok şükür mutlu herkes kendi çevresine göre şekilleniyor yaşıyor
Türkçe
2
0
2
26
Alexi Zorba
Alexi Zorba@CagriKent·
Gözlemlediğim kadarıyla 30-40 yaş arasındaki kadınlar kriter olarak kendilerinden iki üç yaş büyük, iki üç yaş küçük insanları düşünürken, erkekler kendilerinden beş, yedi yaş küçük kadınları uygun görüyorlar. Bu da bu yaş dilimindeki insanların birbirleriyle eşleşmesini engelliyor. Mesela benim 39 yaşındaki hiç evlenmemiş arkadaşım, 33 yaş üzerindeki hiçbir kadın ile ilgilenmiyor. Konuşmuyor bile. Ama 30-35 yaş arasındaki kadınlar da onu düşünmüyor. Yaş aldıkça erkekler de kadınlar da, 'madem bu kadar bekledim, tabi ki kendime uygun birini biraz daha beklemeliyim' diye düşünüyor ve kusursuz adayı aramaya devam ediyor. İlginç bir beklenti uyuşmazlığı var. Çevrenize bakın göreceksiniz.
Türkçe
67
6
398
98.7K
Göbek Bağı
Göbek Bağı@female_mammal·
@avam_adam @birazcik_akil @CagriKent Ayrıca al sana sürprizli kaynak. Düğünde ne kadar para harcanıp, pahalı hediyeler alınıyorsa (hani senin iyi evlilik belirteçlerin), evliliğin o kadar kısa sürdüğü üzerine yapılan araştırmada, sürpriz şekilde yaş farkının boşanma üstündeki etkisi ortaya çıkıyor. ++
Türkçe
2
0
0
91